zondag 3 april 2011

April


En toen was het al weer april... pff.. de weken vliegen me als los zand tussen de vingers door...April, ik vind het heerlijk.. voorjaar .. naar buiten en genieten van het mooie weer..

April is bij ons altijd een drukke maand.. met heel heel veel verjaardagen.. van allemaal mensen die me dierbarbaar zijn en natuurlijk ook mijn eigen verjaardag.
Ik vind het altijd gezellig even bij iemand een taartje eten en even aandacht voor de jarig.
De Cadeautjes zijn soms nog wel eens een probleem, het is mijn streven om toch altijd iets leuks te vinden voor de jarig, iets waar iemand echt blij mee is.

Vandaag hebben we de verjaardag van de vader van Viktor, hij wordt deze week 75 jaar..
We gaan gezellig met elkaar ergens eten, altijd leuk om de familie weer te spreken. We zien elkaar niet zo heel erg vaak.
Voor opa hebben we een vakantie pakket gemaakt.. allemaal lekkere dingen en een abonnement op het blad camping Live,.. begin volgende maand gaan ze er weer voor een week of 7 opruit richting Frankrijk...dus een beetje studie materiaal kan geen kwaad.

Dus ik zeg,.. snij de taart maar vast aan.. en zet de wijn maar vast koud wij komen er aan...
Fijne zondag allemaal..

16 opmerkingen:

lia zei

Wij "hadden" in April ook altijd veel verjaardagen van dierbare. Maar door het overlijden van mijn ouders heb ik alleen nog Jan en mijn zoon. Maar dat is genoeg. Houden we nog meer tijd over om van die mooie voorjaarsmaand te genieten.
Ik wens je een hele fijne dag, en leuk dat je schoonouders nog voor 7 weken naar Frankrijk vertrekken.

Lieve groet Lia
O ja, Gefeliciteerd..

G-style zei

Dus je hoeft niet zelf te koken , heerlijk toch ....
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en genieten van het voorjaar heb je gisteren vast met volle teugen gedaan.

hartelijke groet van Gea

Margot zei

Zolang het net je eigen verjaardag is, kun je er lekker van genieten...toch??
7 weken op vakantie...hmmmm..onze tijd komt nog wel..haha...
Fijn dat ze zo kunnen genieten, en jullie een gezellig vakantiepakket kunnen geven...
Zonnige groetjes, Margot

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met je schoonvader en gezellig dat jullie dat samen met de familie vieren!!

April is hier wat verjaardagen betreft een redelijk rustige maand, hier is december altijd zo druk en dan heb je daar ook nog eens de feestdagen bij!

Ik wens je een hele gezellige dag en een fijne week! Lieve groet, Ingrid

Samira // Spraak-Water zei

Bij ons zitten de verjaardagen in februari en maart en dat gaat dan ook in één stuk door. Maar de tijd gaat zo snel dat dat alweer achter de rug is!

Veel plezier met alle verjaardagen en een fijne zondag, liefs Samira

It's me zei

Gefeliciteerd !! geniet van een heerlijke zondag Hetty !!...liefs liefs van mij....xxx...

Lynda zei

Het wordt dus een feestje met een klein afscheidstintje? 7 weken naar Frankrijk, dat is niet verkeerd, laat ze er lekker van genieten!
Heb een leuke dag Hetty!

Liefs,
Lynda

Nicole zei

Toevallig hebben wij vandaag ook 2 verjaardagen en nog n aantal die nog komen...
Hopelijk hebben jullie n leuke dag en vooral je schoonvader. Leuk kado zo'n vakantiepakket!
Gr. Nicole

P,ieternel zei

Zo, wat een verjaardagen in een maand. Wij helemaal niets.... lekker rustig.
Toen ik vanmiddag met de motor langs je huis reedt zag ik je paspoppen staan in je raam hoor. Kan niet missen. Nou tot donderdagmiddag...

Pieternel

La Maison en Wonderboom zei

Gezellig al die verjaardagen en wat is er mooier om in de lente jarig te zijn. Ik ben in mei jarig en verheug me er nu al op.

Liefs
Hermine

Sjoukje zei

Een hele fijne dag, en geniet maar van al die verjaardags bezoekjes en de taart natuurlijk~!
De tijd vliegt zo snel voorbij, soms ben je in een keer weer een maand verder en weet je niet waar die is gebleven. En ja de cadeautjes, inderdaad zo'n pakketje is dan wel leuk, dat kun je helemaal op de persoon samenstellen...
Groetjes Sjoukje

Het Hoogerhuys zei

Hier ook veel verjaardagen, waaronder die van mijn dochter en mijzelf.
Mijn schoonmoeder zou ook jarig zijn maar die is er helaas, sinds vorig jaar, niet meer.

Ik wens jou ook fijne verjaardagen toe, groetjes, Sandra

Jeanette zei

gefeliciteerd met al je dierbare deze maand en ja dat neemt soms wat tijd om leuke kado`s te bedenken. Het is je weer gelukt hoor:-)

Liefs..

Collie-Collie zei

Bij ons is april ook de start van een verjaardagsperiode. Gezellig, soms wel druk, vooral druk zoeken naar iet leuks voor de jarige. Maar altijd weer leuk om lekker met iedereen bij te kletsen. Bij voorkeur in het zonnetje!

Gefeliciteerd met de 75-jarige en dat 'ie zich lekker kan voorbereiden op een mooie vakantie in Frankrijk!

Groetjes, Collie

Corine zei

Een feestelijk maand dus.. en ja ik weet nog van jouw vriendinnentea van vorig jaar, dat was dus ook in april! Gefeliciteerd met je schoonvader, heerlijk dat zij zo vitaal zijn dat ze 7 weken kunnen gaan genieten in hun/ons geliefde Frankrijk! Ik hoop dat wij dat ook doen later als we groot zijn :))
Groeten, Corine

All Seasons zei

Hier valt het in april gelukkig erg mee wat verjaardagen betreft.
Wat een leuk kado heb je je schoonvader gegeven en was hij er blij mee? Vast wel!
Fijne avond
Patricia