dinsdag 15 februari 2011

Vandaag


hebben we een heerlijk dagje ontspanning in de Sauna gehad en eventjes aandacht besteed aan ons zelf.
Ja soms is dat gewoon eventjes nodig.. weg uit de sleur van alledag...Normaal werk ik op de dinsdag, maar gisteravond moest ik extra de avond werken en die uurtjes heb ik vandaag heerlijk gelijk weer op genomen..dus het voelde dubbel zo lekker.
En tevens ben ik dan helemaal klaar voor de foto van morgen... FOTO....?? ...Ja foto, ik moet er aan geloven...
Er is een tijdschrift dat geïnteresseerd is in de reportage die de fotograaf in oktober van ons huis heeft gemaakt. Maar met die voorwaarde dat ik er als eigenaar van het huis ook bij op de foto moet..........En hier wordt ik blij van.... ;-)maar niet heus.... Maar als het dan toch moet dan maar op mijn paasbest..
Ik ben er klaar voor kom maar op met die camera.....!!!


Zodra alles rond is laat ik het jullie natuurlijk allemaal weten...!!! Beloofd..!!

De foto hierboven heb ik van internet afgehaald, dus ik ben het niet.

19 opmerkingen:

lia zei

Zie je, dus toch een bekende Nederlander haha....

Ben benieuwd waar je nu in komt te staan. En die foto komt vast goed.

Lieve groet Lia

Claudia. zei

Lekker geheimzinnig, over dat tijdschrift, het zal vast wel schitterend worden, dat moet wel als er foto's gemaakt worden van jou huis.
Claudia.

P,ieternel zei

ooo wat lekker he ff ontspannen. Dan de haartjes nog goed en dan komt het ook allemaal wel weer goed. Ben weer benieuwd.

Groetjes P.ieternel

P,ieternel zei

ooo wat lekker he ff ontspannen. Dan de haartjes nog goed en dan komt het ook allemaal wel weer goed. Ben weer benieuwd.

Groetjes P.ieternel

Franse Lelie zei

Ben benieuwd naar de foto's...van jou...en van je huis!

wonen met brocante zei

Wat leuk...weer in een tijdschrift. Dat zegt genoeg over hoe je huis er uit ziet. Laat je nog weten in welk tijdschrift? Groetjes Peggy

Mayflower zei

Wat leuk Hetty, ik ben benieuwd in welk magazine je komt te staan, laat je ons dat wel weten?
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Lynda zei

GAAAAAAAAAAAAAAF!!! Vrouw des Huizes!!!! kleine button op met "blogland hallo"erop, niks aan het handje als je maar lacht!

Groetjes
Lynda

De Lorelei Brocante. zei

SUPERRRRR-LEUKKKKKK.....
Jaaa,..voor jou dan hoor ik zou het besterven als ik op een foto in een blad zou staan, oohhhh..
Maar het wordt vast weer mooi.
Welk Blad Hetty ?????

lieve groetjes
Dicky Marie.

Passione Helena zei

Wat geweldig Hetty..en tegelijkertijd ook heel spannend!

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met de foto. Ben erg benieuwd waar we je straks, supertrots in kunnen bewonderen.

Succes en veel plezier!

Fijne avond,
Lieve groetjes Helena

oma leentje zei

Doodeng maar heel gaaf. Laat het lekker over je heen komen. Morgen sta je er stralend op .... Liefs Leni

La Maison en Wonderboom zei

Wat leuk voor je, daar ga je toch wel van naast je schoenen lopen hoop ik.

Lieve groet
Hermine

Agnes zei

Heerlijk zo'n dagje ontspannen Hetty. Moet kunnen zo af en toe toch?! En wat leuk dat er weer een reportage gemaakt wordt van je huis. Ik denk dat we hier allemaal benieuwd zijn hoe en wat het gaat worden. Heel veel plezier in ieder geval.
Groetjes,
Agnes

Jansepans zei

Mmmmm Hetty wat lekker zeg. dagje dubbel ontspannen. heb je af en toe eventjes nodig, gewoon jezelf verwennen dus. Ik ben benieuwd naar de foto!! Succes met het maken van he!
Groetjes Janneke

It's me zei

Wat leuk !!! zeg lieffie je staat toch al op je blog ...elke keer als ik it's me zie.....denk ik dat ben ik niet !!! hahahahhhha!! liefs van mij...vertelll ik kan niet wachten ....zuchtttt....xxx...

Corine zei

Haha ja dat is de keerzijde van het beroemdzijn.. die fotografen altijd :) Maar dit gaat goed komen, straks staat er een heerlijk ontspannen Hetty trots met een reportage van haar prachtige huis in één of ander blad!
Groeten, Corine(THUIS)

All Seasons zei

Jij kan heel goed en mooi op de foto, Hetty. Jij straalt en daar mag straks iedereen van genieten, ook van jullie prachtig ingerichte huis..
Geniet van de foto shoot..
Liefs,
Patricia

Judith zei

Wat leuk dat je foto's verkocht zijn aan een blad... Dus toch nog een rondje voor je:-) En met die knappe kop van jou komt het hélemaal goed hoor, dus geniet er nou maar gewoon van!!!
Liefs Judith
p.s. 1 mei is genoteerd... Moeten we nóg langer wachten snifsnif

Nicole zei

Spannend hoor, Hetty!
En heerlijk zo'n verwendagje!
Fijne fotoshoot!
Nicole