donderdag 10 februari 2011

Opdracht voltooid

         
De Wybe en de Niels deken



Zoals jullie weten had ik een opdracht gekregen voor het maken van twee Lock a like dekens voor een collega.
De opdracht was.. maak één deken met rood wit en een beetje blauw en de andere met grijs, oranje en een beetje blauw.
Verder had ik de vrije hand, en vertrouwde ze mij dat het goed zou komen.
Gisteren heb ik ze afgemaakt en vanmorgen heb ik de dekens mee genomen naar het werk..
De opdracht was helemaal geslaagd.. ze was/is er heel erg blij mee..
De dekens hebben de namen van haar jongens gekregen en ze komen dus ook op hun bedjes te liggen...
Kortom een geslaagd project...!!
Voor mij erg leuk om te doen..
Dus als je ook op zoek bent naar een leuke gepimpte deken.. met band en kant in de stijl van de ladak deken ik wil er met liefde ééntje voor je maken.
Kleur en prijs in overleg.

Samen als een mooi cadeau gegeven.

Liefs Hetty

29 opmerkingen:

Jeanette zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Hetty, ook zo netjes, echt prachtig! Ik denk dat er nog vele dekens volgen...

Groetjes, Jeanette

Claudia. zei

Ik vind ze super, en ze zien er ook nog lekker warm uit, of worden ze niet gebruikt denk je?
Claudia.

Mayflower zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Hetty.
Een mooie persoonlijke deken met de namen van de kinderen erop.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Corine zei

Dat heb je vlot gedaan. En ze zijn erg leuk geworden, helemaal met die naamlabels eraan!
Een nieuwe hobby is geboren :)
Groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Mooi gemaakt Hetty...je hebt de smaak helemaal te pakken :)

Lieve groet, Ingrid

karolina zei

Je bent dus goed geslaagd, leuk hoor.
Groetjes Karolina

Corine zei

Ik hád hier een reactie getypt...
overnieuw dus:
Je hebt er vlot twee mooie jongensdekens van gemaakt en die naamlabels maken ze nog leuker!
Een nieuwe hobby is geboren :)
Groeten, Corine(THUIS)

lia zei

Ze zijn leuk geworden hoor, en snel ook..
Er komen er vast meer voor een opdracht.

groetjes Lia

Agnes zei

Heel erg mooi geworden Hetty. Ik kan me voorstellen dat je collega er heeeel blij mee was. Wat een werk zeg, maar moet wel heel veel voldoening geven.
Groetjes,
Agnes

Tuur zei

Echt mooi!
Toevallig zag ik ze van de week, maar dan zonder de mooie stofjes er aan...
Die van jou zijn echt bijzonder! en super mooi..

Collie-Collie zei

Prachtig zijn die dekens geworden, lekker stoer en toch vrolijk... en die naamlabels erop. Ik kan me voorstellen dat je collega er heel blij mee is!

Er zullen veel bestellingen voor nog zón prachtdeken binnen komen. En elk exemplaar is uniek.

Groetjes, Collie

It's me zei

Wat zijn ze mooi !!!! ...eh kan ik er een met roze bestellen......??? hahahaha!! leuk op de stoel in de erker bij de keuken....je weet wel roze smeg !! ...welterusten liefs van mij...xxx...

Annelies zei

Jeeeee Hetty wat heb je dat mooi gemaakt zeg!! Stromen de aanvragen al binnen? ;) Leuke nieuwe hobby erbij lijkt me..
Fijne dag hoor.
Liefs, Annelies

English style zei

Nieuw talent ontdekt Hetty !
ze zijn leuk geworden, en de naamlabels erbij, geslaagde missie !
Groetjes Yvon

Lynda zei

OOOOOOOOOOOO hetty...wat zijn ze GAAF geworden!!!! chapeau!!! Wat een prachtige dekens zijn het geworden! Kan me voorstellen dat die collega er HEEL blij mee is!!!
Keileuk!!!

Liefs,
Lynda

All Seasons zei

dit is nog eens een leuk project. Je hebt het helemaal in handen nu en je zei me ooit eens ik ben niet handig met de naaimachine. En volgens mij komt hier toch echt een naaimachine aan te pas. Heel mooi gemaakt!!
Ik moest gisteren even aan je denken, ik mistte je op Hyves en je even opgezocht en ontdek dat je geen hyves meer hebt...

Ik wens je een heel mooi weekend
Liefs,
Patricia

katja-Mariska zei

Wat gaaf die dekens,super!!!
Fijn weekend.
Liefs Katja

Anoniem zei

En in het echt zijn ze nog mooier! Ze hangen nog even in de kamer hoor. Kan ik er steeds even naar kijken. Eentje de "Niels" over de rug van mijn klepbank.... hmmmm voel nog een opdracht aankomen ;-)

Dank nogmaals voor het prachtige resultaat.

Jeanette zei

Wat een mooie dekens zijn het geworden. Wat een leuk idee!

Groet,
Jeanette

queenieshome zei

Zo heb je er nu alweer 2 gemaakt ?
Niet te stoppen deze dame he ?hihiih
Zal wel errug leuk staan op die kinderkamertjes zeg

Margot zei

Wat zullen die lekker dromen....
Mooi hoor.
Warme groetjes, Margot

Carolina zei

Hoi Hetty, wat een super mooie dekens zijn het geworden!! En die van jezelf ook geweldig!
Kun je die pakdekens bij de bouwmarkt kopen? Ik wil zelf ook eens een gokje wagen. Ik hoor het graag van je.

Fijn weekend!!
Groetjes Carolina

Buis & Hortensias zei

Bonsoir, cela fait un petit moment que je regarde votre blog et un seul mot....J'ADORE.....votre blog est superbe.....Bonne soirée, bon week-end, Sophie

Marieke Reintjes zei

Wowww, heb je mooi gemaakt, zal een hoop werk zijn geweest...
Fijn dat je collega zo blij was.
Groetjes en fijn weekend, Marieke

Buis & Hortensias zei

Bonsoir, cela fait un petit moment que je viens sur votre blog.....juste un mot ....J'ADORE....bonne et douce soirée, Sophie

Petra zei

Ik zag ze en dacht: leuk op kinderkamer, en net zo. Als je eenmaal bezig bent heb je ook zin om door te gaan. Is vast niet je laatste deken.

Fijn weekend!

Nicole zei

Prachtig Hetty! Heel mooi en origineel!
Fijne zondag wenst je,
Nicole

Chantal (uit het Zuiden) zei

Schitterend dat heb je mooi gemaakt!!
Dat worden er vast meer.

Groetjes Chantal

Bizzy @ home zei

Prachtig deze dekens! Lijkt me een heerlijk werkje.
Groetjes Renny