dinsdag 26 april 2011

Druk met brocante


Wat een heerlijk Paasweekend hebben we gehad hé.. ik heb er heerlijk van genoten.
Natuurlijk met de auto op pad geweest.. kapje open.. de wind in de haren..echt super.!!
En verder druk met de spullen die ik heb meegenomen uit Engeland. De leren spulletjes moeten gepoetst worden en alles moet er natuurlijk super uitzien, alvorens ze een plekje krijgen op mijn verkoop blog
Echt super leuk om te doen..... vanavond had ik een heleboel spullen klaar gezet om op de foto te zetten..is de batterij van de camera leeg.. heb ik weer..En ik ben heel goed in wachten..ben een heel geduldig mens..;-) niet dus.. Dus jullie snappen hoe ik dan aan het balen ben dat ik niet verder kan.
Maar goed de batterijen liggen nu aan de oplader dus morgen weer verder.
Voor nu staan er op mijn andere blog weer een aantal leuke artikelen... morgen de Franse spullen maar eens op de foto zetten.
Tja wat kun je dan druk zijn met al dat moois..maar ook wel weer leuk.
En ondertussen ben ik nog steeds aan het nagenieten van een paar heerlijke dagen Engeland...

18 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat je aan het nagenieten bent geloof ik graag...je hebt ook zulke mooie spulletjes meegenomen!

Lieve groet, Ingrid

Colin zei

Je hebt geweldige spulletjes meegenomen, heb net even op de foto's gekeken ... heel mooi! Groetjes, Colin

Verrassend Goed! zei

Woh, Ingrid wat een mooie spulletjes heb je meegebracht. Ben benieuwd naar de rest. Zijn vast ook erg mooi! Nou rustig aan met de batterijen hoor, ik heb geduld.
Heb jij ondertussen genoeg tijd om lekker na te genieten van het heerlijke weekend.
Warme groet,
Marianne

Ger zei

Doe maar rustigaan hoor...

Ook ik was met Pasen druk, en wel als gastvrouw voor mijn gasten om samen te genieten van een heerlijke 1ste en 2de Paasdag.
Ben vandaag zoveel mogenlijk alle leuke Paasposten van andere bloggers gaan bijlezen en reageren, het ene verhaal is nog enthousiaster dan het andere, vind het altijd fijn dat het andere ook goed gaat en dat ze plezierige Paasdagen hebben gehad.

Bij jou verliep ook alles naar wens en dat geloof ik graag met al die leuke spullen die je inkocht, waar wellicht straks ook anderen weer plezier van gaan krijgen!

Succes met de verkoop!!

Hartelijke groeten,
Ger

Collie-Collie zei

Ja, wat een weertje hè. Zálig. Ik kan me voorstellen dat je lekker aan het nagenieten bent...

O, ja batterijen leeg... grrr héél herkenbaar, vooral als je alles net in gereedheid hebt gebracht en je goed licht hebt... brrrrrr!!

Succes met het maken van mooie foto's morgen.
Groetjes, Collie

@nne zei

de spullen zien er prachtig uit! lieve groet, @nne

RUW MET STIJL zei

Wat een super mooie spullen,
Ik snap dat je dan baalt als de batterij leeg is van je fototoestel.
Fijne dag,
Ellen

Corine zei

Lekker bezig! Dubbel genieten dus..nog teren op je weekend en genieten van het verwerken van je koopwaar :)
Ik twijfel over je cloche..wil altijd zien en voelen hè?!
Groeten, Corine

English style zei

Wat leuk dat je met Johan en Angelique op stap bent geweest!
je hebt vast hele leuke spullen gekocht, de foto's zijn mooi van jullie uitstapje !
Geniet nog maar lekker na, van al het leuks :-)
Groetjes Yvon

Servies en Brocante zei

Hihi daarom heb ik eerst maar eens een tweede accu aangeschaft :P
Groetjesss

Susan zei

Prachtige spulletjes!! Ik volg je al een hele poos en dacht ook dat ik volger was van je blog, wat blijkt...niet dus...ik heb me snel bij je aangemeld en nu zie ik dat ik volger nummer 333 ben...zomaar een leuk getal toch??

Gr. Susan.

Huize Kip Kakel zei

ook wij wachten vol ongeduld op je mooie foto's van je gekochte spulletjes!
Ik heb de foto van de kar in je vorige post al vergroot en zitten speuren wat je allemaal op de kop heb weten te tikken..
Ik vind dat ijzeren kopjesrek zo leuk...
Fijne dag, en ik hou je in de gaten ;-)
Groetjes Hannie

Nicole zei

Kan ik me goed voorstellen! Heerlijk n paar dagen Engeland!
Fijne dag nog!
Nicole

All Seasons zei

Wat heb je leuke spulletjes mee gebracht vanuit Engeland en dat moest allemaal mee op de boot en in de auto :-)
Kan me helemaal voorstellen hoe jij geniet van het heerlijke weer, dakje eraf en wroemm...daar gaat Hetty, op naar de volgende Brocante markt. Tja en nu is het even een dagje minder.
fijne week verders,
Liefs,
Patricia

Marieke Reintjes zei

Hoi Hetty, heb net je foto`s van Engeland bekeken, heerlijk en prachtig lijkt het me allemaal als ik het zo zie, en schiterrend weer!!!Nog even lekker nagenieten!!
Groetjes Marieke

Carre Blanc Maison zei

Je hebt geweldige spulletjes meegenomen uit Engeland.
Interessante dingen ook zo mooi cloche en kegels...Ik zie dat je gelukkig was met Angelique en mooie glimlach:)Alle succesvolle.Groetjes Karolina

Siljo zei

Mooie spullen en fijn dat
je zo genoten heb! !
Het weer zat je ook helemaal
mee het is je gegund!!
Fijne week
groetjes Joke

PINKA zei

Oh, wat leuk. Ik herken de foto van de paspoppen uit de Ariadne at Home. Van jou dus...