maandag 4 april 2011

Werk





Vandaag heb ik voor mijn werk een bijeenkomst georganiseerd in de N.ettenfabriek in A.peldoorn.
In deze fabriek werden vroeger de visnetten gemaakt.
Het pand staat al jaren leeg..
Voor de presentatie over het gebied waar de fabriek deel van uit maakt hebben we de hal even laten inrichten als bijeenkomst zaal.. niet echt super sfeervol, maar wel prachtig industrieel...
Omdat ik weet dat sommigen van jullie gek zijn op oude industrie heb ik even met de camera een paar foto's geschoten.... Vergane glorie... maar nog wel met waarde.

            
De bijeenkomst was een succes, en met een beetje creativiteit kun je van een prachtige oude hal een prima bijeenkomst ruimte organiseren.

      

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat zonde dat het gebouw al zo lang leeg staat...volgens mij is daar nog heel wat moois van te maken!

Leuk dat de presentatie succesvol was!

Lieve groet, Ingrid

La Maison en Wonderboom zei

Wat leuk om te doen zo'n organisatie, en het ziet er geweldig uit.
Geen wonder dat het een succes was, een locatie om mee door te gaan.

Wel apart netten in Apeldoorn, weinig water in de omgeving volgens mij.

Lieve groet
Hermine

Karin zei

Zonde dat er zo weinig gedaan wordt met zo'n pand, of worden er nog regelmatig activiteiten georganiseerd? Welleuk om zoeites mee te kunnen regelen, ik had graag nog meer gezien ben dol op industrieel en vintage.

Ans zei

Hallo

Dat ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
Ik kan me indenken,dat dit leuk was om te doen.

Groetjes Ans

Annelies zei

Wat een mooi industrieel pand is dit toch! Ik ken het niet van de binnenkant, nu wel dus Leuk!
Hier wordt met oud en nieuw toch altijd een feest georganiseerd?
Je hebt ook een erg leuke afwisselende job volgens mij!
Fijne dag!

Nicole zei

Ja inderdaad zonde! Wat goed van jou dat je dit kunt, zo'n bijeenkomst organiseren.
Fijne dag nog!
Nicole

English style zei

Ook al staat het pand leeg, het staat er nog wel, hier word alles altijd gelijk tegen de vlakte gegooid, om er nieuwbouw neer te zetten.
ik vind het wel wat hebben hoor, zo'n oud fabriekspand, wat een historie !
Mooi dus dat je de gelegenheid krijgt om een bijeenkomst te organiseren.
Mooie foto's !
Groetjes Yvon

Huize Kip Kakel zei

mmm...alleen de wc deuren kan ik dan waarderen..;-)
die vind ik echt mooi!
Super leuk werk heb jij, wel een verantwoording, maar zo te zien is het gelukt!
Fijne dag, groetjes Hannie

Musje zei

Oh maar dan heb je ook belangrijk werk,wat gaaf en ja de ruimte is schitterend,toen ik jong was wilde ik altijd een pakhuis of fabriek als huis haha,ik wens je een fijne dag,lieve groet Joke.

Jeanette zei

Wat een leuke locatie, eens heel wat anders. Vanuit mijn werk, directie-assistente, organiseer ik ook veel bijeenkomsten en soms op onverwachte locaties. Dit zou er ook zo een kunnen zijn. Leuk om te zien.

Groet,
Jeanette

Corine zei

Wat een gaaf idee om in zo'n leegstaande fabriek een bijeenkomst te organiseren! En juist dat industriële met het aangeklede zoals de tafels met blauwe kleden..mooi simpel!
Zo kom je nog eens ergens hè?!
Tot morgen :)
Corine

Het Hoogerhuys zei

Volgens mij worden oude fabrieken die jaren leeg staan soms afgebroken, het zal toch hystorische waarde hebben. Mij vielen die deuren toch wel op, jaren 30 stijl? Wij hadden die namelijk ook in ons vorige huis, leuk!
Groetjes, Sandra

Whiterozen zei

Hoi Hetty, bedankt voor je tip op mijn vraag over lettertypes. Intussen heb ik ook Live Writer erbij gedownload en dt werkt ook prima (ben niet zo handig met html), maar ik zie bij jou in je berichten ook alleen het lettertype arial of verdana denk ik. De rest van je blog is wel met het andere lettertype. Maar dat mag de pret niet drukken, ik heb al uitgebreid op je blog gelezen, erg leuk allemaal!