vrijdag 25 maart 2011

Bijna weekend


Ik ben de week weer door gekomen.. soms vraag je je af hoe,.. maar het is gelukt.
Maandag en dinsdag een halve dag gewerkt i.p van de hele.. het ging niet anders. Maar daardoor nog wel wat kunnen betekenen op mijn werk. Soms zijn er van die dingen die je liever even zelf afrond dan dat je een ander er mee opzadelt.
En gisteren heb ik gezellig even meegekeken in de keuken bij P.ieternels vanaf half april ga ik gezellig op de donderdagmiddag haar helpen.. Zo leuk..!!
Gewoon naast het werk wat ik nu al doe een middag lekker in de winkel staan..SUPER.!!
En wat het leukste is ze verkoopt de producten van Jeanne d ärc Living. En de styling van de tafel met deze spullen mag ik o.a. voor mijn rekening nemen...!! Gaat helemaal goed komen.

Vandaag even een mindere dag.. onze Bas wordt aan zijn knie geopereerd,.. hij heeft al een hele tijd veel pijn en hopelijk komt daar nu een eind aan.
Op dit niveau sporten ( Bas speelt Landelijke Jeugd Divisie Handbal) heeft ook zijn risico's.
Ik hoop dat hij voor het volgend seizoen weer in vorm is en weer lekker met zijn teamgenoten kan ballen.

Mocht je je vervelen.. misschien staat er op mijn
andere blog nog een leuke markt of brocante route die je kunt gaan doen.
Fijn weekend allemaal.


Liefs Hetty



Foto is van de site van Jeanne d ärc Living

17 opmerkingen:

Claudia. zei

Het is wel aan jou besteed om er iets gezelligs van te maken.
En in een winkel met jeanne d'arc, is een verrijking voor jou, maar jou in de winkel, dat zal ook wel een dikke plus punt zijn.
Want sfeertjes maken dat kun je wel, en verkopen lijkt mij ook.
Claudia.

Corine zei

Na deze mindere week wens ik je een heel goed weekend!
Ik heb je ook even kort gemaild.
Leuk zo'n dagdeel 'rommelen' in een winkel.
Zelf ben ik niet zo'n fan van JdL maar het stylen op zich is natuurlijk helemaal leuk!
Groeten, Corine

Home and Lifestyle zei

Vervelend dat je niet in orde bent, hopelijk knap je snel weer echt op!

Super leuk dat je bij P.ieternel in de winkel gaat werken, ik ben er volgens mij vorig jaar geweest en vond het een erg leuke winkel!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Sanneke Panneke zei

Soms heb je van die dagen, ja... Veel beterschap voor Bas, en veel plezier straks met helpen in de winkel, want JDL is gewoon ontzettend mooi. Lieve groet Monique

lia zei

Soms lukt het niet altijd hé. Je wilt doorgaan maar het gaat eigenlijk niet echt.
En leuk een middag in een winkel.
Jij verveeld je voorlopig niet.
En hoop dat de operatie meevalt voor Bas.

fijn weekend, lia

Agnes zei

Hallo Hetty,
Wat leuk dat je een middagje in de week in de winkel gaat helpen! Valt niet onder hoofdstuk werken maar wel onder hobby toch?! Hardstikke leuk.
En hopelijk komt het met de knie van Bas ook goed. Wat vervelend is dat zeg. Zal voor jullie duimen.
Fijn weekend.
Groetjes,
Agnes

Bonjade zei

Oh wat gezellig zeg......bij Pieternel....Top!

Vraagje: Hoe krijg je onder je banner die leuke verwijzingen...?

Fijn weekend
Liefs

It's me zei

Sterkte met je zoon !...spannend hoor je donderdag middag bij pieternel.......en ja erg leuk dat ze ook jdl gaat verkopen.....liefs fijn weekend van mij.....xxx....

Lina zei

Sterkte en beterschap met Bas!
liefs

P,ieternel zei

Heey,

Nou ik heb er ook zin in hoor.

Ik dacht al waarom heb ik ineens zoveeeeeeeel bezoekers op de site's.
Maar dat was dus door jouw toedoen.

Succes met je zoon.

Pieternel

Margot zei

En nu lekker gaan genieten van het goede weer...
De groetjes aan P.ierlantijn...en niet alles zelf kopen hoor...haha.
Groetjes, Margot

Judith zei

Ooo, nou lees ik gewoon hier hoe het gegaan is op je proefmiddag:-) Had niet anders verwacht dan dat dat iets moest zijn waar jij voldoening uithaalt! MOOI!!!
En die Bas... Hopelijk is het vandaag allemaal meegevallen?!?!
Wens 'm beterschap van ons en neehee... ik ga me niet vervelen dit weekend, dus de markten-tips laat ik voor deze keer aan me voorbij gaan!
Jij ook een fijn weekend en vertroetel je grote zoon maar lekker extraaaaaaa XXX

Miss M zei

Wat leuk dat je zelf de styling mag doen! Geweldig lijkt me dat.

Fijn weekend!

Groetjes, Marjolijn.

Lynda zei

oei, van harte beterschap voor Bas!!!! Die styling komt goed...en de drukte legt zich wel weer, komt goed!!!

Liefs,
Lynda

Jeanette zei

Hoop dat je snel weer opknapt. En ik wens je heel veel sterkte met je zoon. Lijkt me heel spannend.

Groet,
Jeanette

vosges paris zei

Beterschap daar allemaal... en veel plezier bij je nieuwe adres, met dat stylen komt het wel goed ;)

Annelies zei

Hoi Hetty,
Hoe is het met je zoon gegaan, is de knie operatie gelukt? Altijd spannend zoiets.
Joh wat leuk dat je bij Pieternel gaat werken, ik kom zeker een keer langs binnenkort! Denk dat ze heel blij met jou zal zijn!!
aaaaaah...het Ká'tje dood..wat jammer! Maar een Peugeot Cabrio maakt heul veul goed ;) Gaaf joh!
Geniet ervan en alvast een fijn weekend!
liefs, Annelies