dinsdag 18 januari 2011

Tafel eruit..tafel erin




Zoals jullie weten zijn we nog steeds aan het schuiven met de meubels die we hebben en hadden..
Witte bank is verkocht de bruine chesterfield staat nu vreselijk in de weg op de slaapkamer van onze oudste.. en daarom nu te koop op mijn andere Weblog
De nieuwe bank heeft zijn plekje gekregen. De schouw is van de achterkamer naar de voorkamer verhuisd en staat nu vreselijk in de weg in de garage.. en nu dus ook te koop op mijn andere weblog...
De eethoek is van boven naar de eetkeuken beneden gegaan,.. met als idee we maken in de voorkamer een lekker zitje.. met die schouw erbij.. die er nu dus niet meer staat... kunnen jullie het nog volgen.. ;-)... kortom we hebben behoorlijk heen en weer lopen schuiven...

Maar nu staat de witteklepbank en het kloosterbankje boven...samen met een hele mooie schitterende boeren Franse landelijke tafel die we gekocht hebben bij Angelique met de leuke webwinkel Country Chique........
En ik ben Zoooooo...!! blij met het resultaat... het is echt super geworden... Helemaal zoals ik het in gedachten had.. kortom het resultaat mag er zijn..
Tja en wat zal ik nu eens gaan doen met mijn vrije tijd.....hahaha....hebben we nog wat te schuiven.......???
Er komt vast wel weer een klusje op mijn pad..!!

Schuif even lekker met mij aan.... en geniet mee van het lekkere gezellige zitten bij onze nieuwe oude Franse boeren tafel....!!!
Lieve groetjes Hetty

26 opmerkingen:

wonen bij de dijk... zei

jammer dat door de afstand het niet zo is dat ik effe een bakkie kan halen bij je..
lijkt me heerlijk aan die tafel op die bank..
Het staat mooi en gezellig, en ook die lijst aan de muur is leuk.
ik vindt je stijl gezellig, en het is een stijl die je ook bij mij wel terugziet.
ik heb ook zo'n heerlijke klepbank, zo'n mooie oude tafel.
het geeft een mooi sfeertje...
groet cobi

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Zo jullie zijn lekker bezig geweest!
Wat een prach-ti-ge boeren tafel....ik kom er gezellig even bij zitten ;)

Groetjes, Veronique

Zhannah zei

Love it! :)

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige tafel Hetty...echt heel erg mooi! Heerlijk om daar met z'n allen aan te zitten!

Heb jij alle wanden in de kamer grijs gemaakt? Hier hebben we nog een lange witte wand (tegenover een grijze-klei wand) en ik zou daar best een kleurtje op willen doen maar ik ben bang dat het te donker wordt in huis...

Geniet van je mooie tafel! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Ik schuif heel graag aan in zo'n gezellige ruimte. Heb het hier al verscheidene keren zien veranderen in mijn blogtijd.
Ach en het houd je van de straat.

Lieve groet Lia

Judith zei

Hey, me FIRST haha... Wat een gave doorleefde tafel meis! Jullie blijven ook altijd lekker in de weer hè:-) Als je dan toch nog wilt schuiven, zou ik de complete eethoeken eens omwisselen... tja, wie weet whoehahaha
Dikke X

Jeanette zei

Wat een mooie tafel bij je klepbank. Ik ben ook in het bezit van zo'n klepbank en heb absoluut geen spijt van deze aanschaf. De tafel staat er heel goed bij.

Groet,
Jeanette

Corine zei

Ja precies..zo'n/die tafel zoek ik.. wat zeg je?? Komt ie ook op je andere blog? Hoeft niet..ik haal 'm morgen wel even op :))))
Lekker sfeertje!
Groeten, Corine

It's me zei

Geweldig Hetty !! het ziet er superrrr uit...kom graag even bij je zitten....heerlijk.......na een dag werken......liefs van mij....xxx...mooie tafel !!!!

with love zei

haha, tis een heel geschuif daar bij jullie! Maar het resultaat is erg mooi, heerlijk hoe je daar dan van kan genieten he!
Fijne week, groetjes Erna

karolina zei

Hoi Hetty Prachtige foto's ik vind past voor de keuken.Groetjes Karolina

Anoniem zei

He meis.....GEWELDIG!! HIj heeft een heeeeeeel mooi plekje bij jullie gekregen.....ach ik kan er bij jou straks ook nog lekker van genieten.....
xxAngélique

