vrijdag 22 april 2011

Engeland


Afgelopen week met Angelique en Johan naar Engeland geweest...Het seizoen van de brocante markten is daar begonnen en al een hele tijd geleden hadden we afgesproken dat we een keertje mee zouden gaan.
Voor mij best wel een ding als moeder ..... Eva logeren bij een vriendinnetje en de jongens alleen thuis....( en het is allemaal goed gegaan.. ;-))Dus afgelopen maandag was het zover..Om 9 uur vertrokken we richting de boot....en het was heerlijk we hadden een super leuke B&B...

Heerlijk rustig en sfeervol...en Engelse gastvrijheid.


Op een klein half uurtje rijden van onze bed en breakfast was de brocantemarkt. We waren er precies op tijd, de hekken gingen open toen we aankwamen...en toen begon het grote genieten.. heerlijk weer.. heerlijk spullen, veel snuffelen en kopen..!!
Op de markt hebben we heerlijk rond gelopen en halverwege de dag kwamen we elkaar weer tegen... zo kon ieder voor zich heerlijk struinen.
De tip om een bolderkar mee te nemen was goud waard..De kar was al snel vol en dus hup naar de auto, bolderkar uitpakken en snel weer verder

Aan het eind van de dag was er zoveel verzameld dat er echt even goed gekeken moest worden hoe gaan we het inpakken zodat alles veilig en heel mee naar Nederland kan.
Het was even puzzelen maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.
Ik heb super leuke spullen gescoord.. en binnenkort zal mijn andere Website lekker gevuld worden.... en ik zit er zelfs aan te denken om een webwinkel te gaan beginnen. Mocht het zover komen dan zal ik jullie daar natuurlijk over informeren.

Angelique en Johan... dank jullie wel dat we een kijkje in deze heerlijke keuken mochten nemen. We hebben super genoten en een heerlijke tijd gehad.

Liefs Hetty

Als je de foto wil vergroten... even er op klikken

14 opmerkingen:

Lynda zei

letterlijk karrevrachten!!!!:)
Een heerlijk uitje in leuk gezelschap, de kinderen die "het"goed gedaan hebben,.......volgens mij heb ik het hier tegen een tevreden mens ;)!

Liefs
Lynda

Ger zei

Heerlijk zo'n dagje tussen al dat Engelse brocante struinen!
Lekker na een uitgeruste nacht en goed ontbijt in een leuke B&B aan de dag beginnen.

Doet mijn man ook altijd als hij naar Engeland gaat voor zijn grote hobby oude Dinky Toys.
Ze verblijven al jaren op rij in zo'n prachtig sfeervol Engelse villa met rieten kap....
ben altijd een beetje jaloers...dat ik niet mee mag...tja....samen met de hobby vrienden hé....daar kunnen ze mij niet bij gebruiken;-)

Een eigen webwinkel....grootse plannen....leuk!!

Fijne Paasdagen gewenst!!
Lieve groeten,
Ger

It's me zei

Wat geweldig !!! ik zie zulke leuke mooie spullen !! ...en ja.....Angelique toen ik zag wie dat was ...haar winkel is superrrr......wat een moois !!....nou jullie hebben genoten......mag ik al wat uitkiezen??? whahahahah!! liefs Ria....xxx...

oma leentje zei

Dat zijn de krenten uit de pap zeg. Heerlijk zo struinen. Leuk een webwinkel . Ik wens je fijne dagen met je gezin. Gaat druk worden voor je. Ook nog naar Lommel. Las ik...
Liefs Leni

simon zei

Hoi Hetty, Ik ben Simon ben 14 jaar en heb ook een Brocante blog Alleen net weer een andere stijl als dat van jou.
Toch word ik ontzettend geinspireerd door je blog!
Ik vind vooral de leren koffers en paspoppen zo mooi met die engels/Franse stijl.
En wat een enorme lading mooie spullen!

Fijne paasdagen, groetjes Simon

Home and Lifestyle zei

Wat een heerlijke dagen...en wat heb je gave aankopen gedaan zeg! Ik geloof dat ik helemaal was gaan glimmen van plezier als ik daar tussen gelopen had!

Fijn paasweekend! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Zitten genoeg leuke spullen tussen voor een web winkel. Zou leuk zijn, want je wilt al zo lang een winkel.
En natuurlijk redden die jongens het wel.......
Voor nu een heel fijn weekend.
lieve groet Lia

Judith zei

Owh Hetty, ik zie héle mooie dingen ertussen staan... Heerlijk dat jullie zo goed geslaagd zijn! Ik ga 2e paasdag weer lekker markten en heb er al véél zin in als ik jouw foto's zit te bekijken: werkt aanstekelijk:-)

Geniet maar lekker na van je engelse avontuur (voor herhaling vatbaar zeker?!)
Tot volgende week, liefssss

WitZandGrijs zei

Hai Hetty,

Oh, wat leuk joh, je foto's. K zie ook al allerlei leuks ertussen, zoals die oude paardrij-laarzen en zo. En superlekker weer erbij zie ik al wel. Genieten dus.
Leuke post van je.
Groetjes,
Ingeborg

Corine zei

Ik probeerde me al voor te stellen hoe volgestouwd de auto zou zijn..maar jullie hadden een aanhanger..gelukkig maar, dan kon je dus echt naar hartelust inslaan..kom maar op met die webwinkel, bedenk je alleen wel goed dat daar waarschijnlijk veel tijd in gaat zitten!!
Groeten, Corine

fialka012 zei

❤ ✿ ❤

Jeanette zei

Dat ziet er leuk uit zeg. Ben benieuwd naar je verdere aankopen.

Groet,
Jeanette

vosges paris zei

Helemaal jouw ding ;) heerlijk als je zulke leuke dingen kunt doen en dat wordt alleen maar makkelijker nu de kids groter worden ;)

Samira // Spraak-Water zei

Wat leuk zo'n uitje zonder de kids :D Volgens mij heb je je prima vermaakt. Ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht!

Liefs Samira :)