maandag 11 april 2011

Hoofd


a.s donderdag wordt ik voor de zoveelste keer 39...... ;-) een jaartje ouder een jaartje wijzer..!!

Vorige week liep ik met een vriendin bij Het Hogeland.. een tuincentrum met ook een afdeling met leuke woonaccessoires .. en daar stond deze meneer mij aan te kijken..
Nou ja aan te kijken.......??
Laten we zeggen hij trok mijn aandacht.


Dus ik belde Vik. op en zei.... Schat mijn verjaardag cadeau staat me hier aan te kijken... Wat vind je zal ik hem meenemen of rij je hier zelf morgen weer naar toe..
Natuurlijk mocht ik hem meenemen en zo staat dit prachtige hoofd in mijn tuin te pronken.. Dat heb ik toch maar mooi geregeld :-)





30 opmerkingen:

Lynda zei

dat heb je PRIMA geregeld.....zo kordaat zijn wij dan weer wel he ;)!
Strakke aktie!!!

Liefs,
Lynda

Pieter nel zei

Zo 39?

Ik was daar een tijdje terug maar toen heb ik deze leuke kop niet gezien. Echt gaaf zeg.

Alvast een fijne verjaardag..

Groetjes Pieternel

It's me zei

Bijna jarig !!! leuk !! en dat hoofd.....hmmmm...van wie zal het zijn vraag ik me dan af...kijkt wel een beetje boos hoor.....hmmmmmm.....fijne week liefs Ria......hieperdepiep......HOERA !!! hieperdepiep Hoera en dat dan 39 keer........liefs van mij....xxx...

Schunsland zei

Leuk, erg leuk,staat mooi zo.
Mooie tuin heb je trouwens, het is veel moeilijker om een kleinere tuin mooi te maken dan een grote.
Mooi gedaan ook met die dakbomen, en dat zitje achterin.
ja..ik heb je tuin even bestudeerd.

fijne week nog.

Jeanette zei

Slim van je om zo je eigen kado te kiezen:-) Zal ik je wat leuks vertellen? Dit beeld echt precies dezelfde staat ook bij onze buren in de tuin en weet je...onze buurman lijkt er sprekend op vandaar ook dat zij dit hoofd kochten, haha..grappig zo heb jij dus ook -mijn buurman- in je
tuiin:-)

Liefs..

Home and Lifestyle zei

Haha...daar ben ik ook goed in...mijn eigen cadeautjes kopen! Dan weet je meteen dat je iets krijgt wat je mooi vindt, dat vindt manlief hier na jaren nog altijd moeilijk! Kan ook aan mij liggen hoor hihi! Je hebt trouwens een mooie aanwinst voor in de tuin gekocht/gekregen, de tuin staat er ook geweldig bij!

En eh...39 jaar? Volgens mij zijn wij vanaf aanstaande donderdag een paar maandjes even oud en ik ben toch al een tijdje 40+ hihi!

Maar eh...alvast mijn hartelijke felicitaties en een hele fijne verjaardag gewenst!! Lieve groet, Ingrid

Jeanette zei

Gefeliciteerd met je ...39e verjaardag. En goed gezorgd voor jezelf. Past prima in je tuin.

Groet,
Jeanette

Ger zei

Mijn motto is.......je bent net zo oud of jong als je je voelt!
Sjoemelen heeft geen zin....

Dus dat hoofd zal jou de hele zomer bespieden als je lekker in de loungeset zit;-)

Fijne verjaardag!
Lieve groeten,
Ger

WitZandGrijs zei

Hallo,

Mooi hoofd hoor, al kijkt hij inderdaad een beetje knorrig...
Gefeliciteerd met je verjaardag in ieder geval. Have fun !
Het hoofd staat mooi in je tuin hoor.
Groetjes,
Ingeborg

Huize Kip Kakel zei

Bijzonder dat je van je man een andere man voor je verjaardag krijgt ;-)
Een hele fijne verjaardag alvast!
Groetjes Hannie

Ans zei

Met zo'n hoofd,zit je nooit alleen in je tuin.
Jouw verjaardag kan niet meer stuk.

Groetjes Ans

Annelies zei

Echt gaaf joh zo'n mooie stoere kop! Goede keuze en staat prachtig in je mooie tuin!
Het Hoogeland is een heerlijke stek om rond te snuffelen!
Fijne dag!

