woensdag 2 februari 2011

Opdracht



Naar aanleiding van een vorige post heb ik een vraag gekregen of ik ook op bestelling een deken wilde maken.........
Ehhhhhhhhh.......... ja waarom niet.....
En zo geschiede het.... ik heb een opdracht om twee dekens te maken....
Dus voorlopig geen tijd om te bloggen ik moet achter de naaimachine...!!
Hier al een klein tipje van de sluier ... de kleuren zijn grijs, oranje en een klein beetje blauw....

Zodra de dekens af zijn zal ik jullie natuurlijk het resultaat laten zien...
Fijne dag verder
Liefs Hetty

18 opmerkingen:

Corine zei

Leuk! Tenminste ik neem aan dat je het leuk vindt ;)
En even voor het plaatje...je zit dus met je naaimachine aan die mooie oude franse tafel...
Succes met je opdrachten!
Groeten, Corine(THUIS)

Jansepans zei

Wat leuk joh! Heel veel plezier. Ben benieuwd naar het resultaat!

Groetjes,
Janneke

karolina zei

Succes:)Groetjes Karolina

Madelief zei

Hoi Hetty,

Ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Lieve groet & succes!

Madelief

La Flotte zei

Wat leuk dat je vanuit je eigen maaksel opdrachten krijgt!
Succes ermee.

groetjes Heidi

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je hier voor gevraagd bent! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!

Succes! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Hallo Hetty,

Hoe kom jij aan die dekens dan? Ik ben al op zoek geweest maar kan ze nergens vinden...misschien wil je het verklappen?

Groetjes van Ilse

Collie-Collie zei

Ontzettend leuk, ik ben heel benieuwd hoe deze twee worden!

Zo zit je nooit achter de machine en ineens heb je opdrachten voor achter de machine...

Groetjes, Collie

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Nou..da,s leuk toch..houd je van de straat hé..:-))
Het is toch vies weer en zo ben je lekker bezig.
Ik vraag het je ook maar even ..???
HETTY...HOE KOM IK AAN ZO,N DEKEN ???

je weet mijn blog vast wel te vinden.

lieve groetjes
Dicky Marie.

ps Alvast Bedankt Hetty !!

Nicole zei

Succes ermee! Ze worden zeker prachtig!
Fijne dag nog wenst je,
Nicole

Claudia zei

Het werkt verslavend merk ik al, ook bij mij ligt nummer 2 klaar voor de start!

Bonjade zei

Kan me voorstellen dat je een leuke order hebt.....je had dan ook een prachtdeken gemaakt....
Wie wil dit nu niet op zijn bank of bed....?
Succes
Fijne middag
Liefs

queenieshome zei

nou jij bent er weer zoet mee
Straks kan je een winkeltje beginnen ,als er een schaap over de dam is ............oeps!
succes (t is binnen tenminsten lekker warm moet je maar denken

It's me zei

Ga je er maar 1 maken ?????...hahahahahahah!! liefs fijne avond van mij.....xxx...

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Twee dekens in opdracht wat leuk. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Groetjes, Nicole

lia zei

Leuk hoor, en wie weet hoeveel orders er nog bij komen.

Succes met het naaiwerk.
Lieve groet Lia

P.ieternel zei

Zo, dat is top joh.
Nou ik ben benieuwd naar de resultaten. Succes.

P.ieternel

Bizzy @ home zei

Ik heb even teruggebladerd, je deken is erg mooi geworden. En deze zien er ook weer veelbelovend uit.Veel succes ermee!
Groetjes, Renny