maandag 7 maart 2011

Woonstijl


In oktober zijn er foto's gemaakt van ons huis door de fotograaf Anneke Gambon deze foto's zijn voorzien van een leuke tekst door Wilma Tjalsma... en nu geplaatst in de
Woonstijl van deze maand...
Wie het blad niet gratis in de bus krijgt kan op de site van woonstijl het binnenkijk exemplaar bekijken.. bij woonstijl Online
Na de reportage in de Ariadne At Home en de Wonen Landelijke Stijl nu opnieuw een super bewaarexemplaar erbij

Woonstijl is het grootste gratis woonmagazine van Nederland. Het wordt huis-aan-huis verspreid in zes regio’s en heeft een oplage van meer dan 505.000 exemplaren. Woonstijl biedt inspirerende interieurverhalen, puzzelacties, de laatste woontrends, interviews met stylisten en bekende Nederlanders en stijlvolle producten voor huis of tuin.

Kortom een hele eer om daar in te mogen staan met ons huis.
En wat zo leuk is ....... mijn weblog is ook genoemd in het artikel dus dat levert vast weer een aantal nieuwe lezers erbij..altijd leuk natuurlijk.. ook voor hen hoop ik een inspiratiebron te zijn, om van je eigen huis een droomhuis te maken..

33 opmerkingen:

Servies en Brocante zei

Wat een eer elke keer!!..Hoop dat dat mij ook nog een keer mag overkomen :)
Ik ga zo direct even kijken..
Fijne dag!

bijzonder-oud zei

Wat leuk zeg! wat een eer!

Helaas krijgen wij het blad hier niet, maar mijn man heeft al een collega gevraagd die het blad waarschijnlijk wel krijgt :-).

Dus wie weet, kan ik jou straks bewonderen in het blad :-).

groetjes en een fijne dag nog verder,
Yolanda

Corine zei

Het nieuwste nummer staat nog niet online..jammer, ik was wel benieuwd! Zal vast weer prachtig zijn, want Anneke maakt mooie foto's.
Groeten, Corine

Collie-Collie zei

Wat een ontzettend leuke reportage, ik heb lekker even zitten lezen, eerst tekst vergroten... Maar ik zie al dat er inmiddels al weer veel veranderd is, hahaha!!

Groetjes, Collie

lia zei

Leuke reportage weer. En je staat er goed op hoor.
Maar dat blad kende ik helemaal niet, dus zal het nog eens even verder bekijken.
Fijne dag, lieve groet Lia

Huize Kip Kakel zei

alweer een felicitatie!
Ik wacht met spanning tot hij op de mat ligt,
groetjes Hannie

Thuis bij Tjits zei

wat een mooie reportage!! en wat heb je een gezellig en heerlijk huis:)

fijne week!
lieve groet, Tjits

Lynda zei

ja maar ja maar (ik begin meteen te sputteren, ga zo even kijken) ik wil niet online...ik wil een VASTHOUDTexemplaar...:(....
Dus mocht je buuf 'm bv bij het oud papier willen mikken....IKKE IKKE IKKE :). Dank u!

Liefs Lynda(die nu gaat kijken!)

Margot zei

Ik heb op mijn gemak zitten kijken en lezen...wat een mooi stuk....
Helaas komt dit niet in Brabant uit, maar zo kon ik er toch lekker van meegenieten....
Zonnige groetjes, Margot

Corine zei

Ja hoor ik heb 'm net uit de brievenbus gahaald! Leuk blad deze keer, met behalve jouw huis nog wat aansprekende artikelen:)
Top! groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Super hoor Hetty...daar zou ik ook mega trots op zijn!

Geniet er van! Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Oh zou ie hier ook in de buurt verschijnen......
Ondertussen ben je al heerlijk een beetje beroemd dus ;0)

Fijne week
Liefs

Nostalchique zei

Ik heb even door de digitale versie gebladerd. Echt prachtig weer! Daar mag je trots op zijn.

Chantal (uit het Zuiden) zei

Heb het gelezen heel mooi.
Daar mag je met recht trots op zijn Alleen in het zuiden krijg je het niet.

