woensdag 5 januari 2011

Schoentjes op een rij


Laat ik allereerst eens beginnen met jullie een super gezellig, mooi en fantastisch BLOGJAAR toe te wensen.



En dan nu over tot de orde van de dag.. de kamer is weer aan kant.....heerlijk .... alle kerstspullen weer naar zolder en de boel weer even gezellig maken met de spullen die me dierbaar zijn.
Zo hier ook het rijtje mooie oude schoenen en schoenmallen,.. door de jaren heen tegen aan gelopen op marktjes en verzameld..en nu een mooi rijtje naast elkaar..
Heerlijk om van te genieten en altijd een object als doel op een markt om naar te zoeken..

En zo op een rijtje op de witte bank een plaatje..!!
Ik geniet ervan.. simpel eenvoudig maar stijlvol.
Helemaal mijn ding.

Fijne week,
Groetjes Hetty

26 opmerkingen:

katja-Mariska zei

Ja lekker hè alles er weer uit en keurig hoor zo alle schoenen op een rijtje.
Ik vind dat je zo'n leuke sfeer in huis hebt.
Liefs Katja

Collie-Collie zei

Inderdaad, simpel eenvoudig maar heel stijlvol. Dat heb ik dit laatste jaar wel geleerd... weglaten... Eenvoudig en rustig houden, daar gedij ik het beste bij merk ik nu.

Sinds ik de tafel bij je heb gekocht is m'n woonkamer enorm veranderd (vooral ook leger geworden, hahaha)... en ik merk dat ik de kerstbomen er het liefst gisteren al uit had (er zaten al geen slingers in) maar ik wil m'n woonkamer weer terug...

Nog een paar nachtjes slapen... dan is m'n woonkamer weer lekker leeg!!

Een hele fijne dag, groetjes Collie

Nieneke zei

Prachtig! En het is inderdaad altijd leuk om een doel te hebben op een (rommel)markt!

Geke zei

Mooi Hetty!
Groetjes,
Geke

Home and Lifestyle zei

Wat staat dat sfeervol...less is more!

Lieve groet, Ingrid

Juul zei

Dat ziet er mooi uit! Ik lees bij heel veel blogs dat iedereen de kerstspullen aan de kant gooit en aan het poetsen en inrichten slaat. Grappig!
groetjes
Juul

Mayflower zei

Ik wens jou ook een liefdevol en gelukkig nieuwjaar toe Hetty.
Wat een prachtig gezicht z'n verzameling mallen en oude schoenen op je witte bankje, ik geniet even met je mee.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Helemaal leuk Hetty ook mijn ding hoor.......vind je bank ook geweldig !! liefs fijne avond Ria.....xxx...

lia zei

Ja, mooi zo allemaal samen op de bank.

groet Lia

Corine zei

Ja leuk zo als verzameling, en de warme tinten ven het leer en het hout steken zo mooi af bij de witte klepbank! Mooi!
Groeten, Corine

wonen bij de dijk... zei

moooooi plaatje, die bank met al die schoenen..
wij hebben ook zo'n bank, en gebruiken het bij de grote tafel voor de kids..
zeg heb jij nog tips voor mij??
Kijk maar eens op mijn blog.
je naam werd genoemd door een medeblogger..
groet, cobi

P.ieternel zei

Hetty,

Ook jij natuurlijk een top jaar gewenst voor 2011.

Ik dacht eerst dat je je schoentje ging zetten voor "Sinterklaas".

Maar verre van dat zeg, ziet er weer strak bij je uit. Heerlijk leeg en fris..

Groetjes P.ieternel

vosges paris zei

Je hebt altijd mooie hoekjes Hetty ;)
Een heel gelukkig nieuw jaar voor jou en je familie ;)
x dees

Marieke Reintjes zei

Hoi Hetty, ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen.!! Hoe is het met de gezondheid van je moeder, ( dat is en blijft de verpleegkundige in mij...) Je hebt een prachtige verzameling schoenen, maar ook de bank met daarachter de luiken zijn erg mooi!! Erg sfeervol!!
Groetjes Marieke

Colinda zei

Dat is een heel leuk rijtje schoenen op een mooi bankje!

De sfeer van ..... zei

Wat een leuke verzameling. Staat mooi zo op de bank. Vooral de kleurencombinatie, super!

Groetjes van Petra

Claudia zei

Het lijkt wel een beetje de grote schoonmaak. Voor jou de schoonmaak van 2010 om 2011 weer goed en minder turbulent te beginnen.

Kind An Huys zei

Het is dat de Sint alweer naar Spanje is vertrokken....wat leuk al die schoonmalletjes!!
Voor jullie ook een mooi 2011!
Lieve groet, Anne.

Judith zei

MOOI Hetty!!!!!! En wat Anne zei: dit zou een mooie styling geweest zijn tijdens de Sinttijd... maar nu zeker ook héél bijzonder! En wat lekker is dat ja: al dat kerstgrut weer naar zolder! Doei meis, geniet van je nieuwe hoekje XXX

Nicole zei

Hardstikke leuk zo, Hetty!
Fijne avond nog, wenst je,
Nicole

All Seasons zei

Wat leuk zo die schoenen op een rij, en het zijn nog een mooie ook nog.
Ik heb hier in de gang klompjes op een rij staan, allemaal gedragen door de kids :-)
Leuk!!
Lieve groet,
Patricia

Twa zei

Mooi hoor, al die schoenen/laarsjes zo op een rij. Mooie bank ook. Hier in huis barst het alleen van de schoenen, zodat ik geen ruimte heb voor mooie schoenen om te decoreren, kan de gewone schoenen al haast niet kwijt haha. Maar het ziet er mooi uit zo bij je. Geniet ervan. Groetjes Antoinette.

La Maison en Wonderboom zei

Wat een plaatje die schoenen op dat bankje, mooi mooi.

Hermine

Annelies zei

Ook voor jou in alle opzichten een heel mooi en gezond jaar gewenst!
Wat staat dat prachtig die schoenen en mallen op dat witte bankje. Stijlvol!
Hé ik zag je rode K.aatje voor het eerst van de week! Heb er speciaal op gelet toen ik uit Deventer kwam.
Nu weet ik waar je woont! Mooi!
Heb nog wel gezwaaid maar je zag me niet ;)
fijne zondag verder.
liefs, Annelies

Jeanette zei

De schoenen hebben een prachtig plekje gekregen, prominent op de mooie witte bank. Heb met plezier je artikel in de Mart gelezen. Leuk om je zo weer terug te vinden. Grappig dat je ook in dezelfde regio woont als ik.

Groet,
Jeanette

puur wit zei

hallo wat ziet dat er mooi uit en wat heb je het mooi van binnen
ik ga je volgen
gr sandra