donderdag 7 april 2011

Koffiebezoek en Seringen

       />

Gisteren kwam Corine van het blog Thuis bij mij op de koffie. Ze bracht deze schitterende seringen voor me mee...
Ik had ze eerst even in een vaas gezet met een laagje water.. en ben er later eens even voor gaan zitten ... waar zet ik ze in.. uiteindelijk deze vaas van buiten gehaald en ik vind zelf het resultaat prachtig.. Mooi eenvoudig...!!
De bloemen hebben al genoeg van hun zelf.
Het was een gezellige morgen, onderwerpen genoeg.
Lieve Corine, nogmaals dank voor de gezelligheid en de prachtige bloemen..
Ik geniet ervan.


              

22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat gezellig en wat heeft Corine mooie seringen meegenomen...ze staan prachtig in deze vaas!!

Ik had bijna aan kunnen schuiven, ik was een aantal uurtjes later voor mijn fotografiecursus ook in jouw dorp hihi!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

leuke dames, leuke bloemen, leuke ochtend...LEUK!!!

Liefs,
Lynda

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Het zijn prachtige seringen. En ze staan zo mooi in je franse vaas. Prachtige foto's zo met dat zonnetje erop.
Groetjes, Nicole

Miranda zei

Gezellig een bezoekje van een mede-blogster. De seringen zijn inderdaad prachtig; ook erg mooi in combinatie met de stoere vaas...

Fijne avond,
Miranda

Miss M zei

Goede keus, deze vaas! Mooi, de foto's met het zonnetje erop...

Groeten, Marjolijn.

Mayflower zei

Wat leuk dat Corine bij je om de koffie kwam Hetty en wat een prachtige bloemen heb je van haar gekregen, staat erg mooi in de Franse vaas.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

hemelswitwonenmetbrocante zei

Hoi,
Prachtige seringen! Wist niet dat ze er al waren, bij mij zit nog niets aan het boompje.
Fijne avond,
Bertha

Carre Blanc Maison zei

Leuke bezoekje en prachtige bloemen.Groetjes Karolina Een fijne avond

It's me zei

Mooi de seringen...lief van Corine ......leuk jullie samen......liefs Ria....xxx...

Judith zei

Gezellie!!! En jij bent, naast een fijne koffieleut-ochtend weer een leuk bosje Seringen rijker:-)
Liefs Juth

Corine zei

Ha Hetty, helemaal goed een stoere vaas met lieve bloemen..en dan ook nog in de zon... mooi en simpel..daar houden we van:)
Tot gauw! Corine

Michelle zei

Het staat héél chic zo!

Groetjes Michelle

lia zei

Ja super hoor..
O ja dat was gisteren. Zo'n morgen is zo snel voorbij. En helemaal als het gezellig is.

lieve groet Lia

wonen met brocante zei

Ze blijven prachtig, de seringen. Ik heb ze al op diverse blogs voorbij zien komen. Helaas verwacht ik niemand op de thee dus ik zal ze zelf moeten gaan kopen! Groetjes Peggy

Amy zei

Prachtig !
Ik hou ervan !
prachtig nu al die bomen uitkomen

Ans zei

Prachtig,zeg.
En schitterend op de foto gezet.

Groetjes Ans

Siljo zei

Erg mooi van eenvoud !!
En ze ruiken ook zo
heerlijk!
Een zonnig weekend
groetjes Joke

Annelies zei

Hoi Hetty,
Bedankt voor je reactie!
Joh wat gezellig zo'n koffieochtendje en wat heb je moooooie seringen gekregen. Staan prachig op deze vaas!
Alvast een mooi en zonnig weekend!
liefs, Annelies

Samira // Spraak-Water zei

Dat was vast een heel gezellig ochtendje. Echt onwijs mooi die seringen en ze ruiken altijd zo lekker.

Fijn weekend, Liefs Samira

G-style zei

Ik las al bij Corine dat ze op weg weg waren geweest naar iemand en nu weet ik dus dat ze naar je jou waren , wat gezellig zeg !
Ze zijn hier ook ooit geweest en dat was ook erg gezellig , leuk zijn toch die blogcontacten he ....

Prachtige seringen maar ook super mooi op de foto gezet !

Fijn weekend , hartelijke groet Gea

manon 21 zei

j'adore le lilas...

une brocante en Angleterre,me ferait plaisir aussi.

bon weekend

manon

All Seasons zei

Wat leuk die blog contacten. Dat zal een gezellige ochtend zijn geweest, en nu genieten van de prachtige seringen, wat zal het bij jouw in huis heerlijk ruiken...
Geniet van een mooi weekend
Liefs,
Patricia