Groetjes Chantal

Janny zei

Inderdaad een hele eer en leuk kennis te maken met je blog,

Groet Janny
http://rozenvanpapier.blogspot.com/

G-style zei

Wat een mooie reportage weer, kan me voorstellen dat je daar blij mee bent .

Hier komt het blad niet jammer genoeg ....


fijne week verder , lieve groet Gea

Tuinkamer zei

Hoi hetty, wat een mooie sfeervolle foto's ziet er heel mooi uit ...en herken ik niet 2 apothekers flesjes ?

Groetjes karin ( Hoogezand )

Corien zei

Hoi hoi,

Ik heb het artikel over jullie huis gelezen!
Erg leuk, en wat een prachtig huis!
Mijn complimenten voor beide.
Lieve groet,
Corien.

wonen met brocante zei

Wat geweldig! Gewoon voor de 3e keer in een woonblad. Dat zegt genoed lijkt me. Ontzettend leuk. Ik ga straks een even kijken. Fijne avond! Groetjes Peggy

All Seasons zei

Volgens mij moet er een exemplaar morgen in de bus vallen, denk ik. Maar ik heb al stiekem gekeken online. En wat sta je geweldig leuk op de foto, Hetty.
Wees hier maar heel trots op dat telkens jullie huis eruit wordt gepikt om op foto vast gelegd te worden :-)
Liefs,
Patricia

Lina zei

Wat leuk weer! Super!
Helaas komt dat tijdschrift niet bij ons in de achterhoek. Jammer.....

Kom Achterom zei

Wat super zeg!! wauw dit is echt iets om trots op te zijn!
Fijne week
Yolanda

MoniqueNostalgique zei

Hoi Hetty,

Heel toevallig las ik het vanmorgen tijdens een heerlijk kopje koffie... prachtige reportage is het geworden, maar ja.. dat kan ook bijna niet anders met zo'n mooi en creatief ingericht interieur!
Ik heb er ook eens in geadverteerd en het is echt een heel leuk magazine wat gewoon gratis bij ons (gelderland) in de bus valt, zo fijn is dat toch he?

Geniet er maar lekker van.

Lieve groet,
Monique

P,ieternel zei

Goedemorgen,

Jeetje geweldig zeg, je hoort straks bij de BN;ers van nederland.

Groetjes P,ietenrel

Petra zei

Wat sta je er weer leuk in! Kregen wij die hier ook maar.

Fijne dag!

Miss M zei

Leuk hoor! Enne, hoe krijg je het toch steeds voor elkaar!!
Maar niet zo vreemd eigenlijk, je hebt een bijzonder huis!

Jeanette zei

Helemaal terecht dat je wederom in een dergelijk magazine staat. I herkende je huis gelijk, mede door je blog.

Groet,
Jeanette

Room Seventeen zei

Leuk Hetty!! Ik ken het blad niet maar ga het even aanvragen.

vosges paris zei

Wat heb je toch een heerlijk huis.. echt elke keer weer super reportages! Heel leuk blad ook! Geniet ervan
x desiree

Bertha zei

Een woonblad waarvan ik het bestaan nog niet wist! Ik ga het meteen online bekijken, ben heel benieuwd naar jouw reportage.
Groetjes,
Bertha.

maisonamy zei

Wat leuk dat je weer een plekje in een blad hebt verovert
Heel mooi geworden weer !
Heb nog een tip voor je ,na al die bladen ,een stukje op tv ? bij huizenjacht onder de naam "ons droomhuis"?

Evelyn Prins zei

Hallo!
Ik zag je prachtig ingerichte huis staan in woonstijl...wat straalt je huis een heerlijke rust uit! Ik ga je volgen.

Lieve groetjes, Evelyn

Ingeborg Kramer zei

Hallo Hetty,

Ziet er prachtig uit joh je nieuwe blog of het lijkt haast wel een webwinkel. Prachtig en stylish gedaan.
Alle magazines even bekeken, superleuke artikelen.
... Be proud...!
Groetjes van Ingeborg