woensdag 8 juni 2011

Schuiven


Zoals ik al wel eens vaker heb verteld maak ik met het schuiven van de spullen mijn hoofd leeg.. Lekker rommelen in huis,... heerlijk nergens aan denken.. en toch ook wel.. gewoon de boel resetten.
Gisteren bij de tandarts geweest ... helaas ik moet door naar de kaakchirurg.. heb al een tijdje een kies die vervelend aan het doen is... en nu is er geen redden meer aan, hij moet er gewoon uit.......... Pfff... echt niet fijn, maar niets aan te doen.
Ik moet nog bellen om een afspraak te maken..moet eerst even moed verzamelen.. en dat doe ik dan weer door lekker te rommelen in mijn huisje.

Ik laat jullie even meegenieten van mijn laatste styling...
Het lessenaartje kocht ik vorig jaar en ik moet zeggen het is een prachtig object om mooie hoekjes mee te maken.
De paspop met benen hen ik al jaren in mijn bezit,.. ooit mocht ie ook in de Ariadne staan...Dus hij verdiend zo af en toe ook een ere plaatsje in mijn huis.




De mooi spuitwaterflessen heb ik al jaren.. en ik doe ze ook nooit weg.
Eentje kreeg ik ooit van Oma Hoffmann een hele lieve dame uit Polen waar ik als meisje van 13 al kwam..En die ik Oma ben gaan noemen omdat ze gewoon een echte oma is.
Toen we gingen trouwen hadden mijn ouders als verrassing geregeld dat Oma en Opa Hoffmann bij onze dag aanwezig konden zijn.
Oma leeft nog steeds en ze hoopt in September 100 te worden
,.. dus jullie snappen dat deze flessen me heel dierbaar zijn


De mooie zakhorloges kreeg ik ooit een keertje van mijn moeder..
Kortom een hoekje met bijzondere spulletjes...

Zo en nu ga ik eerst de kaakchirurg bellen...pfff...!!
Ik heb genoeg moed verzameld... donderdag de 16e mag ik komen...
Fijne week verder

Lieve groetjes Hetty

22 opmerkingen:

Peeters Liliane zei

Hadden wij dit misschien afgesproken? Ik ben gisteren ook op consultatie geweest bij een kaakchirurg en mijn tand moet er binnenkort ook uit:((
Een heel mooi hoekje heb je gemaakt.
Groetjes,
Liliane

Jansepans zei

Jak jak jak! Ik kan je niet veel moed geven want ben zelf ook een mega held op sokken. Zo eng! Sterkte ermee joh.
Je hoekje is wel een prachtig dierbaar hokje geworden! Liefs Janneke

Corine zei

Die ontmoeting met de kaakchirurg is niet echt iets om naar uit te kijken, gelukkig doen de spullen in huis je ook denken aan leuke ontmoetingen! Je bent weer lekker bezig geweest!Groeten, Corine

@nne zei

bedankt voor de mooie beelden ... veel moed bij de kaakchirurg. liefs, @nne

All Seasons zei

Kan me helemaal iets bij voorstellen dat je zoveel moed moet verzamelen om te bellen, dat is niet niks. Ik wens je heel veel sterkte met wat ze er ook aan gaan doen, Hetty. Ik ben soms ook geen held hoor :-)

Ik vind je verhaal zo mooi over je spuitflessen, wees daar maar heel zuinig op en ook op je oma. Dus eerdaags groot feest, of is dat al geweest? 100 jaar, daar wil je toch voor tekenen..

Leuk dat je ons even mee laat kijken.
Liefs,
Patricia

Miss M zei

Oh, bah, dat is niet niks, een kies eruit!
Ik mag binnenkort ook weer, naar de tandarts: wortelkanaalbehandeling! Voor het eerst. Zie er als een berg tegenop.
En jooh hee... Oma van 100... Geweldig dat je haar dan hebt mogen leren kennen. Zuinig zijn op je spulletjes.
Je hebt er een leuk hoekje van gemaakt.

Groetjes,
Marjolijn.

crealili zei

Dat is inderdaad niet leuk, er zijn zoveel fijner dingen om te doen dan naar de kaakchirurg gaan. In ieder geval jouw manier om moed te verzamelen vind ik geweldig. Zo kunnen wij meegenieten van al jouw leuke spullen. Als er nog iets bij is van je grootouders maakt het super.
groetjes
Liliane

bijzonder-oud zei

Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om die kaakchirurg te bellen, ik ben ook geen held op dat gebied!

En net zoals jij, vind ik het ook altijd heerlijk om in huis te rommelen om te ontspannen, heerlijk even je hoofd leeg maken.

