vrijdag 28 januari 2011

Keukentafeltje wordt woonkamer tafeltje




Het tafeltje uit de keuken heeft even zijn plekje gekregen in de woonkamer..... van het één komt het ander... en ach buiten is het vreselijk koud dus dan maar lekker binnen bezig zijn..
Zoals ik in mijn vorige post al schreef, we hebben nog wel een beetje lopen schuiven.. het lessenaartje is nu naar de voorkant gegaan... en het tafeltje hier dus van de keuken naar boven..


De foto's van de voorkamer laat ik jullie binnenkort nog zien... zou hou ik ook wat te posten...!! ;-)
Op het tafeltje de spiegel uit Lille, de mooi gietijzeren vaas van Angelique en de mooie apothekerspotten van de tuinkamer...gekocht op de markt in Z.uidlaren. Samen met de familie bijbeltjes is het weer een mooi geheel...!
Ik vind het heerlijk om zo in huis te rommelen.... !! Het geeft me energie.

Vanmiddag zijn we nog even in de auto gestapt en hebben we een bezoekje gebracht bij Saar Brocante in Hattem.. Een schuur vol met leuke spullen... Maar het was eigenlijk te koud om even rustig te kunnen snuffelen dus als de zon schijnt en het is warm dan ga ik beslist nog een keertje een kijkje nemen... leuke spullen genoeg.

Gisteren werd ik getipt dat ons huis achterop de WLS staat .... een advertentie van Mart met een foto van ons interieur... hoe leuk..!!

Ik wens jullie allemaal een zonnig weekend...en hopelijk gaat de wind een beetje liggen en voelt het iets minder koud aan.

Liefs Hetty





21 opmerkingen:

La Flotte zei

Ik dacht dat je de muren van je kamer allemaal donker gemaakt had maar zo te zien heb je ook nog een gedeelte met gritti.
Ik vind de kleur zo mooi uitkomen met al je leuke spullen.
De apothekersflessen zijn prachtig!

Fijn (schuif)weekend!

grtjsss

Collie-Collie zei

Wat staat alles weer mooi bij elkaar. Die spiegel vind ik zo mooi en stoer. Prachtige foto's met het trapje er zo bij.

Een heel fijn weekend.
Groetjes, Collie

with love zei

Leuk je tafeltje zo. Mooie spulletjes! Ik vind je spiegel echt heel mooi!
fijn weekend, groetjes Erna

P.ieternel zei

Heey Hallo,

Je heb je best weer gedaan zeg, weer helemaal leuk geworden.
Fijn weekend.

P.ieternel

Home and Lifestyle zei

Zo'n tafeltje is van zichzelf al zo mooi, dus dat geeft overal in huis zijn sfeer wel af. Het is buiten inderdaad erg koud, ik ben net binnen en zit nog steeds te rillen, terwijl ik met de auto op pad ben geweest!

Het was mij ook al opgevallen dat achter op de WLS Mart Kleppe met jouw interieur de show aan het stelen was hi hi!

Fijn weekend Hetty! Lieve groet, Ingrid

Marieke Reintjes zei

Zeker heerlijk om zo te schuiven en bezig te zijn in je huis...
Het ziet er ook allemaal wer erg gezellig en sfeervol uit!!!
familiabijbeltjes???Allemaal uit jouw familie of zo verzameld??Kostbaar bezit!! Over familie gesproken, met je moeders gezondheid alles okee??
Fijn weekend, hartelijke groet, marieke

lia zei

Nou als jij nou lekker blijft schuiven kunnen wij lekker blijven genieten.
En idd het veel te koud buiten.
fijn weekend
lieve groet Lia

p.s heb even snel op de achterkant van WLS gekeken, en ja hoor. Leuk..)

