maandag 14 maart 2011

15 Jaar



Vandaag is onze middelste jarig en al weer 15 jaar geworden.
15 jaar wat gaat het snel..!!
Deze foto is gemaakt in de vakantie van 2010 bij het meer van Annecy... ik vond het wel toepasselijk.
15 jaar en een sprong maken in het diepe... want dat is wat het is.. het leven is een sprong in het diepe je weet niet wat het gaat brengen.. Wat zal er geworden zijn over b.v. 15 jaar... Ik hoop dat hij een gelukkig mens mag worden en nog net zo heerlijk in het leven staat als nu.

27 opmerkingen:

Pink Princess zei

Gefeliciteerd!! Mooie foto zo, sprong in het diepe

Bonjade zei

Een prachtige wens voor deze kanjer.
Oh ja....wat vliegt de tijd.
Mijn oudste wordt binnenkort alweer 14.....tjonge......
Fijne feestdag
Liefs

Wonen in wit zei

van harte gefeliciteerd!!
15 jaar, ja de tijd vliegt voorbij

gezellige dag

lieve groetjes,
Tamar

Objets de Charme zei

Van harte gefeliciteerd.
15 jaar en dan worden ze groot.
Ik zie een mooie foto van een jongen met veel energie en levenslust.
Wat een hoge duikplank!!!
Wat een durf.

Heerlijk geniet maar van vandaag en een hele fijne dag toe gewenst.
Groetjes, Alexandra

Collie-Collie zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon en laat het een superdag worden vandaag!

Groetjes, Collie

oma leentje zei

Hetty van harte met de jarige zoon. Gelukkig weten we niet wat het leven brengt,. Wij moeders zouden ons maar zorgen maken.
Een fijne dag wens ik jullie toe. Liefs Leni

Huize Kip Kakel zei

Van harte! En ja, de tijd gaat snel , onze oudste gaat naat het voortgezet dit jaar, ook al zo'n SPRONG!!! Fijne dag,
groetjes Hannie

the cardigan-inn zei

Van harte gefeliciteerd!
Ik kan ook alleen maar beamen dat de tijd snel gaat.
Fijne dag, Joni

Kari zei

Youre so right!!!
De mooiste tijd van je leven
Ik hoop met je mee,,,
liefs Karin

Michelle zei

Van harte gefeliciteerd!

Groetjes Michelle

Miss M zei

Hartelijk gefelciteerd met je zoon! En wat een toepasselijke foto, heel leuk!

katja-Mariska zei

Gefeliciteerd met je zoon!!
En ja het gaat heel erg hard allemaal.
Je foto vind ik erg mooi en de gedachte erachter ook.
Een wens jullie een hele fijne dag.
Liefs Katja

De sfeer van ..... zei

van Harte Gefeliciteerd! Prachtige leeftijd 15 jaar! Geniet ervan!


Groetjes van Petra

Corine zei

Gefeliciteerd! En ja dat is een mooie symbolische foto.. soms zou ik ook wel eens weten hoe het over 10 jaar met ze zal gaan, maar als ik er goed over nadenk toch maar niet.. laten we maar genieten van het feit dat het nu goed met ze gaat.
Fijne dag!
Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Gefeliciteerd meis....maak er een gezellige dag van !! liefs van mij...xxx...gaaf die foto !!!

Claudia zei

Gefeliciteerd!

Miranda zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon; prachtige foto! (doet me terugdenken aan de zomer van 2009 toen we aan het meer van Annecy hebben gekampeerd)

Fijne dag,
Miranda

Nostalchique zei

Gefeliciteerd! En wat een gave foto zeg! Fijne dag!

Lynda zei

daar sluit ik me bij aan!!! Moge hij een gelukkig leven houden!!

PROFICIAT!!

Liefs,
Lynda

Martine zei

Hetty,

van harte gefeliciteerd met jullie jarige zoon. Het gaat inderdaad ontzettend snel. Heb een leuke en gezellige dag met elkaar.

groetjes,
Martine

wonen met brocante zei

Gefeliciteerd. En wat een ontzettend leuke, goed gelukte foto! Groetjes Peggy

Nicole zei

Gefeliciteerd voor je zoon!Ik wens hem n goed en gelukkig jaar toe!
♥Nicole

liselt zei

Lieve Hetty,

Van harte gefeliciteerd met je grote zoon!!! Ooit stond hij op de nominatie om mijn schoonzoon te worden, maar kids zijn hun eigen weg gegaan en de lieve is voorbij. Onze vriendschap vergaat gelukkig niet met de jaren.

Een hele fijn verjaardag en tot gauw!!!


lfs liselot

Home and Lifestyle zei

Hiep hiep hoera...mijn hartelijke felicitaties voor je zoon en voor jullie allemaal! Ik wens jullie samen een gezellige en feestelijke dag toe!

Lieve groet, Ingrid

Judith zei

Gefeliciteerd met die knappe zoon van je... Heerlijk toch dat ie zo lekker in het leven staat: houden zo!!!
Maak er een gezellige avond van (misschien nog een stukje taart over van gisteren???) Liefs Juth

Jeanette zei

Ben toch blij dat die van mij "nog" maar 8 is. (maar voordat je het weet zijn ze 15).

Groet,
Jeanette

Margot zei

Sjuustum....en van harte gefeliciteerd hoor...
Zonnige groetjes, Margot