woensdag 25 mei 2011

Website


Al heel lang stond het op mijn verlanglijstje en het is er nu toch echt van gekomen... ik heb een eigen webwinkel....
Afgelopen week zijn we druk geweest met proberen en uitzoeken.. maar uiteindelijk is het ons gelukt om een echte website te bouwen... van helemaal niets tot dit...
Er zijn heel veel uurtje in gaan zitten en ik moet eerlijk zeggen...ere wie ere toekomt zonder vik was het me niet gelukt.
En natuurlijk zijn er nog wel wat verbeter punten maar voor nu ben ik meer dan tevreden...
Het is de bedoeling dat mijn weblog met verkoop nu gaat verdwijnen.

Vol trots maak ik jullie deel genoot van mijn nieuwste kindje en hoe kan het ook anders, die de naam krijgt.
www.faire-un-songe.nl.

Sla hem op bij je favorieten en zegt het voort... waarvoor natuurlijk mijn dank.

Lieve groetjes Hetty

30 opmerkingen:

Colinda en Jeroen zei

Hetty
gefeliciteerd met je webwinkel.
Dat het maar een groot succes mag worden.

liefs colinda bella bosso

puur wit zei

hoi wat leuk zeg gefeliciteerd
veel succes
ik zal af en toe een kijkje nemen
jammer dat je met je blog stopt maar ja je kunt niet alles
groetjes sadra

Rianne zei

Hoi Hetty,

De site ziet er goed uit! Volgens mij moet je wel de link even aanpassen want die doet het niet, maar google is mijn grote vriend en dan vind ik je ook.
Liefs Rianne

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd Hetty...super leuk dat je een webwinkel bent begonnen. Ik heb al even gekeken en het is helemaal jouw stijl!

Ik wens je heel veel succes! Lieve groet, Ingrid

P.S. De link naar de webwinkel werkt nog niet...

De Lorelei Brocante zei

Hoi Hetty,
Leuk een eigen webwinkel en ik wilde gelijk even een kijkje nemen maar de link naar je webwinkel doet het om de één of andere reden niet,ik kom er niet op ???
Maar alles gaat fout met bloggen op het moment mischien ligt het daar ook wel aan.?

groetjes
Dicky Marie.

Miranda zei

Gefeliciteerd met je eigen webwinkel! Ik wou even een kijkje komen nemen, maar op de één of andere manier werkt de link niet goed ?! Zelf ben ik afgelopen weekend ook een webwinkeltje begonnen; dus als je het leuk vindt, kom dan eens een kijkje nemen...

Fijne avond,
Miranda

oma leentje zei

Wat leuk Hetty .. Gefeliciteerd.

Pien zei

Hallo Hetty,
wat geweldig en gefeliciteerd met je webwinkel (helaas werkt je link niet).
Hoop dat het een succes gaat worden.

Groeten,
Pien

All Seasons zei

Mag ik je dan als eerst feliciteren met je webwinkel voor ik er een kijkje ga nemen. TOPPIE!!

Ik zal even een link plaatsen op mijn FB, vind je dat oké?

Ik wens je heel veel succes en geniet van deze mooie start!!

Liefs,

wonen met brocante zei

Gefeliciteerd met je echte eigen winkeltje. Ik ga zo gelijk even kijken. Groetjes Peggy

lia zei

Gefeliciteerd met je eigen web winkel. Iets wat je toch al wel heel lang wilt.
Maar ik krijg niets te zien als ik op de link klik.

Lieve groet Lia

Pieternel zei

Heey Hetty en Vic natuurlijk.

Trots op je...

Groetjes Pieternel

Dani zei

Ontzettend leuk! Ziet er mooi uit, ik zet hem in mijn favorieten zodat ik makkelijk nog een keertje kan komen snuffelen.
Groetjes
Dani

Room Seventeen zei

Hoi Hetty, van harte gefeliciteerd met je nieuwe webwinkel! Wat een werk hé ? Maar het ziet er mooi en sfeervol uit, en ook lekker overzichtelijk! Heel veel succes toegewenst!

De sfeer van ..... zei

Hoi Hetty,
Ik heb al een bericht achter gelaten in je gastenboek. Het ziet er mooi en overzichtelijk uit.
En net wat Hennie schrijft.. wat een werk hé! Maar o zo leuk om te doen!

Succes ermee!

Groeten van Petra

Colin zei

Leuk je eigen webwinkel, ik kom gauw even snuffelen. Groetjes, Colin

Jansepans zei

Wat ontzettend leuk Hetty! Van harte gefeliciteerd. Dat je maar veel mag verkopen;-) Ga meteen eventjes kijken! Succes ermee. Liefs

Judith zei

Hij staat al bij mijn favorieten, maar hey Hetty... Binnen een week in elkaar gezet??? Nou valt m'n mond open hoor... Knap van je ventje zeg!!! Liefs

It's me zei

Wat leuk Hetty !! ziet er goed uit hoor...en...hij staat bij mijn favorieten...xxx...Ria..

RUW MET STIJL zei

Van harte gefeliciteerd met je eigen webwinkel. Super veel succes met verkopen. Ik heb net even gekeken, het ziet er goed uit.
Groetjes,
Ellen

Collie-Collie zei

Ik heb een berichtje op mijn blog gezet over je webwinkel.

De ronde tafel die ik van je heb gekocht was toch een superstart in mijn woonkamer... en ik ben nog steeds heerlijk bezig (niet zo snel als ik zou willen).

Ik heb natúúrlijk even zitten kijken in je webwinkel en het ziet er prachtig uit. Mooie spulletjes vooral dat opzetstuk op tafel... hahaha en die franse trap... en die rozenbowl en de koffertjes en... en ... en te veel om op te noemen. Prachtige start van je webwinkel.

Veel succes en héél veel plezier!

Groetjes, Collie

Sanneke Panneke zei

hey, wat leuk. ik ben al even gaan snuffelen en het ziet er heel mooi uit.
heel veel succes gewenst.
lieve groet monique

Carre Blanc Maison zei

Hoi Hetty
Van harte gefeliciteerd met je eigen webwinkel. Super veel succes met verkopen:)Groetjes Karolina

Nostalchique zei

Gefeliciteerd met je prachtige webwinkel! Hij is echt gaaf. Succes met de verkoop en ik zal er zeker eens een kijkje nemen als we straks ons nieuwe huisje hebben.

Mayflower zei

Ohhh...wat leuk Hetty een eigen webwinkel, van harte hiermee en ik ga er snel een kijkje nemen.
Veel succes gewenst.
Lieve groet, Mea

Corine zei

Ik heb nog niet veel tijd gehad om rustig te bloggen en in je winkel rond te kijken, maar van het weekend zal ik dat zeker even doen! Heel veel plezier, nu je op deze manier een handeltje gaat beginnen, dit is toch al een stuk 'echter' dan je verkoopblog :))
Groeten, Corine

Yvonne zei

Ja, het ziet er zeker mooi uit.
Mooie site mooie spullen mooie foto's....

Gr Yvonne SUCCES!!

Kim zei

Wat leuk dat je een eigen webwinkel hebt. Ik heb uiteraard evenm gekeken naar je mooie spulletjes.

Groetjes van Kim

Ans zei

Gefeliciteerd en succes met je webwinkel.

Fijn week-end
groetjes Ans

G-style zei

Hallo Hetty,

wat een prachtige site hebben jullie gemaakt , mijn complimenten hoor !

Weer een hele uitdaging maar wel een leuke , ik wens je dan ook een goede verkoop toe en veel plezier met het inkopen van al die mooie spullen.

Fijne zondag verder, hartelijke groet van Gea