vrijdag 20 mei 2011

Cijfers en letters


Vorig jaar kocht ik op de pleinmarkt in Epe deze prachtige stempeldoos...mooie oude stempels in cijfers en letters.
Zowel hoofdletters als basisletters.
Het is een letterdoos die op een school is gebruikt,..
Samen met de zinken kistletters die ik ooit eens van mijn vader kreeg,.. is het een prachtig sfeerhoekje..


De pleinmarkt bij de Grote Kerk midden in het dorp, is dit jaar op zaterdag 11 juni.
Heel vaak hebben ze er hele leuke spulletjes.. goed zoeken en natuurlijk niet te laat komen, want dan is al het moois al weg, is wel een must.!

Geniet van het weekend..en het lekkere weer..!!

Groetjes Hetty


13 opmerkingen:

Collie-Collie zei

Wat een prachtig hoekje op dat tafeltje en mooie Franse spiegel er achter.

Je kan zo mooi met al je spulletjes variëren, dat ik soms wel eens denkt hoe groot is je huis wel niet, hahaha. Maar het is gewoon weer een vernieuwd hoekje... supermooi sfeertje!!

Het lijkt me zo héérlijk als je je huis zo mooi kan inrichten... ik zit altijd te hannessen... hahaha.

Groetjes, Collie

Ans zei

Wat leuk,zo'n letterdoos.
En wat een vondst om het op deze manier te gebruiken.

Fijn week-end
Groetjes Ans

RUW MET STIJL zei

Een prachtige letterdoos.
Staat mooi bij de spiegel.
Leuk is het altijd weer als je zulke mooie vondsten doet.
Geniet ervan.
Fijn weekend,
Ellen

La Maison en Wonderboom zei

Heel mooi gestyled en met het kistje van je vader erbij heeft het voor jou weer iets heel bijzonders.
goede tip van je die markt, ik zal er niet zijn , maar zulke tips zijn toch iets om te onthouden.

Lieve groet en een fijn weekend
Hermine

Jansepans zei

Je hebt er weer een mooi echt-Hetty-hoekje van gemaakt!
Fijn zonnig weekend! Groetjes

Vlinder zei

Mijn opa had vroeger een drukkerij.
Ik heb ook wat van die oude stempels.
het is prachtig om te zien.
Maar jij maakt er helemaal een prachtig plaatje van zo bij je mooie spiegel!
een gezellig weekend.
lieve groet van Vlinder

Prulletje zei

Wat een mooie vondst ! Ik zou alle letters wel een keer willen proberen ;-)

English style zei

Mooi die stempeldoos, met die sjablonen, en dan de Franse spiegel erachter, mooi !!
Fijn weekend gewenst
Groetjes yvon

puur wit zei

hoi mooi hoor die doos die kom je niet zo snel ergens tegen
geweldig
en zo staat het ook nog erg mooi
gr sandra

Siljo zei

Was het maar dichterbij dan
kwam ik wel!!
Erg mooi die stempeldoos!!
Daar kun je heel veel mee
echt super.
Fijn weekend
Groetjes Joke

G-style zei

Prachtig zijn oude letters en gebruiksvoorwerpen toch he .......

Ik hoop dat je weer zoiets moois vind op de volgende markt.

fijn weekend , hartelijke groet Gea

Miranda zei

Wat een mooie vondst; altijd leuk om zulke mooie dingen te vinden. Heb de markt op de kalender gezet, dus wie weet...

Fijn weekend,
Miranda

manon 21 zei

Magnifique ces lettres.

Belle journée

Manon