zaterdag 26 februari 2011

Onze keuken



De spil van ons huis, hier eten we, tafelen we, kletsen we, babbelen we, lachen we, huilen we....kortom dit is wel de plek waar veel gebeurd.. !!
Het is de plek in huis waar we heel veel zijn.
Heerlijk gezellig aan tafel met een wijntje en een knabbeltje...
Even bij komen van een lange dag..
Zoals velen van jullie wel weten is de keuken bij ons op de begane grond en de woonkamer 1 hoog..
De keuken is dus echt een plek afgezonderd van de rest, en daarom ook zo heerlijk als leef keuken. Je loopt vanuit onze keuken ook heerlijk zo de tuin in...Kortom de spil van ons huis. Een plek waar we graag zijn.

      

Ben je een keertje in de buurt,...schuif gezellig aan...


39 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Ik vind je keuken een pláátje. Heerlijk ruim, lekker licht en die kast vol met servies... schitterend! In de zomer kan je heerlijk naar buiten lopen en buiten eten... Van mij mag de lente wel beginnen, lekker de deuren open!

Fijn weekend, Collie

Annelies zei

Wat heb je toch een prachtige leefkeuken!
Kan me heel goed voorstellen dat jullie hier graag je vrije tijd doorbrengen al babbelend aan de mooie grote keukentafel.
En wie weet..schuif ik wel een keertje aan. 't Is om de hoek tenslotte ;)
Fijn weekend verder!
liefs, Annelies

Agnes zei

Wat een heerlijke plek! Ik kan me voorstellen dat jullie daar heel veel tijd doorbrengen. Je hebt bijna geen woonkamer nodig:) Ziet er echt heel gezellig uit. En inderdaad, zomers moet het helemaal een genot zijn.
Echt genieten.
Fijn weekend,
Groetjes,
Agnes

lia zei

Al is het virtueel, maar ik schuif graag aan bij je in die heerlijke keuken van je, en ik denk dat je geen spijt hebt dat jij de keuken beneden hebt, heerlijk bij de tuin. En straks weer zo naar buiten lopen om van de ZON te genieten.

fijn weekend
lieve groet Lia

It's me zei

Hier precies hetzelfde dus je bent ook hier welkom.......liefs fijn weekend van mij......xxx..

Home and Lifestyle zei

Je hebt een prachtige keuken Hetty...en zo lekker ruim! Wat zal dat lekker zitten, ook in de zomer als je de deuren open kunt gooien!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

P,ieternel zei

Oo, die is lekker ruim zeg. En dat is wel een groot voordeel, zo je tuintje in. En als iedereen in de keuken zit, blijft je woonkamer netjes.

Fijne zondag
P,ieternel

Inge... zei

Hai Hetty,

Je keuken blijft prachtig!!
Ook bij ons gebeurt het in de keuken, als we visite krijgen willen mensen vaak in onze keuken zitten omdat hij zo knus en gezellig is...

Die van jullie is flink wat groter dan die van ons, daar kunnen nog meer mensen aanschuiven.
Heel fijn weekend!

Groetjes Inge...

wonen bij de dijk... zei

wat een heerlijk keuken..
ik zou zo een bakkie komen halen...
ik vindt trouwens je groene blikken erg mooi..
ik heb er ook een paar, maar die van jou hebben zo'n mooie kleur..
groet, Cobi

Judith zei

Al menig keer ben ik hier aangeschoven... Nou dat ik erover nadenk, heb ik al die jaren zelfs nog maar één keer in jullie woonkamer gezeten! Kun je nagaan... als je eenmaal in die gezellige keuken zit, kóm je er gewoonweg niet meer uit haha!
Fijn weekend X

wonen met brocante zei

Prachtige keuken! Heerlijk groot ook, ik kan me voorstellen dat jullie daar veel en graag zitten. Groetjes Peggy

Jeanette zei

Een heerlijke plek om de dag door te brengen...prachtig is je keuken, keer op keer:-)

Lieve groet, Jeanette

queenieshome zei

Weet wat je zegt .......je hebt zoveel volgers ,als die allemaal langs zouden komen ...
Heerlijke leefkeuken heb je

Het Hoogerhuys zei

Ik had al in eerder blogberichtjes van je keuken mogen genieten en dat doen we nog steed. prachtig. Wat nieuwe details zie ik, die groene trommels, moooi.
Je kast blijft het einde.
Groetjes, Sandra

Objets de Charme zei

Je hebt een prachtige keuken
Heel mooi afgewerkt.
Het aanrechtblad en de kraan is zeer smaakvol en de lampjes in de planken zijn leuk.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je in de keuken bij jullie heerlijk kan toeven.
Met koffie en thee, wijn en lekker eten.
Heel sfeervol.

Lieve groeten,. Alexandra.

Carolina zei

Nou ik schuif ook graag bij je aan hoor!! Super keuken heb je.
Ik ben nog niet toe gekomen aan de dekens, helaas...
Maar dat komt wel.

