maandag 30 mei 2011

Buiten genieten


Wat een heerlijke dag was het vandaag... en ook al had ik tal van dingen die ik moest doen.. ik heb toch geprobeerd om er heerlijk van te genieten.
Deze dag pakken ze me niet meer af..
Vandaag liep ik een rondje in onze tuin en zag dat er nog maar weinig in bloei staat... maar wat er bloeit.. is zo teer en fijn, dat ik het niet kon laten om mijn fototoestel te pakken en een paar foto's te maken.

Deze week maar eens even naar het Tuincentrum gaan en een aantal vaste planten bijkopen.
Niet al mijn planten vonden die kou de afgelopen winter fijn, dat ga je nu zien.. Er zijn er best veel lege plekken in de border ontstaan.
En ook al is het genieten met een oase van groen om me heen... een mooie Roos of Ridderspoor is toch ook wel super om naar te kijken... Het geeft net iets extra aan de tuin..
En met één jarige ben ik niet zo goed... heb er wel wat in de bakken staan, maar vergeet ze altijd water te geven...waardoor ze vaak een vroege dood sterven.

Maar hoe dan ook het was/is vandaag echt wel genieten...!! En hopelijk volgen er nog een heleboel dagen zoals deze, dan weet ik zeker dat ik er uit ga halen wat erin zit.

Ook wil ik jullie nog even bedanken voor de leuke en lieve reactie die in kreeg na het lanceren van mijn eigen webwinkel www.faire-un-songe.nl via mail en in het gastenboek.
Dank je wel..!!


Fijne week allemaal... en ik ga mijn best doen om weer een beetje bij te lezen en te reageren, want dat is er met het maken van mijn eigen website behoorlijk bij ingeschoten.
Lieve groet Hetty

20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De weerberichten beloven een heel mooi Hemelvaartsweekend, dus als je de tuin dan een beetje opgevuld hebt wordt het extra genieten :-)!

Lieve groet, Ingrid

oma leentje zei

Al vind jij er niet veel bloeiends in staan wat je laat zien is prachtig. Heerlijk weertje vandaag alleen hier aan de kust aardig windje. En volgens mij gaat het hier straks regenen. Word al aardig donker.......

Collie-Collie zei

Je tuin is inderdaad prachtig met die witte accenten ertussen.

Ik ben ook niet zo denderend met mijn bakken... maar tot nu toe wat er staat... leeft, hahaha.

Groetjes, Collie

Jansepans zei

Heerlijk he al dat nieuwe groen en de mooie bloemen! Ik heb vandaag veel gedaan behalve in de zon zitten. Er zullen vast nog wel dagen zoals deze volgen. Ik heb nu in ieder geval mijn papa blij gemaakt, dat is dan ook weer fijn. geniet jij er nog eventjes van. Lieve groetjes Janneke

Thuis bij Tjits zei

ik had hetzelfde gevoel vanmiddag toen ik door de tuin liep, heel veel groen maar te weinig bloemen naar mijn zin, toch ook maar wat bijhalen om de gaten op te vullen totdat de zomerbloemen gaan bloeien:)

fijne zomeravond!
lieve groetjes, Tjits

Ans zei

Al heb je dan nog niet zoveel in bloei staan,dit is in ieder geval prachtig.

Groetjes Ans

Pieternel zei

Heey,

Nou dit staat er nog prachtig bij hoor. Vanavond komt er regen en onweer dus krijgen ze weer wat water. En hopenlijk zijn dagen erna weer mooi... Vanaf woensdagmiddag half 6 heb ik weekend...... Joehoe.

Groetjes Pieternel

Mayflower zei

Heerlijk even zo'n rondje tuin Hetty, je heb er al prachtige bloeiers staan. Ik heb dit jaar voor het eerst wat eenjarige plantjes in de tuin gezet, maar moet eerlijk bekennen dat dit mijn ding ook niet is, terwijl ik ze niet vergeet, maar ze slaan gewoon niet aan.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Pink Princess zei

Ja het was een heerlijke dag, ik was in Assen en heb echt even lekker genoten. Morgen slechter weer, daarna wordt het weer wat beter, donderdag 20 graden...en dan vlieg ik hihi.

