maandag 6 juni 2011

Na zonneschijn komt......regen


Brrr.... wat een weer... wat een buien en wat was het nodig voor de tuin... Maar ik ben het nu al weer zat...
De regen kwam hier net met vreselijk veel geweld naar beneden .. net of er een emmer werd leeg gegooid.
En de klap onweer erbij maakte het helemaal compleet.
Ik ben een echt zon mens, dus na 5 minuten regen verlang ik al weer terug naar de zon.
Maar zoals ik al zei, voor de tuin was het hard nodig... Al wil ik best wel af en toe sproeien hoor.. ;-)
Verder is er niet zo veel nieuws te melden.
We doen onze dagelijkse dingetjes.. zijn druk met de kids.. en met niks....
Nog een paar weekjes te gaan en dan ...............HEERLIJK ..... vakantie.
Dit jaar gaat de reis naar Zuid Frankrijk.. we zitten in de buurt van St Tropez... lekker decadent,.. Ik heb er zin in. Ik neem in ieder geval geen paraplu mee...!
Verwacht die daar niet nodig te zijn.. Of ben ik nu te optimistisch...???

Ik wens jullie allemaal een zonnige week...hoop stiekem dat we die dan ook krijgen,... want hoe ondankbaar ook,..ik ben de regen nu al weer zat..en dan ben ik nog niet eens nat geregend op de fiets naar huis vandaag.

Nogmaals zonnige week allemaal
Lieve groetjes Hetty

(foto heb ik van internet afgehaald)


12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Dat het regent vind ik op zich niet erg, maar het buiten zitten heb ik vandaag wel gemist hoor. Wie weet dat we de komende dagen zo nu en dan wat uurtjes zon kunnen pakken, koud is het in ieder geval niet!

St. Tropez...heerlijk! Wij zaten vorig jaar in de Provence, in de binnenlanden bij Frejus...het is daar zo mooi!

Lieve groet, Ingrid

Collie-Collie zei

Ik ben ook een superzonmens... maar inderdaad de tuin en grasveld voor ons, mag wel een grote plons water hebben...

Ook een hele fijne week en ik hoop stiekem dat het snel weer zonnig wordt.

Groetjes, Collie

All Seasons zei

Weetje ik was vanmorgen wel erg blij dat het regelde. Manlief had gisteravond het gras bemest en dan moet het regenen, maar het regende niet meer. Ik was al bang dat het zonnetje zou gaan schijnen en mijn hele gras zou verbranden. Deze plensbui deed even veel goeds..
Hopelijk hebben wij eind deze week een pracht gazon :-))
Een zonnige groet van mij ☼
Patricia

Jansepans zei

Leuke plu, ik heb m ook;-)
Maare ik moet je zeggen dat eventjes erg blij ben met de regen! Ik hoor de bloemetjes zingen en hoe fijn is dat! Ben het wel met je eens dat ik het zonnetje langer kan verdragen...
Fijne week met hopelijk veel zon;-)
Lieve groetjes

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Hetty,
St Tropez,wij zijn er een aantal keren met vakantie geweest,heerlijk...HEET !!! ja dat wel maar wat is het water...heeeeerrrlijk..ohhh hmmmm..
Die plu heb je ook daar soms nodig hoor want als er eenmaal een bui valt dan komt er ook wat los..
Dat wordt genieten daar Hetty !!!

Groetjes
Dicky Marie

lia zei

Het was echt nodig. Dat weten we eigenlijk ook wel. Maar ik vind het nu ook wel weer genoeg hoor, net als jij. Vanmiddag stond de boel hier gewoon blank, dus laat dat zonnetje morgen maar weer schijnen.

Hoop dat jij een zonnige week krijgt, (heb ik het ook) hihi..

fijne avond, lia

It's me zei

Tja het regent hier ook behoorlijk hoor......jammer maar helaas zal morgen de zon weer schijnen ?? ik hoop het...fijne week liefs Ria...xxx.

Margot zei

Ooohhh, ik ben het ook al beu hoor, maar hier viel het wel mee, en de tuin schreeuwt daarom om nog meer...
Kijken naar wie ze daarboven luisteren, naar mij, of naar de tuin...Ik hoop te winnen...
Warme groetjes, Margot

Corine zei

Deze zonliefhebber mag niet mopperen..vandaag heb ik tussen de regen door toch heerlijk een paar uur buiten kunnen zijn,we hebben vanavond zelfs gewoon lekker buiten gegeten.. dus wat mij betreft is de afwisseling van de laatste dagen hier prima geregeld!
Fijn week! Groeten, Corine

English style zei

Hier was het vanmiddag heel benauwd tussen de regenbuien door, en we hebben zelfs buiten gegeten (ok, daarna was het weer gieten, maar toch)
ben vanmiddag ook nog z**knat geregend, maar eerlijk gezegd heb ik niet gemopperd, goed van mij he haha
wens jou ook weer je nodige zonuurtjes toe
groetjes Yvonne

RUW MET STIJL zei

Ik heb dat ook wel een beetje, regen is goed voor de tuin, maar zodra het regent verlang ik ook al weer naar droog en zon.
Heerlijk vooruitzicht.....de vankantie. Wij blijven denk ik thuis dit jaar.
Groeten Ellen

Miranda zei

Voor de tuin inderdaad erg welkom, maar zelf heb ik ook wel weer genoeg regen gezien. We lopen deze week de avondvierdaagse en het was gisteren een behoorlijk natte boel. Nu maar hopen dat het de komende dagen wat beter wordt. Wel een heerlijk vooruitzicht dat je vakantie gaat vieren in Zuid-Frankrijk en misschien een parasol mee, maar zeker geen paraplu ;))

Fijne dag,
Miranda