vrijdag 17 juni 2011

Brocantemarkt D.iepenheim



Vanmiddag was ik met een vriendin even gezellig op de brocantemarkt in D.iepenheim, een leuke kleine markt met heel veel leuke kramen.
Op de kramen veel leuk spul...
Ik moet zeggen D.iepenheim is ook een heel leuk plaatsje, dus de locatie was ook goed.. en het was gelukkig droog..kortom voldoende ingrediënten voor een leuke markt.

Ik was nog niet helemaal fit,.. gisteren heb ik gezellig een bezoek gebracht bij de kaakchirurg.
Maar het bezorgde even wat afleiding, en ik wordt altijd blij als ik over een leuke markt loop.
Karin van de de Tuinkamer stond er ook met een prachtige kraam met hele mooie spullen, en natuurlijk hebben we even hallo gezegd.
Ongetwijfeld hebben er nog meer bekende gestaan of rond gelopen.. maar ja die ken ik dan weer niet dus............. volgende keer beter..;-)

Er was ook een kraam waar ze prachtige jasje verkochten.

Geïnspireerd op het jasje van M.axima gemaakt door Jan T.aminau.
Echt super...!!
Dus als je nog een paar oude postzakken hebt liggen.. ik zou zeggen ga je gang.
Karin was vreselijk aan het twijfelen,.. ik ben benieuwd of ze er toch eentje heeft gekocht,

Het was een leuke gezellige middag, en ik heb weer genoeg inspiratie opgedaan..
Lieve groetjes Hetty

foto jasje van internet afgehaald

19 opmerkingen:

Annelies zei

Wat gezellig daar in Diepenheim!
Weet je dat ik daar nog nooit geweest ben...en zo ver is het hier niet eens vandaan!
Sterkte en beterschap verder. Ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt zult zijn!
Fijn weekend!
liefs, Annelies

Manuela zei

de foto's zien er goed uit!!!

nog een beetje beterschap en een fijn weekend!!
groetjes manuela

Pieternel zei

Goedemorgen,

Leuk je foto's, maar heb je nog iets gevonden?

Ik kon dus niet heen, verjaardag, eters enzz..

Fijn weekend.

Pieternel

Jeanette zei

Ik had dit marktje ook op de website gezien en was helaas verhinderd. Ben blij met jouw plaatjes. Wil je nog veel sterkte wensen met je tanden.

Groet,
Jeanette

Home and Lifestyle zei

Op de foto's zie ik heel veel moois! Heb je nog iets gekocht?

Ik wens je een fijn weekend Hetty! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Even iets leuks doen is de beste medicijn.
Gaat het nu weer wat beter?
Fijn weekend,
lieve groet Lia

Fiedelientje zei

Het ziet er ook erg leuk uit. Jammer dat je dit soort markten hier zo wienig tegenkomt.

gr Claudette

Ger zei

In mooie plaatsjes op brocante marktjes slenteren is een leuk tijdverdrijf......en zeker in het mooie statige Stedeke.

Doe dat ook graag,vaak blijft het alleen maar bij kijken,en het sfeertje proeven,heb me voorgenomen om voor mezelf niks geen brocante meer te kopen op hoge uitzondering na.
We hebben al zoveel mooie oude dingen door jaren lang naar brocante markten en veilingen te gaan en onze voorliefde voor oud en mooi.
En dan komt er 'n dag,'n moment waarop je denkt; het is genoeg zó!
Wij hebben nou al vele jaren plezier daarvan.
Ach..... en dan hoor ik wel eens de reactie's aan van; dan verkoop je toch wat spullen dan heb je weer plaats en geld voor iets anders te kopen....,nou nee bij mij werkt dat zo niet, het zijn mooie dingen waar ik aan gehecht ben,die je niet meer op elke hoek van de straat tegen komt en familie erfstukjes met een hoge emotionele waarde.

Dus ik vermaak me nog altijd uitstekend op leuke marktjes in binnen en buitenland,vind het fasinerend om te zien hoe sommige kramen en tafels met veel stijl en zorg aangekleed zijn, zal dan ook niet nalaten om die mensen even aan te spreken en ze te complimenteren met zoveel mooi's. Verkopen is voor hun ook ''belangrijk''natuurlijk,maar vaak is het voor hen minstens zó belangrijk omdat het voor de helf uit hobby bestaat en het plezier wat ze er aan beleven volgens mij.
Dat maak ik op uit hun manier van vertellen over de mooie oude spullen en het gebruik daarvan....ik hoor de passie in hun stem.....

Lieve Hetty hopelijk gaat het weer goed met je kaak.

Fijn weekend en liefs!!
Ger

KaDeFee zei

wow, echt leuke spulletjes, zo te zien op die foto's zou ik niet met lege handen naar huis gaan!
Fijn weekend
liefs
agnes

Karin zei

Was het alleen maar kijken of ook kopen;) Moet zeggen dat er met alleen kijken ook niets mis is. Kan dan uren rondstruinen, aanraken, voelen, ruiken en zonder iets naar huis gaan. Gaat het weer beter met je?

Jansepans zei

Wat naar he de kaakchirurg. Hopelijk heeft de leuke markt je goed gedaan en knap je snel helemaal op. Fijn weekend. Liefs Janneke

All Seasons zei

Heb je zelf nog leuke dingen gekocht gisteren? Diepenheim lijkt me zo te zien wel een erg leuk dorpje, ken het verders niet.
Ik wens je veel sterkte met je herstel, maar dit was natuurlijk wel een hele goede afleiding :-)

Fijn weekend ☼
Liefs,

Mayflower zei

Wat gezellige om naar zo'n markt te gaan Hetty, het ziet er allemaal heel mooi uit.
Vervelend dat je je nog niet helemaal fit voelt, beterschap.
Lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

ooh mooi diepenheim dat is super zou het morgen ook nog zijn de fair!! want dan ga ik er zeker even kijken!!
Fijn weekend
Yolanda

Corine zei

Dapper dat je met je zere kaak op pad ging..leuke afleiding, dat zeker!
En ik was vanmiddag bij K.. ze heeft geen jasje gekocht :))
Sterkte met je kaak! Groeten, Corine

Miranda zei

Inmiddels weer een beetje opgeknapt? Zijn vaak niet de leukste bezoekjes aan de kaakchirurg. Maar gelukkig had je een prachtige afleiding, zie heel veel moois voorbij komen...

Fijn weekend,
Miranda

Nicole zei

Diepenheim...nooit van gehoord hoor, maar de markt ziet er inderdaad erg leuk uit! Niks gekocht?
Fijne dag vandaag en succes nog met je tanden(kaak)?!
Nicole

Le Style zei

Heerlijk wat een sfeertje.....

cindy zei

hoi kwam zo maar even buurten en bleef een tijdje plakken al je leuke berichten lezen

ga je dus zeker volgen!!

gr cindy