Martine zei

Je tuin ziet er echt mooi uit. Dat zag ik pas al op je blog met foto's waar je tuin op staat. Heel sfeervol. Bij mij bloeit er op het moment ook weinig, de sneeuwbalhortensias staan in knop, dus ik hoop binnenkort toch wat bloeiends te hebben. Het was vandaag supermooi weer, nu is het wat minder, het regent, maar de tuin is daar erg blij mee.
Van harte trouwens met je mooie website, dat ziet er erg mooi uit, ik weet zelf dat het een heel werk is, maar als die dan klaar is, is het wel erg leuk en professioneel. Heel veel succes met je webwinkel.

groetjes,
martine

lia zei

Ik heb eigenlijk ook nog niet echt bloeiende planten in mijn achtertuin. En hoop dat mijn hortensia's het gaan redden, want ze hebben behoorlijk geleden door de wolluis. En heb vandaag ook maar eens een bak vol witte vlijtige liesjes op tafel gezet.

Hier begint de mooie dag op een eind te raken, het word akelig donker en begint mega te waaien... brrr

lieve groet Lia

It's me zei

Tja het was heerlijk vandaag.....en heb je al wat verkocht uit je nieuwe winkel zo leuk he ??!!...liefs fijne avond...van mij...xxx

Miranda zei

Heerlijk om met dit prachtige weer even een rondje door je eigen tuin te doen en mooie foto's te maken.

Fijne avond,
Miranda

ps. Heb even een kijkje genomen in de webwinkel; ziet er prachtig uit met allemaal mooie spullen.

Jacqueline zei

Dear Hetty,
The flowers in your garden look so pretty and so healthy. I love all of the white and green.
I shall now go and check out your shop and, I wish you every success with it.
Have a great week Hetty. Much love. XXXX

MoniqueNostalgique zei

Hoi Hetty,

Nou, het was zeker een mooie dag vandaag en het is je goed gelukt om 'm vast te leggen.
De zon schijnt zo mooi op je bloeiende planten, prachtig gewoon... zo fijntjes.
Ik vind het zo leuk voor je dat je nu een webshop bent begonnen, super spannend lijkt me dat.

Mocht je een dezer dagen/weken eens tijd over hebben...
Wil je mij dan uitleggen hoe ik meer tabbladen bovenin m'n blog kan krijgen?
Ik wil graag ook zoiets ermee gaan doen zoals jij het hebt en ik ben ermee aan het worstelen, maar ik krijg er niet meer dan alleen de startpagina op.
Oef, het kostte me moeite om niet te stampvoeten de laatste paar dagen... brrrr
Ik snap het gewoon niet!
Dus... als je een keertje tijd hebt en zin... please help me... (hihi lekker wanhopig)
Het komt niet op een paar dagen of weken dus kijk maar...

Lieve groet,
Monique

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wat heb je mooie bloemen in de tuin staan...dat is genieten ja!

Veel groetjes, Veronique

Musje zei

Prachtig de bloemen in je tuin en 1 jarige is ook veel werk hoor,soms wel 2x per dag water geven en de verdorde bloemetjes eruit,maar zo kan het toch ook en ik vind het genieten als ik de foto`s bekijk,fijne dag,lieve groet Joke en succes met je webwinkel.

Margot zei

Je hebt het er maar druk mee zeg..
Tja, en dan schiet er wat bij in..maar volgens mij ziet de tuin er toch wel heel gezellig uit, en kun je het komend hemelvaartweekend er lekker van genieten.
Veel plezier, en je webwinkel ziet er ook fantastisch uit...
Groetjes, Margot

Kari zei

Nou op de foto,s valt het niet op hoor dat er weinig bloeit.
Het ziet er gezellig uit zo.
groetjes Kari

Wohnklunker zei

Hallo Hatty.
you have wonderful things and a beautiful Blog.

It is so good that I have find you!!

Viola