zaterdag 5 maart 2011

300 volgers







Vandaag is er toegevoegd de 300ste volger van mijn blog.............Wat een eer..
Onbewust legt het ook een nodige druk op mijn schouders, want ik wil natuurlijk wel graag dat mijn volgers mijn blog de moeite waard blijven vinden.

Dit bloemetje is denkbeeldig voor mijn 300 volgers en alle bezoekers die iedere keer een kijkje komen brengen op mijn blog... Deze week ga ik een leuke Give Away verzinnen... want zoveel trouwe bezoekers is wel een Give Away waard..
Dank jullie wel voor alle trouwe bezoekjes, leuke reactie en lieve woorden ...
En ik hoop jullie nog lang te kunnen plezieren met leuke berichten en veel woonideeën...kort gezegd veel lees plezier
Lieve groetjes en een fijn weekend verder


foto uit de oude doos

23 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je 300e volger Hetty...op naar de 400 maar dat gaat lukken! Ik blijf in ieder geval gezellig bij je langskomen hoor!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Collie-Collie zei

Van harte gefeliciteerd met je 300ste volger!! Lees- en kijkplezier gaat zeker wel lukken!!

Groetjes, Collie

Huize Kip Kakel zei

Van harte gefeliciteerd!
Ik ben nog niet zo lang in blogland, maar via "de Mart" bij jou terecht gekomen, en ik kom regelmatig even bij je kijken...
Fijn weekend verder! groetjes Hannie

karolina zei

Proficiat met je 300 volger:)je bent mijn favoriete blog...Een fijne avond.Groetjes liefs Karolina

It's me zei

Ja eng he zoveel volgers....ik denk wel eens ik sluit mijn blog en doe het hier mee......maarja ...wat is wijsheid........kijk zoveel volgers niet iedereen kijkt altijd zeg maar.......ik ga maar lekker door en denk er niet teveel bij na......klanten lezen me.....de buurman....familie...raar eigenlijk he???......maar moet eerlijk zeggen blogs lezen geeft me meer plezier als maken denk ik zo......het went nooit...fijn weekend...liefs Ria...xxx

Michelle zei

Gefeliciteerd met je 300 volgers!

Groetjes Michelle

Geke zei

300 volgers, wauw, daar kan ik niet aan tippen.
Groetjes en fijn weekend!
Geke

P,ieternel zei

zo he, 300 al.
Dat heb ik nog lange bij na niet. Gefeliciteerd hoor.

P,ieternel

manon 21 zei

C'est joli aussi Chez TOI.

Bon dimanche

Manon

Objets de Charme zei

Gefeliciteerd
Je blog is zeker de moeite waard om te bezoeken.
Ik vond je reportage in "wonen " in 2009 ook geweldig.
Later spotte ik je pas op blogger.
Heel inspirerend.
Ik blijf lekker langskomen en genieten van al je moois.


Dankjewel voor je mooie bloemetjes.

Objets de Charme zei

Gefeliciteerd
Je blog is zeker de moeite waard om te bezoeken.
Ik vond je reportage in "wonen " in 2009 ook geweldig.
Later spotte ik je pas op blogger.
Heel inspirerend.
Ik blijf lekker langskomen en genieten van al je moois.


Dankjewel voor je mooie bloemetjes.

wonen met brocante zei

Gefeliciteerd met je 300 volgers! Fijn weekend, groetjes Peggy

Corine zei

ha Hetty, we kunnen elkaar de hand schudden, ook ik heb de 300ste erbij gekregen vandeweek. Raar idee hè dat zoveel mensen een berichtje krijgen als wij iets plaatsen.. Verder denk ik er niet te veel bij na, ik blog voor m'n eigen plezier!
Bedankt dat je ons laat meegenieten van je bloemen, mooie vergrijsde bos!
Ik mail je binnenkort want ik moet deze maand de winterbanden wisselen voor de zomerbanden en ben dan dus vlakbij je...
Groeten, Corine

Karin zei

Ik ben dus niet de enige die zo af en toe eens graag bij je langskomt ;) Ga lekker zo door!

lia zei

Hoi Hetty,

gefeliciteerd met je 300 volgers. Volgers die net als ik graag je blog lezen en kijken naar je inspirerende foto's.
Bedankt voor je bloemetje.

Lieve groet Lia

Ger zei

Tja.....daar sta ik helemaal niet van te kijken dat jij zoveel volgers hebt.......je bent met je mooie blog en doordat je al in meerdere bladen gestaan hebt bijna een BNer geworden;-)

Ga zo door Hetty....dan vinden en volgen de belangstellende je haast vanzelf.

Thanks voor het virtuele bloemetje!
En fijne zondag!
Lieve groet,Ger

Brocante liefde... zei

Gefeliciteerd met de 300 volgers!!
Ik ben nog maar net begonnen dus,
zoveel heb ik nog niet..
Hahahaha....
Ik vind je blog prachtig....

Fijne zondag...

Liefs,Tanja...

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Hoera, 300 volgers...hartstikke leuk...en laat 't ook leuk blijven he want druk voelen lijkt me nou ook weer niet echt de bedoeling van bloggen, je leest 't overal maar 't is tenslotte jouw hobby meid!
Genieten dus...en doen wat je prettig vind!

Veel groetjes, Veronique

Mayflower zei

Van harte Hetty met de 300 volgers, die zeggen al genoeg over je blog volgens mij. Ik kom hier altijd met plezier even bij je langs en dank je voor de mooie bloemen.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Lynda zei

GEFELICITEERD!!! en don't worry, die 300 komen niet voor niks;).....Geniet even lekker van het moment!

Liefs,
Lynda

DINY zei

HOI HETTY.

HIER 301 ,OOK IK GENIET MET VOLLE TEUGEN VAN JE BLOG.
GA MAAR LEKKER DOOR.
EN HET PAK VAN EVA WAS SUPER.
HIER GAAT HET MAAR MONDJESMAAT,MAAR HET KOMT GOED,EN DAT IS HET VOORNAAMSTE HE
DIKKE KUS DINY X

All Seasons zei

Proficiat Hetty met je 300ste volger. Wat een flink aantal al. En die komen net al ik hier erg graag genieten van jouw blog..
Fijne avond
Liefs,
Patricia

Colin zei

Gefeliciteerd met die grote club volgers en die doen waarschijnlijk net als ik ... regelmatig even spieken en genieten op je blog. Groetjes, Colin