vrijdag 10 juni 2011

Tringggggggg..!!


Vanmiddag ging de voordeurbel en op de stoep stond een meneer met een prachtig boeket..!!.... ik helemaal verbaasd..voor mij..?? Ja u bent toch... ja dat ben ik... Nou dan is het voor u.. Alstublieft... ehhh... dank u wel..!
En daar sta je dan in de gang met in je hand een prachtig boeket... en op het kaartje een super lieve tekst....
Een boeket van mijn collega alsnog voor mijn verjaardag... maar ook nog even met wat extra aandacht voor andere zaken die me bezig houden.. een lief boeket voor het weekend...
Soms doen mensen iets vanuit hun hart en dan komt het drie keer zo goed binnen...!!

Ik doe mijn werk met heel veel plezier, maar ik moet eerlijk zeggen dat mijn collega's wel het toefje slagroom op de taart zijn... een super clubje met mensen die me dierbaar zijn.
Dat maakt het werk extra leuk...!!

Het zoeken van een plekje voor zo iets prachtigs was niet echt moeilijk..het op de juiste manier erin schikken nog een hele opgave maar het is me gelukt.
Lieve meid ik ga er van genieten.. dank je wel.. dikke kus.

Liefs Hetty

28 opmerkingen:

Jansepans zei

Wat ontzettend lief! Vooral nu je het nodig hebt. Ik wil je sterkte/succes wensen met alles wat je bezig hou. Zet m op. Heel goed weekend toegewenst! Liefs Janneke

RUW MET STIJL zei

Fijn als mensen aan je denken als je het nodig hebt. Geniet van de bloemen. En een fijn weekend,
Ellen

MoniqueNostalgique zei

Hoi Hetty,

Dat is inderdaad een verrassing en dan net zo voor het lange weekend, heerlijk!
Wat en prachtige gietijzeren vaas/urn heb je daar zeg, dat werkje erop zie je niet vaak en de kleur is ook prachtig, mijn favoriet... dat verouderde blauwgrijs.
Nou, ga maar lekker genieten van je bos en van het weekend.

Lieve groet,
Monique

p.s. ik ga binnenkort snel aan de slag met je tips.. heb de hele week er nog niet de rust voor gehad om me erin te verdiepen... dus dat komt nog.. in ieder geval bedankt!

Annelies zei

Wat lieffffff!!! heerlijk hè om zulke fijne collega's te hebben!
Geniet van je mooie boeket en van je weekend!
liefs, Annelies

Home and Lifestyle zei

Heerlijk is dat hè om zulke fijne collega's te hebben! Of ze hier met een bloemetje zouden komen weet ik niet, maar ik werk gelukkig ook met een leuke club mensen en dat maakt het werk nog leuker dan het al is! De bloemen staan prachtig in je vaas!

Ik wens je een fijn Pinksterweekend! Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

aaaaaaaaaaaaaach HARTVERWARMEND!!! daar teert een mens toch wel weer en tijdje op he!!! Prachtig boeket!!!!!! Geniet er lekker van!!!

Liefs
Lynda

Pieternel zei

Goedenavond,

Nou je hebt het verdiend zeg, je bent wel verwend door haar. Geniet ervan.

Groetjes Pieternel

Wonen con Amore / Casa Shabby Chic con Amore zei

Hi Hetty, ik ken je nog ( lang geleden ) van picasa, leuk om je weer tegen te komen met al je mooi spulletjes, je hebt altijd al een geweldige smaak gehad, veel liefs en tot snel weer Barbara

Colin zei

Wat lief van je collega zo'n mooi boeket, geniet ervan! Groetjes, Colin

Judith zei

Nah, kijk nou toch eens: nog in de goeie kleur ook:-) Het onverwachte en attente van zo'n actie zullen je wel een lach op je mooie koppie gegeven hebben of niet?! Geniet ervan meis!

Fijn weekend, liefs Judith

Yvonne zei

OOOO, wat is dat lief!
Jouw weekend kan niet meer stuk.

geniet ervan.

Gr yvonne

Corine zei

Wat een lief en attent gebaar! Jouw humeur kan dit weekend niet meer stuk :)
Geniet van de vrije dagen! Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Achhhh wat liefff...ja bloemen he??? snap je nou waarom mijn werk zo leuk is ????....hahaahah!! liefs fijn weekend van mij...xxx...

All Seasons zei

Wat een lief en een mooi gebaar, soms kan dat echt even een steuntje in je rug zijn.
Fijn om zo'n goede collega's te mogen hebben, wees daar maar heel zuinig op.
Geniet ervan net als van dit mooie weekend ☼
Lieve groet,
Patricia

Collie-Collie zei

Ontzettend leuk en lief zo'n pracht verrassing. Je hebt het boeket een schitterend plekje gegeven en er mooi ingekregen, hahaha!

Door mijn ziekte kon ik niet meer "gewoon" werken. Maar het zijn inderdaad de collega's die ik mis... gewoon het contact of waar je tegen aan loopt in je werk... of buiten je werk om... tja... dan is thuiswerken toch een tikkie anders...

Groetjes, Collie

Ans zei

Wow ! Wat een prachtig boeket.
Geniet er maar heerlijk van.
Wat een lieve collega,zeg.

Ik wens je een
fijn Pinksterweekend

Groetjes Ans

Musje zei

Prachtig je lieve boeket en gaaf in de vaas zo,fijne collega`s hebben is geweldig,dat maakt werken net even leuker,ik wens je fijne dagen en geniet van je bloemen,lieve groet Joke.

little sweet things zei

Heerlijk, dit soort verrassingen!
Geniet ervan.

Liefs,Sas

Margot zei

Wauw...3dubbel genieten dus.
Prachtig boeket (mooi geranschikt overigens), lieve collega's, en een warm gevoel door het onverwachtte...
Het is je gewoon gegund...
Fijn weekend,
Warme groetjes, Margot

Kari zei

Heerlijk toch dat zijn de leukste verassingen,,
groetjes Kari

Inge zei

Wat ontzettend lief Hetty.
Geniet van dit speciale bloemetje.

Fijn Pinksterweekend!

Lieve groet,
Inge

Ivy and Elephants zei

Your blog is absolutely gorgeous. I am looking forward to your next blog. Thank you for sharing your view of the world with the world. I love it!
~Paula
ivyandelephants.blogspot.com

lia zei

Het zijn de kleine dingen die het doen.
Geniet er lekker van, en een fijn Pinksterweekend, groetjes Lia

English style zei

Een lief gebaar van een fijngevoelig iemand!
Wens je een mooi weekend
lieve groetjes Yvon

Nicole zei

Wat lief van je collega! En als ik het nog niet had gezegd...alsnog van harte gefeliciteerd!(inmiddels weet ik het niet meer)
Fijne avond!
Nicole

Miranda zei

Wat een prachtig boeket en wat een lief gebaar van je collega! Heerlijk als je met zoveel plezier naar je werk gaat en je een goede band hebt met je collega's.

Fijne avond,
Miranda

Samira zei

Lieve verassing zeg! Ze heeft een mooie bos uitgekozen. Dat vind ik zo belangrijk, dat niet alleen het werk leuk is, maar dat je ook fijne collega's hebt..

Lieve groetjes, Samira

Karin zei

Kleine moeite, groot gebaar. Dat maakt sommige momenten extra bijzonder. Ik hoop dat ze er nog steeds zo prachtig bij staan, want ik ben een beetje laat met reageren.