woensdag 12 januari 2011

Lock a like


Ik ben al een tijdje bezig met een lock a like Ladak deken.
Een gepimpte verhuisdeken met bandjes kantje en mooie stof.
Ik had de deken een keertje ergens gezien en het bleef maar in mijn hoofd spoken.
Het idee was er wel maar nu de uitvoering nog..
Gewoon beginnen was het beste advies, dus dat heb ik dan ook maar gedaan.
Op de maandagmarkt heb ik mooie stofjes en band gekocht en ben aan de slag gegaan en ik ben erg tevreden over het resultaat.
Tuurlijk zitten er wel wat beginnersfoutjes in, maar daar leer je ook weer van.
Voor de volgende liggen al weer wat stofjes klaar, het is de bedoeling dat ik die ga maken samen met een vriendin die ook helemaal lyrisch is over de leuke deken.
Ik kan weer een finkje op met lijstje geven van things to do.....
klik hier voor de link Ladak dekens

Groetjes Hetty



27 opmerkingen:

Kom Achterom zei

ooh Wauw wat mooi!
Ik heb ze ook eens gezien in de landleven geloof ik en ben ze ook nooit vergeten prachtige foto's aan zee gemaakt en in de duinen weet ik nog.
Die van jou is echt super gelukt zeg!
en wat een prachtige kleuren.
fijne week
Yolanda

Corine zei

Wat een gaaf idee! En je hebt er ook mooie glanzende stof bijgezocht, goeie combi met het stoere van de pakdeken.. Lijkt me wel een gefrut :)
groeten, Corine

lia zei

Zo jij bent lekker creatief. En heb je nog steeds plezier van je nieuwe bank? De deken staat er mooi bij.

lieve groet Lia

Ingeborg Kramer zei

Hoi Hetty,

Hee, dat ziet er goed uit joh. Moet je gaan verkopen.... helemaal leukt toch? Mooi combi van kleuren en materialen. Chapeau voor jou !
Je hebt een zeer goede smaak, dat is duidelijk.
Leuk om bij je te snuffelen.
Groetjes en fijne dag.
Ingeborg

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Wat mooi zeg ! ik heb even bij de link gekeken en de kussen zijn ook al zo leuk.
Maar ja, nu nog een verhuisdeken,een nieuwe dan hé,hoe kom je daar da aan ??
mischien hoor ik het nog wel eens van je.

Lieve groetjes
Dicky Marie.

Mademoiselle kiki zei

Ja, die wil ik ook. Leuk idee.

Agnes zei

Wat een prachtige deken Hetty! Wat een leuk idee ook. Zou ik zelf niet opgekomen zijn. Heb ook even op de site van Ladak gekeken. Mooi hoor. Ik ben zelf niet zo handig met de naaimachine maar dit ziet er wel uit als een uitdaging. Dus wie weet pik/leen ik je idee. Heel veel succes met de volgende deken en een fijne dag.
Groetjes,
Agnes

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie deken en wat knap dat je dat zelf gemaakt hebt! Ik wil ook wat meer met de naaimachine aan de slag, maar als ik tijd heb denk ik er niet aan en als ik druk ben schiet het mij weer te binnen ha ha! Schiet niet op dus!

Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Kind An Huys zei

Hij is mooi geworden!! Maar wel een hoop werk denk ik....zo jij kunt nu heerlijk warm op de bank!!!
Lieve groetjes, anne.

Musje zei

Wat gaaf en hoe krijgen ze het toch verzonnen,er zijn zoveel leuke dingen te doen,helaas ben ik niet zo handig hierin,wens je nog een fijne dag,lieve groet Joke.

Juul zei

Dat is mooi geworden Hetty. Mooie kleuren en materialen heb je gebruikt. Ik had nog niet eerder van zulk soort dekens gehoord, erg leuk.
Groetjes
Juul

Annelies zei

Wat is dit mooi zeg!! Wat een vondst zo'n verhuisdeken. Heel mooi gecombineerd met de andere stoffen en materialen ook!
Echt supergaaf!
liefs, Annelies

Colin zei

Hoe je een verhuisdeken even een andere look kunt geven, mooi!

Claudia. zei

Hoi,om wederom antwoord te geven, wat lijkt mij het fijn dat alles gewoon netjes is, geeft rust in het hoofd.
Claudai

Willy zei

Hetty,ik kende alleen de verwerkte Zwitserse legerdekens.
Je hebt er een prachtige deken van gemaakt, ik vind de stoffen die je erbij hebt gezocht erg mooi.
Groetjes

Nieneke zei

Leuk!!!!! De "echte"zijn niet te betalen...en eigenlijk is zelfgemaakt veel leuker, toch??

kienkele zei

Wauw Hetty, wat een prachtiexemplaar. Dit is nou ook weer zoiets waar ik helemaal warm voor kan lopen. Nu nog wat meer uurtjes in een dag.....
Ik sla voor de zekerheid toch die site maar even op bij mijn favo's. Fijne dag verder, lieve groet, Tineke

All Seasons zei

Ik zie jij bent ook al lekker creatief bezig. Soms is dat zo fijn om te doen, lekker niks aan je hoofd..
Ik vind het resultaat prachtig, mooie kleuren combi!
En nu lekker op de bank, heerlijk met de deken over.
Liefs,
Patricia

queenieshome zei

Knap gemaakt hoor
Beginnersfoutjes ?
Wij zien ze niet hoor ,ziet er goed uit !

Madelief zei

Hoi Hetty,

Wat een klus moet dat zijn. Je denken ziet er erg mooi uit!

Lieve groet, Madelief

It's me zei

Wat een leukkie !!! heb je er maar een gemaakt ???.....liefs van mij....xxxxx......hahahahhahh!!!

Claudia zei

Toevallig vanmiddag samen met mijn zus benodigdheden gekocht. Zondag gaan we aan de slag!

Mayflower zei

Wat heb je dit mooi gemaakt.
Lieve groet, Mea

Collie-Collie zei

Wat een prachtige materialen heb je uitgekozen voor je deken...! Schitterend van kleur, glans, en textuur. Helemaal mooi voor op mijn bank!! Hahahaha. Ik vind hem prachtig. Enne, goed gelukt hè, zo achter de naaimachine!!

Groetjes, Collie

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat een superleuk idee zo'n deken, dat heb je hartstikke mooi gedaan!

Groetjes, Veronique

http://truutske.blogspot.com/ zei

Via via kwam ik op je ontzettend leuke blog terecht en ben helemaal "weg"van je deken. Wat 'n bijzonder leuk idee!!.
Heb me maar meteen als volger aangemeld zodat ik op de hoogte kan blijven van je volgende creatie(s). Wens je een fijne dag, Trudie.

Nicole zei

Ik kende dit helemaal niet Ladak, maar die van jou ziet er prachtig uit!
Succes ermee!
Gr. Nicole