Groetjes Carolina

Home is where the heart is zei

Mijn droomkeuken!!! Lijkt me heerlijk vertoeven en ik schuif aan, heel even want ik heb het nog druk :)))
Fijne zondag en veel zitplezier in jullie keuken

lieve groet Brigitte

Nieneke zei

Ja, een leefkeuken is inderdaad een heerlijke plek in huis, zeker als ie grenst aan de tuin! Die van ons is niet al te groot, maar bijvoorbeeld op verjaardagen, ben je nog verbaasd hoeveel mensen erin passen!!
Jullie hebben ook zo'n heerlijke servieskast, fijne stoelen en gezellige hoekjes..

Lindy zei

Geweldig wat een top keuken, en nu ga ik nog veel meer twijfelen of ik mijn muren niet ook nog donkerder zal maken. twijfel twijfel...

liefs Lindy

Jacqueline zei

Dear Hetty,
Your kitchen looks lovely and so inviting and welcoming. I can just see you and your family sitting there and enjoying something delicious that you have cooked......and, I'm pretty sure that you are all sitting there at this very moment, enjoying a lazy Sunday breakfast.
Have a lovely Sunday. XXXX

Juul zei

Heerlijk zo'n ruime woonkeuken, zeker als hij zo sfeervol is ingericht!
Lijkt me dat bezoek niet meer weg te slaan is uit de keuken. En dan als het lekker weer is zo de tuin in...... Nu de lente nog!
Fijne zondag.
groetjes
Juul

bijzonder-oud zei

Wat een heerlijke ruime en warme keuken hebben jullie toch, lijkt me een heerlijke plek om te zitten!

Groetjes en een fijne zondag nog,
Yolanda

Margot zei

Wat een zaligheid....prachtige kleuren, fijne stoelen, stoere tafel...enz.enz...
Een rustpunt, waar heel veel actie is....Ik geniet een stukje met je mee...
Fijne zondag nog...
lieve groet, Margot

La Maison en Wonderboom zei

Wat een leuke uitnodiging.
Ik denk dat ik in gedachten in de namiddag even aanschuif. Met dit weer is het gezellig met z'n allen in jouw gezellige keuken.

Liefs
Hermine

Marieke Reintjes zei

Bij ons net zo, wij doen er hééél veel, echt een centrale plek,...nog even en dan gaan de tuindeuren weer open!!!
Hoe is het eigenlijk met de gezondheid van je moeder???

Groetjes en fijne zondag, Marieke

Marieke Reintjes zei

Bij ons net zo, wij doen er hééél veel, echt een centrale plek,...nog even en dan gaan de tuindeuren weer open!!!
Hoe is het eigenlijk met de gezondheid van je moeder???

Groetjes en fijne zondag, Marieke

Colin zei

Heerlijk zo'n woonkeuken wie wil daar nu niet gezellig aanschuiven?!

Room Seventeen zei

Mooi! Warm en sfeervol....

Nicole zei

Prachtige keuken, Hetty! Kan me voorstellen dat jullie daar veel tijd verbrengen!
Groetjessss,
Nicole

Servies en Brocante zei

Stoer en groot! Heerlijke ruimte lijkt me!

MoesjesMuse zei

Hoi Hetty ,
Per toeval kwam ik je blog tegen !
Leuk om eens bij jou binnen te mogen kijken .Al woon ik in hetzelfde soort huis , maar een paar deuren verder ,jij hebt er weer iets heel anders van gemaakt ,ik herken "ons ""huis er niet eens meer in .Ik heb ook veel brocante maar hou ook weer erg van stippen en strepen (en mij antieke poppen en beren ) en hoor eigenlijk in het huis van Pippi te wonen .hihi
Je keuken is prachtig ,bij mij is deze kamer mijn atelier en woont er 1 van de honden .
Heel leuk dat je je huis op de foto s met ons wilt delen .
Groetjes ,Anjo van # 31

Judith zei

Hoi meissie, ik heb wat voor je... dus kom je ff bij me langs?! X Juth

le ciel flamand zei

Jullie keuken lijkt me inderdaad een heel gezellige plek, en als je van daaruit zo naar buiten kan, ja, dan kan ik me voorstellen dat je daar graag vertoeft! Onze keuken is ook volledig los van de woonkamer (een oud huis, de oude indeling hebben we helemaal behouden). Als we bezoek hebben belanden we ook meestal gewoon in de keuken, gezellig samen aan de lange tafel...

Groetjes, Annelies

Huize Kip Kakel zei

Hoi Hetty,
Ik zal je bekennen dat ik de vorige foto van je keuken als bureaublad achtergrond op mijn laptop heb staan.
Mijn nieuwe keuken is in aantocht en die van jullie vormt een enorme inspiratie...
Als het bij ons klaar is, komt er ongetwijfeld een foto op mijn blog.
Groetjes Hannie

Alberta zei

Ohh wat heb je een leuke keuken!
prachtig die donkere kleuren..
Je hele huis en blog is leuk, ik ga je volgen.
Groetjes Alberta

http://wonenaanboord.blogspot.com

bikim zei

gorgeous photos!
lovely decor!
Rosa

le bord doré des nuages zei

Arrivée par Hasard sur ton blog, je trouve cette cuisine très sympathique à bientôt, béatrice

Modern Country zei

It is very very beautiful. Incredible use of colours, exciting!!

Greetings from Norway,
Aina

Mayflower zei

Ik kan me voorstellen dat je hier graag bent, wat een heerlijke sfeer en een droom om zo'n prachtige woonkeuken te hebben Hetty.
Fijne avond en een lieve groet, Mea