woensdag 9 maart 2011

Lay-out Veranderingen



Vandaag bijna de hele dag achter de pc doorgebracht.. het regende buiten en het was koud dus ach .. ik had even niets beter te doen... de was en de poets moet maar even wachten.
Maar goed ik dwaal af.. zoals ik al zei de hele dag achter de pc gezetten.
En het is je vast al opgevallen bij het aanklikken van mijn weblog........
De hele lay-out is veranderd... Ik ben heel tevreden met het resultaat.
Het was een hele klus maar met wat extra hulp van Tamar is het me helemaal gelukt..
Gelijktijdig heb ik de veranderingen ook door gevoerd op mijn verkoop weblog Nu zijn ze bijna identiek, dezelfde sfeer dezelfde look.. zodat men weet dat het bij elkaar hoort.

Verder wil ik jullie bedanken voor alle lieve reacties die ik heb gekregen op mijn vorige post...
En ik wil alle nieuwe lezers van harte welkom heten en veel lees plezier op mijn webog toewensen.. ik hoop voor jullie een inspiratie bron te kunnen zijn
Lieve groetjes Hetty

29 opmerkingen:

Wonen in wit zei

Dat ziet er heel mooi uit zo

complimenten

Lieve groetjes,
Tamar

De sfeer van ..... zei

Hoi Hetty, Je hebt idd vele uurtjes achter de pc gezeten zo te zien. Het ziet er prachtig en overzichtelijk uit. Mooi gedaan!
En gefeliciteerd dat je in de woonstijl komt! Hopelijk kan ik die krijgen ergens,anders doen we het maar met de online versie ;-)

Groetjes van Petra

Mayflower zei

Wat ziet je Lay-out er prachtig uit Hetty.
Lieve groet, Mea

Jeanette zei

Dat is heel erg mooi geworden. Leuk werk om je blog te veranderen. Mij lukt ook nog niet alles en dan is een vraagbaak wel handig.

Groet,
Jeanette

Nieneke zei

Mooi!

Rianne zei

Hoi Hetty, je nieuwe stijl is super, mooi strak en overzichtelijk. Ik heb ook het artikel uit Woonstjjl gezien, het blijft een kadootje om bij jou binnen te mogen kijken en volgens mij zag ik ook onze tafel, klopt dat? Geniet van dit succes en van alle nieuwe volgers die vast gaan komen! Groetjes!

vosges paris zei

heerlijk als je eens zo;n dagje over hebt om de hele dag avhter de PC door te brengen... ik ben nog steeds een betje uit mijn dag / nacht ritme na de vakantie en moet nog zoveel bijlezen ; Maar ja alles op zijn tijd.
liefs dees

Karin zei

Je mag trots zijn op het resultaat *en klopt met haar hand op je schouder* :)
(nou alleen nog die woordverificatie verwijderen)

It's me zei

Wat mooi geworden !! prachtig....kun je mij ook niet een dagje helpen??? whahahahah......liefs van mij....xxx

Collie-Collie zei

Ik vind de nieuwe look van je blog heel mooi. Het ziet er strak en rustig uit, maar ook heel sfeervol. Precies je stijl.

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Nou nou, je blog is niet een beetje veranderd, het ziet er nu gewoon professioneel uit met die 'tabbladen' er bij. Je hebt dus absoluut eer van je werk!!

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Ja past heel goed bij je huis!

Groetjes Petra

Sjoukje zei

Het ziet er heel mooi uit, en inderdaad sommige dingen zijn best moeilijk om door te voeren dan is een beetje hulp welkom.... Dit straalt helemaal je stijl uit, goed gedaan~!

Groetjes Sjoukje

All Seasons zei

Helemaal goed en overzichtelijk deze layout. Ook de kleuren passen precies bij jou en jullie inrichting.
Ik vraag me alleen af hoe heb jij (jullie) dat voor elkaar die balk onder je banner om naar div. posten te gaan. Daar ben ik ook eens mee bezig geweest.
Lieve groet,
Patricia

lia zei

Heb even alles aangeklikt en bekeken. Ziet er heel mooi uit. Wie weet probeer ik het ook nog eens, maar na die keer dat ik mijn hele blog kwijt was, durf ik bijna niets meer.

Lieve groet Lia

wonen met brocante zei

Het ziet er erg goed uit. Ik moet er ook nog een keer wat aan gaan doen maar heb geen idee hoe. Dus als ik een keer VEEL tijd heb ga ik ook eens wat proberen en hopelijk ook met zo'n mooi resultaat! Groetjes Peggy

le ciel flamand zei

Het resultaat mag gezien zijn! Proficiat ook nog met het artikel in Woonstijl! Een nicht van mij woont in Rotterdam, ik zal haar vragen om haar exemplaar (als ze het krijgt) voor mij te houden...

Groetjes, Annelies

Huize Kip Kakel zei

Wat ziet het er mooi en rustig uit!
Heerlijk geknutseld op de computer..en het is goed gelukt,
groetjes Hannie

@nne zei

heel ingetogen deze nieuwe layout ... pas heel goed bij het geheel. lieve groet, @nne

Corine zei

Tjonge jij bent echt goed bezig geweest, wat kost het altijd veel tijd hè?!Maar het resultaat mag er zijn, het ziet er professioneel uit! Ik ben vaak wat voorzichtig met veranderingen, altijd bang dat ik niet meer terug kan...
Groeten, Corine(THUIS)

Karin zei

oke hier mijn tip:
vanuit je dashboard naar instellingen, reacties, Woordverificatie voor reacties weergeven? op nee zetten. That's all! Succes.

Geartsje zei

Ziet er prachtig uit!!!
Groetjes, Geartsje

Agnes zei

Gefeliciteerd Hetty! Wat is je 'nieuwe look' mooi geworden. En ook de reportage is prachtig! Je hebt echt een heerlijk huis en je bent een inspiratiebron voor me...en voor vele anderen. Zou alleen al willen om m'n huis zo heerlijk opgeruimd te hebben:):) Wel blijven bloggen hoor, we kunnen je hier niet missen.
Alvast een fijne vrijdag.
Groetjes,
Agnes

Nicole zei

Ja inderdaad, die dag achter de Pc heeft zich geloond! Erg mooi geworden!
Fijn weekend!
Nicole

Nostalchique zei

Dat heb je heel mooi gedaan hoor! Prachtig, het was het werk zeker waard en je bent zeker een inspiratie! Fijn weekend alvast!

Objets de Charme zei

Dat ziet er mooi uit.
Hoe heb je dat gedaan?
Mooie blogbanner met foto's.
Ik geniet van je nieuwe blog.

lieve groeten, Alexandra.

Lynda zei

ziet er gelikt uit Hetty! Dat zal beslist een hele klus zijn geweest, ik krijg de banner niet eens fatsoenlijk;)!

Fijn weekend,
Liefs,
Lynda

Ans zei

Hallo

Ik kom even kijken.
Ik volg je al een tijdje en heb me nu ook aangemeld.
Mijn complimenten voor je mooie Blog en je mooie huis.
Ik kom hier graag met regelmaat neuzen...is echt genieten.

Groetjes Ans

Mademoiselle kiki zei

Beste Hetty
Je nieuwe layout ziet er goed en overzichtelijk uit. Missie geslaagd! Proficiat met je reportage in Woonstijl. En een inspiratie bron ben je zeker en vast voor mij!