vrijdag 10 december 2010

Opnieuw trots




Vandaag van Anneke de Mart gekregen, met daarin de binnenkijker van ons huis.
Het is en blijft leuk je eigen huis in een mooie brochure te zien.
En wederom ben ik super trots....!!
Het verhaal erbij is ook helemaal mij...Dus Wilma dat heb je goed gedaan..! Dank je wel.
De mooie foto's zijn gemaakt door Anneke Het ziet er prachtig uit.
Opnieuw een mooi bewaar exemplaar. Anneke dank je wel.


Aan het eind van het verhaal staat zelfs mijn weblog vermeld.. Dus ik hoop op een aantal nieuwe lezers..... altijd leuk en allemaal hartelijk welkom...!!
Wil je ook het leuke Mart magazine ontvangen ga dan even naar de website van Mart Kleppe


29 opmerkingen:

Bonjade zei

Wat een eer zeg....zo'n binnenkijker van je eigen huis......
Genieten en wat zul je trots zijn.....
En terecht ;)
Ga hem zeker even bekijken.
Fijn weekend
Liefs

P.ieternel zei

Hoi hoi,

Leuk geworden zeg, daar mag je best trots op zijn.

Groetjes P.ieternel

karolina zei

Hoi Hetty.
Proficial je bent trots op de krant:)Een fijne weekend
Groetjes Karolina

Mayflower zei

Ohh...wat leuk dat je in de Mart staat, kan me voorstellen dat je daar trots op bent. het magazine zal van de week ook wel hier in de bus vallen....als de post niet staakt...kan niet wachten.
Fijn weekend Hetty.
Lieve groet, Mea

Yvonne zei

Leuk zeg voor je.....

Ja ik heb de vorige uitgave ontvangen.
Deze zal ook snel komen denk ik.

Mooie gids!
Met leuke ideeen.

Goed bewaren hoor....

Gr yvonne

@nne zei

Je valt 2x in de prijzen! Met het artikel én de volgsters ... Je hebt het natuurlijk ook dubbel-en-dik verdiend. Lieve groet, @nne

katja-Mariska zei

Het ziet er ook super gaaf uit en echt hele mooie foto's.
Met recht ben je er trots op.
Lieve groet Katja

queenieshome zei

Wat mooi zeg ,hartstikke leuk voor je
K hoop dat ik m nog opgestuurd krijg ,kan ik m even goed bekijken
Groetjes en fijn weekend
Amy

Prulletje zei

oh wat leuk zeg, ik zou zeggen je mag gepast trots zijn !

Colinda zei

Super zeg om je eigen huis zo terug te zien, leuk!!

Lynda zei

ik ga m meteen aanvragen!!!!

GEFELICITEERD!!

Liefs,
Lynda

Collie-Collie zei

Gefeliciteerd, wat een eer om je huis in een brochure te zien staan en dat het verhaal erbij goed bij jou past...

Fijn weekend, groetjes, Collie

Petra zei

Ja, ik wil hem ook! Echt prachtig geworden. Gefeliciteerd, ook met je 251e volger.


Heel fijn weekend!

Annelies zei

Hey Hetty, daar mag je zeker trots op zijn! Mooie reportage van je prachtige woning!
Volgens mij hebben ze wel een aantal dingen veranderd in je huis toch? Die bruinrode bank had je toch niet? lameradu...Mart? ;)
Toen je laatst schreef dat er een reportage in de Mart kwam heb ik me meteen opgegeven voor de mailing van de prospectus. De 1e Mart heb ik binnen, nu wachten op die waar jij in staat. leuk!

Fijn Weekend!
groetjes, Annelies

Jansepans zei

Wat leuk zeg! Ik heb me ook aangemeld voor het blad op jou aanraden. ben benieuwd.
Fijn weekend.

Groetjes,
Janneke

Ingeborg Kramer zei

Hallo Hetty,
Gefeliciteerd met je mooie reportage in de MART. Leuk hoor !
Ik kon het magazine nog niet downloaden helaas op de site van MK, maar heb me ingeschreven het blad te ontvangen.
Mooi ook dat vele zwart in je huis, houdt ik van.
Ik wens je een fijn weekend toe
Hartelijke groet, Ingeborg

Nieneke zei

Hoi Hetty,
Wat leuk! Heb me net even aangemeld,want ik wil die foto's wel eens van dichterbij bekijken...
Fijn weekend,Nieneke

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,

Dat is een hele eer en heel leuk natuurlijk zo je interieur in een magazine te zien staan,LEUK !!!

Ik moet heel eerlijk bekennen,....het zou niets voor mij zijn hoor,ooohh nee haha...doe maar niet.

Voor jou vind ik het geweldig, dus op naar de volgende keer Hetty !!

fijn weekend

Groetjes van Dicky Marie.

DE LORELEI BROCANTE

Anja zei

Wat ziet dat er gaaf uit zeg helemaal geweldig! Ja daar mag je trots op zijn.
Fijn weekend groetjes Anja.

lia zei

Zo te zien is het weer een leuke reportage geworden.
Geniet maar weer lekker van alles.

fijn weekend, lia

Nicole zei

Oh wat leuk zeg! Had de vorige ook al aangevraagd, dus hoop dat ik dan ook deze krijg!En ook gefeliciteerd met je 250! volgers!
Fijn weekend wenst je,
Nicole

Thuis is waar ons huis staat ... zei

Terecht iets om trots op te zijn. Als trouwe lezer van Wonen Landelijke Stijl zag ik daar ook de reportage over jullie prachtige huis...

Jeanette zei

Hoi Hetty, wat leuk zeg! Ik ken alleen het blad Mart niet, kan je dat overal krijgen of is het een plaatsaelijk blad? Ik zal eens opletten. Trots mag je zeker zijn want je hebt gewoon een prachtig huis:-)

Fijne zondag en lieve groet, Jeanette

Carolina zei

Wat een prachtige foto's Hetty, daar mag je ook echt trots op zijn.
Ik heb me vorige keer al aangemeld bij Mart, ik weet alleen niet of ik nou deze keer weer het blad thuis gestuurd krijg, even afwachten maar.
Want ik wil jou reportage natuurlijk ook wel hebben en bekijken.

Fijne zondag!!
Liefs Carolina

Marieke Reintjes zei

Wow, zeker iets om (weer) trots op te zijn!!! Foto`s zijn prachtig..
Heb al op de site gekeken, maar kon jullie huis nog niet vinden..
Maakt je moeder het goed??
Fijne zondag, lieve groet marieke

Corine zei

Ah jij hebt het nieuwe blad vooraf gekregen, dat is attent van Mart :)
Ziet er weer goed uit, en heb je Anneke al verteld van de nieuwe bank? Ik zeg..een nieuwe reportage waard..;))
Groeten, Corine

Lina zei

Leuk! daar kun je weer trots op zijn!

Hester zei

Ik heb net vanmiddag de Mart ontvangen. Alleen de foto's nog maar gekeken, straks op de bank lekker even lezen. Een reportage om trots op te zijn,

Groeten Hester

Yvonne zei

IK HEB OOK DE MART ONTVANGEN.
WAT EEN LEUK VERHAAL.
EN WAT EEN MOOIE SPULLEN HEB JE!!
BEN ER JALOERS OP.....IK BEWAAR DE GIDS HOOR.

GR YVONNE