donderdag 3 maart 2011

Carnaval en de Luis


Het is weer zover........Op school bij Eva is het vandaag Carnaval....!!
Samen met haar bedacht wat het dit jaar toch weer moest worden..
Ga als clown, ga als boerin, ga als danseres, ga als ..of als...... jullie snappen het al.......alles wat deze moeder voorstelde.....NEE .....NEE... Niet leuk...!! En toen kwam het hoge woord eruit... ik wil als Luis.........Als wat .......LUIS......!!!
hahahahaha........ dat was mijn reactie..maar goed ik ben niet voor 1 gat te vangen dus.......op zoek naar een luizen pak......
En zie hier......een echte Eva luis...!!
Het moet ook niet gekker worden..maar dat ze lol heeft vandaag dat is zeker.
Ben benieuwd wat het volgend jaar gaat worden.. dan zit ze in groep 8 en ja dan is misschien niets meer stoer.. dus ik geniet nog maar een jaar van mijn gekke malle grietje.....mijn kleine luisje....!!
Geweldig toch...........

25 opmerkingen:

Manuela zei

hahahaha...dat is nog eens origineel!! al krijg ik er wel de kriebels van.....;p

toevallig heb ik ook een blogje over carnaval op school gedaan....

fijn weekend!
groetjes manuela

Home and Lifestyle zei

Ha ha wat een origineel idee...ik heb er tenminste met de carnaval nog nooit van gehoord! En je kunt er maar beter in lopen dan ze echt hebben...ik spreek uit ervaring, want vlak voor de kerst kwam de jongste met deze huisdiertjes thuis. Nooit eerder gehad, maar ik word er nog moe van als ik er aan denk...wat een klus om ze te bestrijden!

Wens je dochter veel plezier! Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

katja-Mariska zei

Ik vind dat leuk kinderen met fantasie.
Zou bij ons op school goed geweest zijn na een ware luizenplaag op school.
Ik vind dat ze wel een hele mooie luis is. GEWELDIG.
Fijn weekend!
Liefs Katja

Collie-Collie zei

Hahahaha, dit is weer eens wat anders dan al die suikerzoete prinsessen in het roze!!! Hahaha, prachtig pak... en hoe kómt ze er op!!

Groetjes, Collie

Colin zei

Als luis, hoe komt ze er op! Pak is helemaal geweldig trouwens. Veel plezier!

De Lorelei Brocante. zei

Het pak is Geweldig !!! en origineel ook nog eens.
Ik vind het toch wel leuk hoor Carnaval.
Wij hebben in Huissen bij Arnhem gewoond en daar volop carnaval,ik kreeg altijd de kriebels maar manlif had er niks mee dus die ging niet, haha...
Nu krijg ik dat gevoel nog steeds maar uuuhh tja...

Fijn feestweekend Hetty !!!

lieve groet
Dicky Marie.

Corine zei

Hoe komt ze erbij?? Maar idd geweldig origineel! Het carnavalsfeest op school kan vast niet meer stuk..
Zaterdag gaat Janiek voor het eerst echt carnaval vieren met een stel vriendinnen, lekker stappen in Zwolle, pakjes besteld op internet..kleine meisjes worden echt groot..
Fijn weekend!
Groeten, Corine(THUIS)

lia zei

Nou dit luisje wil je wel in je kamer hebben.
Heel orgineel.

fijn weekend, lia

Bonjade zei

Om kriebelig van te worden.....
Maar mooi is ze zeker.......
Hossen maar.......;0)
Oh kriebels......
Fijn weekend
Liefs

bijzonder-oud zei

Haha die is leuk! wat een schattig luisje!

Hier was ook carnaval op school vandaag, en mijn oudste zit in groep 8 (ook een meisje) en die wilde inderdaad geen "kinderachtig" costuum meer, maar een chique jurk en hoge hakken.... :-).

groetjes en een fijn weekend al vast!
Yolanda

Franse Lelie zei

Hilarisch, dit luisje wil iedereen wel hebben, helemaal niet erg! heel veel plezier allemaal. Dit jaar helaas voor ons geen carnaval, voel me nog niet fit genoeg:( Lieve groetjes

Het Hoogerhuys zei

Hoe komt ze op het idee, geweldig net even anders als de rest.
Daar hou ik wel van.
Superorgineel!!

Groetjes, Sandra

Nieneke zei

Wat een super-luis!!!!! Helemaal top; origineel (Hoe komt ze er op???) en prachtig uitgevoerd!
Dat word de HOOFDprijs!

Margot zei

Ik heb nooit kunnen bevroeden dat ik een luis nog eens geweldig zou vinden...WEL DUS...
De Hoofdluis/prijs dus...haha...
Fijn weekend, lieve groetjes, Margot...en stiekem krijg ik toch ineens jeuk op mijn hoofd....

Wonen in wit zei

Wat orgineel en wat een prachtige luis is ze geworden

Gezellige carnaval

Groetjes,
Tamar

It's me zei

Het leukste en liefste luisje ooit gezien !!!...whahahahhah!! liefs fijn weekend geniet !!! ....

Objets de Charme zei

Wat super leuk zeg.
En wat origineel en mooi gemaakt.
Fijn week-end.
Groetjes, Alexandra.

La Flotte zei

Nou ja, hoe krijgt ze het verzonnen en hoe kom je in godsnaam aan een luizenpak!
Echt supercool vind ik het!
have fun!

groetjes Heidi

Lynda zei

GAAF!!!! de originaliteitsprijs heeft ze alvast te pakken watn zoveel luizen kom je niet tegen tijdens de carnaval, althans...niet in pak.....;)
WAt een topidee, hoe verzin je het he....en HOE zet je het dan ook weer om in de praktijk! Topresultaat dames!!!!
jeukte het niet ;)))

Liefs,
Lynda

Lina zei

GEWELDIG! Hoe komt ze op het idee?! Ik ben niet origineel door dit te zeggen, maar HOE ORIGINEEL!
Fijn weekend, en ik mail je!
liefs

Kind An Huys zei

Wat is dat een leuke Luis....hoe verzint ze het!!! zo origineel...en dat pak...!! Een geslaagde carnaval met dat zijn geweest op school!
Gezellig weekend, liefs, Anne.

Kim zei

Ik vind het hilarisch.

MoesjesMuse zei

Haha ,wat een fantasie !
ik heb haar jammergenoeg niet zien lopen buiten .
hopelijk had ze veel plezier
groetjes , anjo

Anneke zei

Ooooh wat gaaf zeg die luis!! kom er maar op.
Wat staan jullie leuk in het blaadje van woonstijl!
het leuke vond ik dat ik het meteen herkende.
Prachtige fotos staan erin van jullie huis.
heel erg leuk.
fijn weekend,
groetjes Anneke.

Olger zei

Wat een mooi pak! Ik ben opzoek naar een luizenpak. Zou jij miss kunnen laten weten of je hem nog hebt en of je hem misschien wilt verkopen. Weet dat het een beetje raar overkomt op deze manier, maar dit is echt precies waar ik naar opzoek ben!

Groeten Ollie