zondag 16 januari 2011

Serviesgoed



Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer,.. Ohh wat was het zalig....
We hebben heerlijk een stuk rond gelopen...Het leek wel voorjaar..!!


Maar nu even over tot de orde van de post...... Serviesgoed....
Heerlijk oud serviesgoed, ik kan er niet genoeg van hebben.. !!
En we gebruiken het ook... een goed gevulde servies kast.. ik vind het prachtig..
Op marktjes kijk ik dan ook regelmatig naar nieuwe aanvulling.. want al is de kast dan best wel vol er kan altijd meer bij.
Petrus Regout heeft wel mijn voorkeur.. mooi geleefd... en een klein blutsje vind ik niet heel erg,...
Ook ben ik nog steeds erg blij zijn met het servies met roze rozen.. gewoon mooi te combineren met het roomwitte van Petrus Regout ik geef jullie even een kijkje in de kast...!!

Fijne week allemaal.
Lieve groetjes Hetty
s

21 opmerkingen:

wonen bij de dijk... zei

dat servies van jou, met die rode rozen..
dat staat bij mij inde kast..
ik zal ook eens wat foto's maken..
grappig..
groet, cobi

Home and Lifestyle zei

Mooi servies heb je Hetty, ik ben ook altijd nog blij met een aanvulling. Boven aan het wensenlijstje staat een mooie soepterrine...ik hoop er ooit eens tegen aan te lopen voor een leuk prijsje :-)

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Collie-Collie zei

Ik vind het een prachtig servies, en de combi van het servies met die lieve roosjes is prachtig.

Als je de tafel dekt is het al genieten!

Groetjes, Collie

Mayflower zei

Wat een prachtige combinatie van serviezen Hetty. Heerlijk zo'n mooi gevulde servieskast. Ik ben ook dol op een mix and match servies.
Lieve groet, Mea

Passione Helena zei

Het servies is heel mooi, en het leuke ervan is dat je het mooi met elkaar kan combineren. Ik heb zelf Rose Chintz en combineer dat ook met een naturel servies, het verveelt mij nooit.

Fijne avond,
liefs Helena

Judith zei

Ja joh, wat genieten zeg. Het was hier bijna 16 graden! Grappig dat we vandaag allebei een post geplaatst hebben met een klein kijkje in onze kast... Ik heb van je foto's genoten, dikke X

katja-Mariska zei

Heerlijk weer inderdaad.
En je rozenservies dat vind ik zo mooi, ben gek op rozen.
Liefs Katja

karolina zei

Hoi Hetty:)Prachtige foto's ban servies past in je de kast...ook ik heb blauwe servies:)Een fijne avond Liefs Karolina

Bobbine zei

Heerlijk was het buiten ! maar ja binnen is het ook mooi en genieten van mooie dingen, waardevol qua tijd en met liefde gemaakt .....

ps als je nog tips hebt voor het naaien (een foutje is niet erg) laat het me graag weten!

x, BB

Claudia. zei

met zo'n servies moet je helemaal oppassen, hoeveel je eet (tenminste ik, zou dat moeten) om dat het zo gezellig eet.
Claudia.

It's me zei

Hoi Hetty...ja heerlijk servies,....mijn lust en mijn leven zullen we maar zeggen....kasten vol hier.......mooi hoor jij combi.....prachtig....liefs fijne week van mij....Ria....xxx...

Annelies zei

Wat een prachtig serviesgoed heb je Hetty! Mooie combinaties ook.
En snuffelen naar nieuwe dingen is op markten is natuurlijk helemaal het einde! Altijd een leuke bezigheid.
Fijne week!
liefs, Annelies

Nicole zei

Prachtig Hetty, al dat servies, ik hou ook van het witte Regout!
Fijne week wenst je,
Nicole

Margot zei

Nou, van mij mogen deze ook UIT de kast komen...Prachtig en gezellig.
Warme groetjes, Margot

English style zei

Mooi die mix van serviezen, uitbundig en heel rustig, prachtig !

groetjes Yvon

le ciel flamand zei

Het mooie weer was helaas van korte duur, hier regent het alweer...
Wat een mooi servies, dat met die rozen! Ik kan het ook moeilijk laten, mooie schalen en borden voor een kleine prijs gaan altijd met mij mee naar huis. Ik wissel graag af: de ene dag eten we uit gebloemde borden, de andere uit het blauw-met-witte Bochservies, en als we bezoek hebben kunnen hapjes op een hele verzameling schaaltjes geserveerd worden...

Groetjes, Annelies

Bonjade zei

Heerlijk al dat mooie servies...ben er ook dol op....
Dus je begrijpt een post naar mijn hart. ;0)
Fijne week
Liefs

Anja zei

Heel mooi je serviesgoed,leuk het te combineren.
Ja het was gisteren echt lekker weer. Heb al in de tuin gerommeld.
Groetjes Anja.

Jeanette zei

Wat een mooi servies, ik houd ook van serviezen. Ook deze hebben een plaatsje gekregen in mijn vitrinekast.

Groet,
Jeanette

lia zei

Ja Heerlijk, ik had helaas een verjaardag en kon er dus niet helemaal van genieten.
Van dat servies geniet ook altijd, heb deze week alles weer in mijn handen gehad.

Lieve groet Lia

Musje zei

Gaaf! ben ook dol op servies,heb nog niet echt een verzameling,maar dat komt vanzelf,vooral je witte verzameling vind ik super,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.