maandag 21 maart 2011

55 jaar samen...

Afgelopen week een drukke week gehad... soms zijn er van die weken dat ik blij ben dat ze om zijn en dat alles goed gegaan is.
Vorige week had ik er dus zo ééntje en deze week is eigenlijk niet minder.
En dan te weten dat ik snip ...snip verkouden ben ..Maar goed dat is niet anders dus ik heb het er maar mee te doen.
Ik dwaal af...vorige week dus een drukke week.. maar ook een bijzondere week..
Mijn ouders waren afgelopen woensdag 55 jaar getrouwd.
Woensdag natuurlijk met een mooi boeket bloemen even langs gegaan om ze te feliciteren.. en zaterdag hebben we het met de familie gevierd.. Een gezellig etentje met z'n allen.

Ik heb geen trouwfoto van mijn ouders,.( moet ik toch maar eens vragen..) maar nog wel een kiekje uit jonge jaren.... hier mijn vader en moeder met mij op de arm.. ja ja ik weet het ....wat een schatje...Ikke dan hé ;-)

Gelukkig gaat het met mijn moeder weer de goede kant op.. al gaat het haar nog niet snel genoeg...!! geduld is een schone zaak. En het voorjaar komt er aan dus dat betekent weer meer naar buiten en lekker veel Vitamine Z(on) op doen.

Fijne week allemaal
Liefs Hetty

23 opmerkingen:

the cardigan-inn zei

Gefeliciteerd!
Leuke foto van jou en je ouders.

Home and Lifestyle zei

Nogmaals van harte en leuk dat jullie zaterdag een gezellig etentje met elkaar hebben gehad! Ik wens je toe dat je nog lang van je ouders kunt genieten!

Een fijne avond Hetty! Lieve groet, Ingrid

Corine zei

Snipverkouden..en dan een drukke week..geen lekkere combinatie, ik zou zeggen ga maar lekker veel in de zon zitten, want idd die vitamine Z is heel gezond! Gefeliciteerd met je ouders, leuk dat het een geslaagd feestje was!
Groeten, Corine

Karin zei

55 jaar....wat een tijd! Ik hoop dat ze nog een flink aantal jaren samen kunnen genieten (en jij met hen).

puur wit zei

hoi gefeliciteerd wat een tijd al he
en wat schattig die foto leuk is dat dan als je die weer ziet
goed bewaren
gr sandra

oma leentje zei

Wat een schattige foto. Van harte gefeliciteerd . Wat een tijd. Aan het eind van het jaar zijn wij 40 jaar getrouwd pffffffffff ook al zo lang. Maar 55 dat is echt super. Liefs Leni

Michelle zei

Gefeliciteerd!!
beterschap met je verkoudheid!

Groetjes Miichelle

Carre Blanc Maison zei

Gefeliciteerd!Grotjes Karolina

Home is where the heart is zei

van harte proficiat met je ouders. Ik hoop dat ze nog heel lang van elkaar mogen genieten
Jij hebt ook de nodige vitamine Z(on)nodig voor jee verkoudheid, is het zo weer over
Fijne week verder en doe rustig aan

lieve groet Brigitte

Mayflower zei

Alsnog van harte gefeliciteerd Hetty met je ouders en wat een mooie foto, jaja....je was echt een schattig babytje, dat moet toch even gezegd worden.
Hopelijk heb je deze week ook nog tijd om van het heerlijke lenteweer te genieten.
lieve groet, Mea

Ans zei

Hallo

Proficiat met je ouders.
55 Jaar,dat is een hele lange tijd.
En wat een lieve foto.

Groetjes Ans

Objets de Charme zei

Gefeliciteerd, wat een mooie foto, samen met jou.
Fijn dat je je ouders nog hebt.
Ik hoop dat je snel van je verkoudheid af bent.
Lieve groeten, Alexandra.

Nicole zei

Van ♥e gefeliciteerd voor je ouders!
En voor jou veel beterschap!
LG,
Nicole

lia zei

Fijn dat ze (en jullie) dat nog mogen meemaken. En doe jij ook maar een beetje vitamine op in de zon.

lieve groet Lia

P,ieternel zei

Hoi Hetty,

Nog gefeliciteerd met dat heugelijke feit, en zag er poepig uit hoor.
Ga maar lekker van het zonnetje genieten, ik zie je donderdag rond half 2? Gewoon ff een uurtje en dan mag je weer lekker naar huis.

Groetjes Pieternel

Siljo zei

Wat een mooie foto!!
Het allerbeste !!
Fijne dag
groetjes Joke

De sfeer van ..... zei

Wat fijn dat je samen met je ouders dit mag vieren. 55 jaar samen. En ziet er idd schattig uit op de foto ;-)
Doe je rustig aan, en beterschap met je verkoudheid!

Liefs van Petra

Miss M zei

Hartelijk gefelicteerd voor jouw ouders! Maar ook voor jou, natuurlijk. Wat een schattig babietje was je... een hele leuke foto.
Ga maar gauw in de zon zitten, lekker wat zonnevitamientjes tot je nemen! Echt zo vervelend, dat snipverkouden zijn.

Groetjes, Marjolijn.

Miranda zei

Gefeliciteerd met je ouders; fijn dat jullie een gezellig feestje hebben gehad! Doe het lekker rustig aan deze week en geniet van het mooie weer...

Groeten,
Miranda

Martine zei

Wat een schattige foto. Van harte gefeliciteerd met je ouders. Wat mooi dat jullie dat met elkaar hebben kunnen vieren. Laten we hopen dat het voorlopig mooi weer blijft, zodat we weer eens voldoende vitamines van de zon opbouwen om de verkoudheidsvirussen te verjagen.

groetjes Martine

Lynda zei

GEFELICITEERD!! 55 jaar....bijzonder! en dubbel zo fijn dat het met je moeder steeds beter gaat, aan de zon gaat het de komende dagen niet liggen!

Liefs,
Lynda

Jeanette zei

Gefeliciteerd met je ouders en wat een mooie (nostalgische) foto.

Groet,
Jeanette

Juul zei

Gefeliciteerd Hetty. Wat bijzonder 55 jaar getrouwd. Mijn ouders waren vorig jaar 50 jaar getrouwd, ik hoop dat ze de 55 ook nog halen. Leuk he die oude foto's uit je jeugd.
groetjes
Juul