Nicole zei

Hetty,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat n prachtige "man" heb je erbij...hi hi
Nicole

CTTN zei

Hij kijkt niet al te vrolijk, maar voor in je tuin mag hij er wezen. Zo'n stoere vent :-))
Ik wens je voor donderdag alvast een hele fijne verjaardag met veel zonneschijn!
Overigens, jij bent jonger dan ik, of heb je je leeftijd aangepast. Goh, dat had ik niet verwacht... (ik blijf ook 39 hoor..haha)
Liefs,
Patricia

lia zei

Ja, benzine is al zo duur, en dan moet hij weer terug..)

Leuk hoor,
lieve groet Lia

Siljo zei

Hij is echt super mooi
en past geweldig in
jullie tuin !!
Goed gescoord!
Een hele fijne
verjaardag gewenst
en alvast van harte
gefeliciteerd!!
Ik hoop dat ik wat
zonnestralen kan sturen!!
Fijne week
groetjes Joke

Collie-Collie zei

Kijk dat is nog eens actiefaxie. Mooi geregeld. Stoere kop hoor!! Staat mooi in je tuin, kan je lekker van genieten als je de tuin in kijkt.

Groetjes, Collie

Sanneke Panneke zei

Dat heb je heel goed geregeld, en hij staat daar alsof hij daar is geboern. Hij hoort daar gewoon. Nou super, geniet van het cadeau en van je "39ste"verjaardag hihi
lieve groet Monique

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
Ik zal nu nooit meer jou verjaardag vergeten denk ik het is voor mij wel een beetje een verveldende dag donderdag want dan is het de sterfdag van mijn moeder...
Het kado voor je verjaardag, tja...uuhhh ik vind het een beetje een griezel,...oohhh mag ik het zo wel zeggen ?? ja echt hoor hij kijkt zo eng..maar jij vind hem prachtig en dat is het belangrijkste hoor !!!

Fijne verjaardag.

groetjes
Dicky Marie

Tuur zei

soms kan je ineens ergens tegen aan lopen, groot gelijk.
En hij staat echt prachtig in je tuin!

Bonjade zei

Alvast van harte!!!!
En wat vind manlief nu van deze concurrent....?
Fijne dag
Lieve groet

Diny zei

Hoi Hetty.

Een slimme meid is op alles voorbereid.

Gezellige dag he

Liefs Diny.X

Corine zei

De mannen waren al in de meerderheid bij jullie..ik geef toe dat het een stoere vent is die nieuwe aanwinst, maar had je niet beter een dame kunnen kiezen ;))
Koop jij maar lekker vaak nieuwe spullen, heb ik telkens een reden om weer eens bij je rond te komen kijken en bij te kletsen..!
Groeten, Corine

Miss M zei

Mooi hoofd heeft ie! Hij lijkt een beetje nors te kijken; komt door de 'zware wenkbrauwen'... maar als je goed kijkt, heeft hij ook een héle kleine glimlach! Dus al met al kan ik me voorstellen dat je voor deze beste man bent gevallen ;-)

Groeten, Marjolijn.

Objets de Charme zei

Stoere kerel hoor!

Morgen ben je jarig.
Ik wens je een heel fijne dag.

Lieve groeten, Alexandra.

RUW MET STIJL zei

Een prachtig beeld.
Mooie plekje heeft hij gekregen in de tuin.
Gefeliciteerd.
Ellen

Annelies zei

Ha die Hetty!
Van harte gefeliciteerd met je 39e;)
Helaas buiten geen zon te vinden maar in je hart hopelijk wel!
Ik wens je een hele leuke dag!
liefs, Annelies

ilse-bels zei

Als ik je blog goed lees, barst het feestplezier daar vandaag los?
Nou, van harte gefeleciteerd en hééél vééél plezier!!!!!

Martine zei

Van harte gefeliciteerd met je 39+ verjaardag. Wat een mooi beeld. jammer dat je vandaag waarschijnlijk niet bij hem in de buurt kan zitten, want het is vrij koud. Dan moet je maar naar hem lonken vanuit de keuken hi hi. Een fijne verjaardag, groetjes, Martine

It's me zei

GEFELICITEERD !!! smak smak......geniet !!! enne...je echte leeftijd.......kom vertellll......liefs Ria....xxx...