Nieneke zei

Het ziet er weer heel gezellig uit! En wat grappig: nu sta je dus ook in de WLS...

karolina zei

Hoi Hetty.Ik vind hem geweldig leuke spulletjes en interieur bezig zijn hobby's.Spiegel uit lille echt zo prachtige kleuren ook gietijzeren super:)Dat is goed bezig uw met spulletjes.ook een fijne weekend en zoning.Groetjes Karolina

La Maison en Wonderboom zei

Het zit er weer mooi uit Hetty. Toen ik je foto groter maakte, kreeg ik een schok en een flashback.
Het bovenste bijbeltje is hetzelfde als de kerkbijbel van mijn vader. Als kind vond ik de sluiting zo mooi anders. Mijn vader is lang geleden overleden, ik was 17 jaar. Waar zijn bijbeltje gebleven is weet ik niet.

Fijn weekend en groeten
Hermine

puur wit zei

hoi mooi hoor en helemaal met die kleur muur erbij
die potten zijn mooi
gr sandra

Servies en Brocante zei

Mooie foto's vooral die kroonluchter in de spiegel..wij komen elkaar vast nog een keer tegen..markt in zuidlaren..daar liep ik vast ook :P
Fijn weekend!

Nicole zei

Prachtig ziet het er uit! Wat n leuk geheel op het tafeltje! En ja het schuiven etc vind ik ook prachtig!
Fijn weekend,
Nicole

It's me zei

Hoi Hetty..het ziet er geweldig uit hoor!!! gaaf !! ja wat koud he??? nou je mallen hebben een pracht plekej hier....ze worden gekoesterd...hoop niet dat je er spijt van krijg ! liefs van mij......

Tuur zei

hoihoi
prachtig! volgens mij past ook echt alles bij jou in huis, geweldig.
Vooral door gaan kunnen wij idd nog meer genieten van zulke mooie foto's
een heel fijn weekend

Lynda zei

ik weet nog vroeger, toen ik nog thuis woonde, wilde mn ma ook nog weleens schuiven, maar dan met de bank en de stoelen....tafeltje hier weg, daar neer...jij kent het....totdat mn vader thuiskwam van een nachtdienst en zonder het grote licht aan te willen doen even op de bank wilde kruipen........de bank...die daar niet meer stond...zat ie op een tafeltje...:)....gaat Vic niet gebeuren toch??;)

Liefs,
Lynda

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Joh,wat ben jij altijd lekker bezig met al je spulletjes en het is weer heeeel mooi geworden hoor.
Ik schuif vrij weinig moet ik zeggen,ik hou het maar zoals het is en zo nu en dan verplaats ik iets of vul weer iets aan.
Doe jij het dus maar dan geniet ik wel mee.

lieve groetjes
Dicky Marie

Corine zei

Heerlijk toch dat je je zo kunt uitleven met schuiven in je ruime huis!
Ook dit is weer een prachtig stilleven geworden..
Groeten, Corine(THUIS)

Huis van "Mijn" zei

Ha Lia,

Inderdaad heerlijk om zo te schuiven met je spulletjes, maar wat heb jij al mooie oude spulletjes verzameld, erg mooi!

Over tijdschriften gesproken... Was van de week mijn oude ariadne's weer eens aan het door lezen en kwam jou artikel tegen. Erg leuk toen wist ik nog niet dat jij het was, en nu herkende ik het huis gelijk!

Groeten Willianne

Sjoukje zei

Hallo Hetty,

Het ziet er hartstikke leuk uit. Het kleurgebruik vind ik ook erg mooi, heel anders dan bij mij thuis maar ik vind het super. En inderdaad van veranderen krijg je energie!
Ik heb zelf sinds deze week ook een blog, misschien vind je het leuk om eens een kijkje te gaan nemen. Ik zit nog in de beginfase, heb het meeste zelf uitgedokterd maar voor een beginneling ziet het er wel leuk uit.
dewithbrocante.blogspot.com

Ik kom gauw weer even kijken,
groetjes Sjoukje.

Objets de Charme zei

Ik volg je al een hele tijd en ik sta regelmatig versteld van je creativiteit en de prachtige spullen die je hebt verzameld.
Uiteraard heb ik het "wonen" magazine waar je in staat ook bewaard.
Ik vind veel inspiratie bij je op je blog stijlen die voor mij nog heel pril zijn en die ik aan het ontdekken ben.

Lieve groeten, Alexandra.