dinsdag 10 mei 2011

Alles weer normaal


De vakantie zit er weer op, de kids zijn weer naar school. Alles gaat weer normaal zijn gangetje....
We houden ons bezig met alles en niets.
Lekker in de tuin een beetje rommelen in huis.. en natuurlijk de gewone dagelijkse klusjes die we allemaal hebben...wassen, strijken, poetsen.
Afgelopen twee weekjes was ik lekker vrij... eigenlijk heb ik niet veel gedaan..
Een beetje sociale contacten onderhouden.. gezellig en belangrijk.... bezoekje hier, bezoekje daar.
Afgelopen zaterdag waren we even aangewipt bij A.ngelique in H.oogezand.. toen daar ineens een bekend gezicht op de stoep stond....Zo leuk om Gea te ontmoeten...Grappig je kent elkaar niet,.. maar je herkend elkaar wel...
En zo begon gisteren mijn gewone werk week weer...Morgen al weer lekker een dagje vrij..Ach ja ...werken is leuk.. maar er gaat zoveel vrije tijd inzitten..;-)..Ik werk met plezier hoor.. maar na twee weken vakantie met kids.. is het o zo lekker om een dag thuis te zijn zonder kids..gewoon even mijn eigen dingetje doen.
Ik denk dat het lekker rommelen wordt .. Er zijn nog wat spulletjes mee gekomen uit Engeland die nog geen plekje hebben gekregen..

De badkamer heb ik vorige week eens lekker onderhanden genomen dus die is weer fris en netjes.. voor zo lang het duurt..!!

Fijne zonnige dagen allemaal.. geniet ervan, ik heb gehoord zondag 80% kans op regen.

Liefs Hetty

15 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik snap precies wat je bedoelt met een dagje voor jezelf...na een vakantie kan ik daar ook altijd erg naar uitkijken. Maar morgen wordt dat niets, want op het werk van manlief wordt morgen verhuisd, dus gaat hij thuis werken hihi. Ik moet dus nog wat langer geduld hebben :-)!

Lieve groet, Ingrid

Collie-Collie zei

Ik heb eigenlijk precies hetzelfde... Het is even weer wennen... en dan bedoel ik op de klok leven mee. Want Bridget moet natuurlijk wel op tijd op school komen en worden opgehaald. Maar morgen heb ik ook een lekker rommeldagje voor mezelf. Op woensdag plan ik nooit zoveel, behalve als er een deadline staat natuurlijk, hahaha.

Veel plezier morgen met lekker rommelen!!

Groetjes, Collie

De sfeer van ..... zei

Jullie hadden idd twee weken. Heerlijk lijkt mij dat.
Maar ook hier is de vakantie weer voorbij, het verbaasd mij altijd weer hoe snel je weer in het ritme zit van alledag.

Ik wens je een fijne rommeldag, en die regen. die is zeer gewenst!

Lieve groet van Petra

Colin zei

Ik ben ook zo blij met mijn wekelijkse vrije woensdag, heerlijk zo lekker midden in de week. Toevallig zijn de pubers allebei 's middags vrij, maar die ochtenden doe ik lekker mijn ding. Groetjes, Colin

It's me zei

80 !!??? ...wij hebben een auto rit sjuchttttt...yakkes.....wat jammer.....als het volgend weekend maar mooi is...sta ik twee dagen buiten ...achter de kraam.....voor het eerst.....het zal toch niet....grrrrrrr....liefs Ria....xxx...

Siljo zei

Is dat jou badkamer???
Groetjes Joke

G-style zei

Hoi Hetty,

wat leuk dat je me nog even noemt, ik vond het ook een hele leuke verrassing om jou te zien hoor.

Je hebt vast wel gehoord dat ik een spiegel heb
gekocht en die staat zo mooi in de gang ...ik laat het
nog wel zien op m'n blog .

Ik vind je uitspraak dat in werken veel vrije tijd gaat zitten wel erg grappig, die ga ik onthouden .

Gelukkig vind ik mijn werk heel leuk dus die 28 uur 'vrije tijd' die het opslokt is niet heel erg ...

fijne week verder, hartelijke groet Gea

Pieternel zei

Goedemorgen,

Oo wat lekker zo lang vrij, en die dagen zijn ook eigenlijk zo weer allemaal snel voorbij. Als ik eens meer tijd heb ga ik ook eens naar die leuke fairs enz... Vaak vallen die op een zaterdag en dat is toch wel lastig. Ik heb dan wel vrij maar moet toch standby staan..

Nou ik zie je donderdag.

Groetjes Pieternel

Corine zei

Voor mij is de vrije woensdag ook net begonnen, heerlijk relaxed lees ik in ochtendjas even wat blogs :))
Helaas zijn de weerberichten voor zondag niet best, wij vieren dan onze verjaardagen en aangezien onze tuin veel groter is dan ons huis doen we dat het liefst buiten!
Groeten, Corine

Judith zei

Ja fijn, het blijkt idd rotweer te worden komend weekend... En wij hadden met ons meidenweekend in Den Haag nog wel gehoopt om met een roseetje in bikini op het strand te loungen; wordt de plu meenemen vrees is!
Die badkamer vind ik altijd het rottigste huishoudelijke klusje wat je kunt verzinnen en ook mega ondankbaar ook nog... bah!
Werk ze, liefs Juth

lia zei

Ook hier genietend van een vrije dag, en weet nu al dat ik niet veel doe vandaag.
Had het nog niet gehoord van zondag, als het zaterdag dan maar mooi is, want dan heb ik mijn verj. En wil toch wel graag buiten zijn.
Maar ja, afwachten maar.....

fijne dag, lieve groet Lia

Samira // Spraak-Water zei

Je wastafel vind ik helemaal te gek :D

Ik was van plan om in de vakantie aan school te werken, maar daar is natuurlijk niets van terechtgekomen. Dus deze week de afspraak met mijzelf gemaakt om alles af te hebben van mijn to do list.

Liefs Samira :)

Miranda zei

Mooie badkamer! Heerlijk hoor twee weken vakantie, dan is het inderdaad weer even omschakelen naar het dagelijkse ritme.

Fijne avond,
Miranda

Huize Kip Kakel zei

Ik snap je helemaal..
als iedereen dan de deur uit is, ga ik even met een bakkie koffie zitten genieten van 'het huis is weer van mij gevoel..'
Helaas voor mij, had ik vanmo 2 werkmannen over de vloer..maar ja, er gebeurd dan ook wat!
Fijne week, groetjes Hannie

Nicole zei

Ja dat klopt Hetty, dat heb ik ook, vakantie is heerlijk, maar zo´n dagje alleen thuis is ook heel fijn!
Je badkamer is prachtig!
LG,
Nicole