zondag 20 februari 2011

Oude luiken


Al een tijdje was ik op zoek naar oude luiken voor het kleine raam. Het mooiste is natuurlijk een paar passende of bijna passende.. Na heel lang zoeken vond ik op MP een paar luiken die op een paar centimeter er precies zouden passen..
We hadden gisteren een afspraak met onze vrienden in Roosendaal en dus deden we de route een klein beetje wijzigen en reden we even via Barendrecht om daar de luiken op te halen..
Gisteravond waren we laat thuis dus kwam het er niet meer van, maar vanmorgen kregen de luiken een nieuw plekje en staan ze nu te pronken in mijn kleine raampje...
Mooi stoer en sober...!!
De pot heeft nu nog een hortensia, maar als ik eerlijk ben vind ik het zonder mooier........... Maar voor nu is het even goed zo....



30 opmerkingen:

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Prachtige doorleefde luiken, ze staan geweldig!

Veel groetjes, Veronique

All Seasons zei

Wat een gave luiken, Hetty, waanzinnig!! Het lijken wel echte shutters, die ik hier op de badkamer heb staan.
Fijne avond ☼
Patricia

Jeanette zei

Staan mooi Hetty, past perfect! Toch het mooist orgiginele luiken, ik heb ze ook maar dan in oud groen, alleen heb ik helaas geen klein raam waar ze precies in passen:-)Ook je geboorte kussen van je vorige post is prachtig geworden, leuk weer een nieuwe passie erbij:-)

Fijne week!
Liefs Jeanette

La Flotte zei

Wat zijn ze mooi en staan geweldig!
Past precies!

groetjes Heidi

P,ieternel zei

Heel gaaf,

Zou dat tafeltje groen die ik van je gekocht heb, heel leuk bij staan.
Maar ja, die heb je niet meer. Kopen?
hahaah

Groetjes P,ieternel

katja-Mariska zei

Echt heel erg mooi die luiken.
Ze staan inderdaad heel stoer.
Fijne avond.
Liefs Katja

Mayflower zei

Ik ben dol op luiken en deze zijn gewoon voor jouw raam gemaakt Hetty....echt Prachtig de sfeer die ze geven.
Lieve groet, Mea

queenieshome zei

O? ze passen perfect!!
Wat goed zeg
Ik heb al 2jr oude luiken in de schuur staan ,was begonnen met afbijt ,maar kreeg ze niet mooi genoeg en ben toen begonnen met wit verven ,maar kweet niet .........t zal wel MP worden
Bij jou staan ze leuk!
Gr Amy

Collie-Collie zei

Die luiken zijn perfect! Ik zie eigenlijk zelden (of nooit) kleine luiken, dus dat is echt bijzonder!

Groetjes, Collie

Colinda en Jeroen zei

Wat een prachtige luiken, zo mooi doorleefd en de kleur is ook helemaal perfect. Dat je ze op marktplaats gevonden krijgt.

liefs colinda

http://truutske.blogspot.com/ zei

Dat zijn echt prachtige ouide luiken. Wat goed dat ze bijna de juiste maat hadden en wat staan ze geweldig mooi.Goed geslaagd joh. Fijne avond, Trudie.

Buis & Hortensias zei

MAGNIFIQUES ces volets, et les hortensias sont sublimes, j'adore votre blog et je l'y balade très souvent.....bonne soirée, Sophie

oma leentje zei

Iedere keer is het weer leuk om te kijken wat je nu weer toegevoegd hebt aan je prachtige huis. Genieten die luiken. Super mooi.

Bonjade zei

Prachtig zijn ze....en zo mooi van kleur....en dan nog passend in je raam......wat een geluk zeg!
Om van te genieten zo mooi.
Fijne avond
Liefs

English style zei

Wauw, gaaf Hetty, en nog prachtig origineel, vind ik toch het mooiste !
wat een tref dat je ze zo passend hebt kunnen vinden !
Veel plezier ervan gewenst!
Groetjes Yvon

Nostalchique zei

Oh, wat gaaf zeg!! Echt ontzettend mooi. Ook al was het even zoeken, het is het dubbel en dwars waar! MOOI! Fijne dag.

Mademoiselle kiki zei

Beste Hetty. De luiken zijn prachtig! Jij vindt altijd de allerleukste spullen. Ik gaf je daarom een blogaward!!! Kijk daarvoor maar even op mijn blog http://mllekiki.blogspot.com/
Liefs kiki

Margot zei

Ik krijg er zo'n heerlijk vakantie gevoel bij...enne, die hortensia kan best hoor...
Lieve groetjes, Margot

Sjoukje zei

Heel erg mooi, vooral de verweerde uitstaling maakt het precies goed. Het is net of horen de luikjes daar.
Ik zoek zelf ook nog luiken omdat wij zoveel inkijk hebben. Maar eerst nog heel veel klussen deze week.

Groetjes Sjoukje

lia zei

Ja, dat staat gaaf... En helemaal als ze passen in de ramen. Zelf vind ik dat toch het mooist.
Daar krijg je geen spijt van.

lieve groet Lia

Lynda zei

nah ja!!! een match made in heaven!!!!
GAAF!!

Groetjes
Lynda

Nieneke zei

Mooi! En die kast, bijna dezelfde heb ik ook; grappig dat ie bij jou ook nog ongeverfd is...Heb een tijdje heel erg getwijfeld om 'm te schilderen, maar ja dan kan het niet meer terug hè....

karolina zei

Hoi
Ik wil zeg u op zaterdag ik met mijn mama gesproken over luiken...precies jij gekocht luiken:)super jij hebt oude luiken past uw ramen.Groetjes Karolina
Een fijne week

Corine zei

Heerlijk ik waan me in la douce France :)
Je voorkamer krijgt echt een heerlijke sfeer zo!
Wat een bof en ja mooi met die hortensia, maar zonder is het stoerder ;)
Groeten, Corine

Judith zei

Toch gered om de luiken nog op te halen; ze zijn SUPER Hetty! Heb je ze nou hangen of los op de vensterbank staan? Die hortensia's zijn wel leuk hoor, passen goed qua sfeer bij de luiken, maar sober is natuurlijk óók errug mooi! Ach, heb je weer wat te 'rommelen en schuiven'!
En was je ook nog naar die andere adresjes gegaan die ik je doorgegeven had, of had je tijdgebrek:-))
Vragen, vragen en nog een vragen dus weer haha... Geniet van je nieuwste aankoop lieffie, KUS Juth

Home is where the heart is zei

GEWELDIG!!!! Heb er geen andere woorden voor.
Fijne avond

lieve groet Brigitte

Thuis bij Tjits zei

ik las net het verhaal van Pieternel in de spotlight van Lynda en toen noemde ze ook jouw winkel, kom dus even kijken en werd meteen verliefd op je luiken, zooo mooi!! heb me meteen maar aangemeld als volger:)

lieve groet, Tjitske

G-style zei

Prachtige luiken zeg en wat passen ze daar mooi, net of ze er voor gemaakt zijn ....super !

lieve groet Gea

Anja zei

Ze staan geweldig, mooi geheel zo!!
Groetjes Anja.

Jansepans zei

Ik vind het mooi joh! Prachtkleur!