donderdag 21 april 2011

Genieten........

Ja ja jullie zien het goed... deze is van mij en het is Zooooooooooooooo...!!! genieten..
Mijn Fordje ka had het begeven.. letterlijk bijna door zijn voegen heen gezakt..
Dus een reden om een ander autootje uit te zoeken.
Via de vriend van mijn nichtje..deze geweldige auto kunnen kopen.. hij werkt bij de Peugeot garage..
Ik ben er super blij mee en het is helemaal met dit weer dubbel en dwars genieten.


En verder zijn we afgelopen maandag tot woensdag naar Engeland geweest...
Hierover zal ik later deze week even een post plaatsen...
We hebben er heerlijke dagen gehad en fantastische brocante gescoord....De twinkeling zit nog in mijn ogen... het was super.. het weer was ook super...!!

Geniet allemaal van het lekkere weer.. en haal uit de dag wat er in zit.. dan doe ik het ook.

20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ohhh...dat is gaaf...en al helemaal met dit mooie weer! Ik wist op de een of andere manier al wel dat je een cabriootje had (volgens mij schreef je dat in een reactie op een blog van een plaatsgenootje van je)...maar dat ie zo mooi is, wist ik niet! Dat wordt lekker scheuren door het dorp (met beleid uiteraard)!!

In Engeland ben ik nog nooit geweest, maar ik voel de twinkeling in je woorden...ik zou zo in je cabrio willen springen en er naar toe willen tuffen hihi!

Fijne Pasen! Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

WAAAAAAAAAAAAAH wat een spicy karretje!!!!! dat wordt km vreten met dit weer!!!!:)

Liefs,
Lynda

English style zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 39e :-) verjaardag !
Wat een heerlijk autootje heb je gekocht, super om met dit weer lekker rond te scheuren, en ook nog lekker weg geweest jouw week kan vast niet meer stuk
Geniet nog lekker na en ik wens jou en je gezin fijne Paasdagen toe !
Lieve groetjes Yvon

lia zei

Zoef....... "Was dat nou Hetty"

Oh, je had hem in geen betere tijd kunnen krijgen.
Veel rijplezier.
Lieve groet Lia

Carre Blanc Maison zei

Hoi Hetty...
Leuke jullie waren in Engeland..Ik ben nieuwsgierigheid wat jij hebt brocante gescoord...:)Een fijne avond en weekend.Groetjes Karolina

Miranda zei

Wat een gaaf karretje; genieten met dit prachtige weer.

Groeten,
Miranda

Eleonore zei

Wow wat een blitse auto en met dit mooie weer heerlijk rond toeren.
Fijne dagen,groetjes van Eleonore.

Siljo zei

Niks mis mee super !!!
Hele fijne paasdagen
Groetjes Joke

Martine zei

o wow, wat een gave kar. En zeker met dit weer, dan is het helemaal leuk en stoer om met open dak te rijden. Geweldig.
Ben benieuwd naar je engeland ervaring.

groetjes en een fijn paasweekend,
martine

All Seasons zei

Zo Hetty, dat ziet er wel heel erg stoer uit, zo'n leuk autootje. Wat zal jij blij zijn nu het zo'n geweldig mooi weer is, lekker dakje open en crossen maar :-) (niet té hard hè..)

Ik wens jullie hele gezellig Paasdagen ☼
Liefs,
Patricia

It's me zei

Vlotte tuut tuut hoor!! Hetty blitzzzzzzzz....geniet ervan....liefs fijn paasweekend....xxx....

Wonen in wit zei

Wat een leukerd, je zal wel de blits maken ik je mooie auto

Ik kijk uit naar je Engeland post

Gezellig Paasweekend

Groetjes,
Tamar

Mayflower zei

Wow.....wat een prachtige auto Hetty, dat wordt heerlijk toeren met dit prachtige weer.
Ik wens je hele fijne Paasdagen toe.
Lieve groet, Mea

Lina zei

Gaaaaaaaf karretje! Wat zul je daarvan genieten! Ben benieuwd naar je brocante vondsten. Lekker he met zijn tweetjes weg....

Collie-Collie zei

Oooo, wat een stoere tuut!!! Super en ècht geweldig met dit weer.

Geniet er van en laat je haren lekker wapperen!

Fijn Paasweekend, groetjes, Collie

vosges paris zei

Zo leuk ;) ik ben opgegroeid met peugeots... mijn broer werkte ook bij De peugeot in Amsterdam... Lekker genieten meid met dit weer zo'n karretje ;)
Fijne dagen

Roberta Granada zei

_♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥_____
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥____/___@_____♥
_♥______/♥__/___♥
___♥_____W_____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥

Uma feliz Páscoa para vc e td a tua familia,beijokas....
http://agulhaetricot.blogspot.com
http://agulhaetricot.com
http://titacarre.elo7.com.br

Annelies zei

Oooooooooooh Hetty wat is ie supergaaaaaaaaaf!!!! Meid wat zul jij genieten met dit mooie weer!
Ik miste je al maar je zat dus heerlijk in Engeland tussen de brocante. Heerlijk! Benieuwd naar wat je allemaal hebt verzameld!
Heel vrolijk paasweekend.
Hoe was je eerste werkdag bij Pieternel?
Liefs, Annelies

Corine zei

Ik zei het al..een superkarretje! Helemaal goed, zeker met dit weer! Kom maar op met je brocanteverhalen.. ik zit met smart te wachten.. :)
Groeten, Corine

Jeanette zei

Wat een heerlijk karretje voor dit weer. En je maakt me wel nieuwsgierig naar je aankopen.

tot gauw.

Groet,
Jeanette