donderdag 17 februari 2011

Geboorte kussen


Gisteren naar aanleiding van de dekens voor mijn buurvrouw een geboorte kussen gemaakt.
Ze moest op kraamvisite en vroeg of ik dit voor haar kon maken,.. ja geen probleem.
Wanneer heb je het nodig.. ehhh.. ja ik ga morgen op kraambezoek, maar dan zeg ik wel dat het cadeau in de maak is....
Tja dat liet ik natuurlijk niet gebeuren. Dus hup op de fiets en snel stof, band en kant gekocht.. ( zo heeft P.ieternel hier in de stad, heel mooi band en kant) en de naaimachine op tafel. Gisteravond kon ik de buuf het kussen geven en vandaag had ze en mooi kraamcadeau, ik ben benieuwd wat ze er van vonden.
Ik vond het in ieder geval leuk om te maken... en een origineel cadeau, nu veder met de volgende opdracht.....
Nu ga ik jullie niet vervelen met al mijn naaiwerk maar dit was te leuk ...


Groetjes Hetty

14 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Wat een prachtig kussen. En zo'n snelle service, wauw! Daar zijn ze vast heeeeel blij mee.
Lieve groet Renny

Lynda zei

wie heeft het hier over vervelen????? Superleuk en origineel!!!! Chapeau!

groetjes
Lynda

Kom Achterom zei

Super orgineel!!
fijne avond
Yolanda

Nostalchique zei

Wat ontzettend leuk zeg, wat heb je dat mooi gemaakt en ook super origineel! Enne....je verveelt ons er echt niet mee hoor, dus kom maar op....

P,ieternel zei

Heey Hetty,

Die is leuk geworden zeg, leuk lint trouwens :)

Je bankjes staan al in de winkel hoor.

Groetjes P.ieternel

Mayflower zei

Wat een orgineel geschenk Hetty, dat heb je prachtig gemaakt.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Jij verveeld mij nooit !!...wat mooi zeg !!! superrrr leuk gedaan !!....liefs van mij......xxx...

Home and Lifestyle zei

Je hebt de smaak van het naaiwerk helemaal te pakken hè? Je hebt een prachtkussen gemaakt!

Lieve groet, Ingrid

Collie-Collie zei

Mij verveel je niet hoor! Ik vind het kussen prachtig geworden, super origineel... en snel!!!

Groetjes, Collie

Nicole zei

Wat n prachtig idee, Hetty!
Erg mooi geworden!
Fijn weekend!
Nicole

La Flotte zei

Wat leuk Hetty, ik wist niet dat jij zo goed was met het naaimachine.Die dekens waren ook al zo prachtig!
En dat leuke label maakt het persoonlijk wat het altijd goed doet bij kersverse moeders!

groetjes Heidi

Huis van "Mijn" zei

Mooi zeg!, zo'n persoonlijk kado met naam en geboortedatum is altijd erg leuk!
Daar zullen ze vast heel blij mee zijn!

Groeten Willianne

Corine zei

Ze weten je gelijk goed te vinden!
Doe je een beetje rustig aan met je naaimachien..het arme ding weet niet wat er gebeurt zo ineens..al die kilometers stikwerk in korte tijd..... ;)
En? Hoe was het poseren?? Je bent toch wel even achter de naaimachien vandaan gekomen hè??!!
Groeten, Corine

Anoniem zei

Lieve bijv!, wat had ik een super kraamcadeau; zoo leuk, zo origineel!!!
Jaaa mijn broertje wordt vader in april, een goed vriendinnetje in de zomer, ik zou zelf graag kussens/dekens willen hebben dusss.... Ik ga er vast over denken; kijk nu al weer uit om met m'n cadeau op kraamvisites te gaan :-)
Thanks, lieve grtjes Ellen