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Ja dat is mooi,wij hebben ook zo,n enorme tafel dat is ooit een wagondeur geweest uit een oude trein.
Nu wil ik ook graag een houten bank daarbij maar Tja,manlief vind dat maar niks hé volgens hem krijg je daar een blikken K..t op:-))is dat ook zo ???..valt best mee toch...haha..

lieve groetjes
Dicky Marie

Marieke Reintjes zei

Hoi Hetty, prachtig hoor de tafel, heerlijk hé, zo schuiven met je meubels...Die klepbank is ook geweldig!!
Groetjes Marieke

P.ieternel zei

Heey Hallo zeg,

Jij bent lekker bezig zeg, had je tijd over? Ziet er wel gezellig uit bij je zo.

Groetjes P.ieternel

Nieneke zei

Het staat prachtig, maar zo'n klepbank bij de tafel vind ik ook wel onhandig...hij is hier net weer naar buiten (onder de veranda hoor)
Ik kreeg van de week (eindelijk) de Mart in de bus en vond de reportage van je huis heel mooi! (kan nu weer overnieuw..)

Mayflower zei

Heerlijk Hetty zo'n grote boerentafel, lekker stoer en het staat prachtig, dus ik schuif even bij je aan.
Lieve groet, Mea

Agnes zei

Hallo Hetty,
Nou dat zit gezellig hoor.:) Fijn sfeertje. Ik vind zo'n klapbank echt heel mooi. Heb paar keer op het punt gestaan 1 aan te schaffen. Maar het lijkt me zo lastig wanneer je lekker lang en gezellig zit te tafelen en degene die in het midden zit moet er even tussenuit dat dan anderen ook op moeten staan. Dat weerhoud me dan weer er 1 te kopen. Of zie ik het verkeerd?! Maar was gezellig om even bij je aan te schuiven.
Groetjes,
Agnes

La Maison en Wonderboom zei

Wat ziet het er super uit, ik schuif graag bij je aan. Mooie tafel!!

Groeten
Hermine

Ger zei

Ha Hetty,

Ga zelf even aan die prachtige doorleefde tafel zitten want je zal wel moe zijn van al dat geschuif;-)

Maar ik proef uit je woorden dat jij er helemaal blij mee bent hoe de indeling nu is, en daar gaat het toch om....
Heerlijk als je zo'n grote kamer hebt en die mogelijkheid er is om alles anders te zetten.

Ik laat het hier maar bij het oude, als ik enkel de prullenbak in de keuken op een ander plekje zet dan loop ik de eerste 6 weken naar het hoekje waar die eerst stond.

Zie ook je mooie deken op de bank liggen, knap stukje creativiteit!!!

Geniet van je mooie spullen,
en vriendelijke groet.
Ger

Servies en Brocante zei

heb je die tafel toevallig in ruinen gekocht?
zucht .. ik wil zo'n tafel voor het nieuwe huis je mag me het adresje gerust doen!! :P

Huis van " Mijn" zei

Ha Hetty,

Inderdaad wat staat het mooi zo je nieuwe tafel, en ik heb je blog even zitten lezen maar ik denk dat jij vast wel weer wat nieuws vind om te gaan schuiven! Echt een sfeervol huis, geweldig!

Ik ga je volgen ben nog niet zo lang actief, en als je zin heb neem gerust ook een kijkje bij mij.

Groetjes Willianne

Lynda zei

die tafel is jaloersmakend mooi zeg!!!!! Pohhhhhhhhh............
Ik weet zéker dat je binnen een week weer een klusje vindt ;).....

Groetjes
Lynda

Juul zei

Wow, dat is echt een hele mooie tafel. Past ook mooi in het geheel! En je bent toch weer even van de straat geweest met a dat geschuif in huis, ha ha.
groetjes
Juul

Petra zei

Wat ziet dat er gezellig uit, leuk met dat klooster bankje.

groetjes Petra.

Nicole zei

Dit ziet er inderdaad geweldig uit, Hetty! En wat leuk he, dat schuiven!!!
Groetjes van Nicole