vrijdag 25 februari 2011

Kussenhoezen

         

Naar aanleiding van de mooie dekens en het geboortekussen, kreeg ik een verzoek of ik twee kussen hoezen voor een trouwe blog lezer wilde maken... Tuurlijk geen probleem.
De opdracht was dat de hoezen bij elkaar zouden passen maar dat ze niet het zelfde mochten zijn..
En zie hier het resultaat..
Gisteren zijn ze verzonden en vandaag kreeg ik een super lief berichtje dat ze er erg blij mee is..
Ik vond het leuk om te doen en een tevreden klant is dubbel leuk...

10 opmerkingen:

La Maison en Wonderboom zei

Heel mooi gedaan en ik snap het wel dat de nieuwe eigenaar heel tevreden is. Je krijgt een heel bedrijfje op deze manier.

Lieve groet
Hermine

Kom Achterom zei

Wat zijn ze mooi geworden zeg!!
Ik ben net terug van de lapjeskoning hier in de buurt.
Heb linnen gekocht voor nieuwe bekleding op mijn bank en zo schattig engelse roosjes stof voor kussentjes erop.
Ga ik nog wel een berichtje aan wijden. voor nu het linnen in de wasmachine.
Fijn weekend
Yolanda

Claudia. zei

Mooi zijn ze geworden.
Helemaal top.
Claudia.

All Seasons zei

Wat zijn ze leuk geworden, Hetty. Jij bent helemaal in de moed...
Ze weten je nu te vinden hoor :-)
Fijn weekend
~Patricia~

It's me zei

Ooooo ze zijn leuk hoor!! zit nog steeds te denken over de deken......moest gisteren een nieuw fototoestel kopen.....dus nog even geduld......liefs Ria...xxx..

wonen met brocante zei

Ik vind de kleuren prachtig. Mooi gedaan. Ik snap dat ze er blij mee is. Groetjes Peggy

puur wit zei

hoi dat heb je mooi gemaakt
doe ik je niet na
gr sandra

Colinda en Jeroen zei

Ze zijn erg mooi geworden, Mooie combinatie dat linnen met dat paarse satijn.
Ik snap helemaal dat je klant er blij mee is.

fijn weekend,

liefs colinda

Collie-Collie zei

Ik snap wel waarom ze er blij mee is... ze zijn prachtig!!

Fijn weekend, Collie

P,ieternel zei

Zo he, die zijn ook prachtig geworden zeg. Lekker creatief ben je.. Komt goed van pas... ;)

Groetjes P,ieternel