Het is mooi geworden bij jou, mooi hoekje met dierbare spullen!
groetjes,
Yolanda

Miranda zei

Heerlijk om op deze manier je hoofd leeg te maken; prachtig hoekje en een mooie lessenaar! Sterkte bij de kaakchirurg.

Groeten,
Miranda

Ans zei

Hallo Hetty

Wat een beetje gerommel in huis al niet kan doen.
Met een mooi resultaat.
De kaakchirurg is wat minder natuurlijk.
En even ter geruststelling :
Bij mij is er enkele jaren geleden een verstandskies uitgehaald,die nog altijd verstopt zat en die in de weg zat,toen ik een kroon moest.
Ik heb bij het er uit halen niets gevoeld en daarna thuis,toen de verdoving was uitgewerkt,viel de pijn ook reuze-mee.

Zo'n zakhorloge hebben wij ook nog een,van mijn man's opa geweest.

Groetjes Ans

Annelies zei

Hè bah vervelend naar de kaakchirurg, kan wel iets leukers bedenken. Nu maar hopen dat het allemaal meevalt. Sterkte in elk geval en beterschap!
Wat een mooie herinneringen met een verhaal erachter heb je uitgestald. Waardevol hoor!
liefs, Annelies

Collie-Collie zei

Aiaiaiai, kaakchirurg, helaas als tiener héél véél geweest. Sinds ik weet dat ik een stofwisselingsziekte heb en ik "anders" moet leven zijn de kaakontstekingen gelukkig verleden tijd... Maar ik kan me helemaal indenken dat je moed moet verzamelen.

Ik vind je foto's met mooie hoekjes prachtig... ik ben ook weer aan de schuif geweest. Maar eerst heb ik, of eigenlijk Rem en Bridget, ergens de "bijl" ingezet, hahaha!

Groetjes, Collie

Home and Lifestyle zei

Je mooie bezittingen met een persoonlijk verhaal maken het zo bijzonder en dierbaar...het verhaal van je oma is ook zo mooi!

Succes bij de kaakchirurg...als het goed is heb je al gebeld en staat de afspraak in je agenda...

Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Dani zei

Tandartsen, kaakchirurgen.. vreselijk! Veel sterkte met het ernaartoe leven.
Prachtig hoekje heb je gecreëerd !
Fijne avond, groetjes
Dani

Pieternel zei

HhHAAAAA, is het nog gelukt voor een afspraak? Ik ben dus voor dit soort dingen helemaal niet bang he!
Bij de tandarts laat ik ook het meeste allemaal zonder verdoving doen. Eerst proberen, verdoven kan altijd nog.
Is weer leuk bij je geworden.
Nou xie je morgen.

Pieternel

It's me zei

Wat een heerlijk sfeertje bij je...zo mooi....sterkte bij de kaakchirurg....liefs van mij...xxx

lia zei

En intussen is de afspraak gemaakt.
Gelukkig kun je thuis relaxen in een heerlijke sfeer, met mooie spulletjes om je heen.

Groetjes Lia

Ger zei

Niet iedereen zit hetzelfde in zijn vel, maar ik heb geen angst voor welke genezerik dan ook.
Denk altijd ff flink zijn en ben maar blij dat er iemand is die je kan helpen.
En het is niet dat we makkelijk praten hebben omdat we nooit met nare ziektes, behandelingen of iets dergelijks te maken hebben of gehad hebben.

Jij moest het even verwerken dat je naar kaakchirurg moet, maar je weet hoe je dat aanpakt.....even in huis aan de slag met die mooie spullen in je handen met de nog waardevollere verhalen en herinneringen daarachter kwam jij tot rust en de eerste moedige stap is gezet, je maakten een afspraak, goed zó!!!:-)

Liefs!
Ger

Mayflower zei

Wat een prachtig hoekje Hetty en wat een mooie dierbare spulletjes. Prachtig die spuitflessen.
Sterkte bij de kaakchirurg.
Lieve groet, Mea

Jeanette zei

Ik ben ook geen held bij de tandarts, moet volgende week voor controle, ben nu al angstig. Tja, schooltandarts.....

Jij heel veel sterkte.

Groet,
Jeanette

Huize Kip Kakel zei

Wat een dierbaar en mooi hoekje, is die tandarts toch nog ergens goed voor ;-))
Sterkte ermee en laat je niets aanpraten door enge verhalen,uiteindelijk komt het altijd goed..
Groetjes Hannie

Het Hoogerhuys zei

Ziet er prachtig uit Hetty,
succes bij de kaakchirurg!!
Groetjes Sandra.