maandag 27 juni 2011

Wat een super weekend

Afgelopen weekend had ik een super weekend.. en dan heb ik het natuurlijk niet over het weer van zaterdag.. maar gewoon over het weekend. Zaterdagmorgen om 9 uur ging ik met de trein met Eva naar Den Helder..
Vanuit A.peldoorn een hele rit...maar wel leuk..
En waarom ...... tja dat zal ik jullie vertellen.
Beide jongens hadden zich weten te plaatsen met hun team voor het N.K. B.eachhandbal in J.ulianadorp aan zee... En daar wilde we graag gaan kijken.
Vic had zaterdag allerlei andere plannen en kon dus niet mee... dus gingen Eva en ik alleen op stap.
We hadden een super leuke Bed en Breakfast geregeld.. Bed en Breakfast Tulpen en zo in J.ulianadorp.. Marian kwam ons ophalen bij station Den Helder Zuid, dus dat scheelde een ritje met de bus.
Bij de B&B stonden fietsen voor ons klaar ....Helaas was het niet echt fiets weer.
Maar tussen de buien door zijn we toch nog even op het strand bij de jongens wezen kijken...Koud en drijfnat waren we om half 6 weer op de plek van bestemming en na een douche een potje kaarten en een borrel waren we weer warm, inmiddels was het droog geworden, dus tijd om ergens samen te gaan eten.
Heel gezellig zo saampjes op pad...

Zondagmorgen uitgeslapen en wel ,.. en wat is er nu heerlijker dan wakker worden met een zon aan de blauwe lucht.. waren we er helemaal klaar voor..
Eerst natuurlijk nog een heerlijk ontbijtje en een kop koffie... maar toen ging het richting strand..
Victor had zich inmiddels bij ons gevoegd.
De jongens speelde super en het was geweldig om te zien hoe Bas na een moeilijk jaar weer helemaal terug was in de wedstrijd..( in het voorjaar is hij nog geopereerd aan zijn knie)
Ook het team van Tom speelde leuk, maar in dit geval was meedoen belangrijker dan winnen.

Het team van Bas speelde super en is N.ederlands kampioen geworden en ik kan jullie vertellen dat hier een super.. super....trotse moeder zit...!!!!

Met het witte shirt is Bas.


tweede van links bovenaan in het geel is Tom, helaas een beetje achter een arm.
Het was een weekend met een gouden randje, ook om zo met Eva op stap te zijn (we hebben veel gelachen samen) maar die 1e plek was natuurlijk hlemaal top...ik heb genoten van twee super teams..!!
En dan neem ik mijn verbrande gezicht en schouders maar op de koop toe...

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Jeetje, ik ben al super trots als ze hier op 'normaal' niveau kampioen worden, laat staan dat je zoon Nederlands Kampioen is! Je hebt toch wel de vlag uithangen :-)?

Een geweldige prestatie, van harte gefeliciteerd!!

Een heerlijk weekend om op terug te kijken!

Lieve groetjes, Ingrid

Collie-Collie zei

Wauw, gefeliciteerd!! Fijn dat je zoon zo mooi teruggekomen is, na zo'n operatie aan z'n knie.

Heerlijk hè, met z'n tweetjes op stap. Heb ik gisteravond gedaan met Kirsten. We hebben ons bescheurd van het lachen. Héérlijk!

Groetjes, Collie

Jansepans zei

Helemaal leuk! Dat is pas lekker terug komen. Fijn dat je zo'n lekker weekend gehad hebt. Kun je eventjes op teren! Welterusten voor nu en tot de volgende post. Lieve groet Janneke

Ans zei

Dit is zeer zeker een felicitatie waard...dus bij deze.

Groetjes Ans

English style zei

Wat goed zeg, gefeliciteerd !!
en wat gezellig met je dochter op stap, had ze mam even voor haar alleen, ook wel eens leuk
groetjes Yvon

Pieternel zei

Goedemorgen,

Beetje kunnen slapen vanacht? Goed insmeren anders vervel je heel erg.

En... jij mag nooit meer raden.

Tot donderdag

werkgroetjes
Pieternel

Nicole zei

Nou, tuurlijk ben je trots! zou ik ook zijn hoor! En dan ook nog zo´n leuk weekend erbij...heerlijk!
Fijne dag!
Nicole

Mayflower zei

Wat is dat genieten dan na zo'n prachtige overwinning. Van harte hoor Hetty, daar kan je trots op zijn.
Lieve groet, Mea

Miranda zei

Uit je hele post straalt het trots-zijn; geweldig! Een heerlijk weekend om met veel plezier nog eens aan terug te denken.

Fijne dag,
Miranda

Corine zei

Trots op de jongens en met je dochter even een samen-uitje..heerlijke post!
En wat een bof dat mooie weer van zondag, dat maakte het allemaal net nog leuker :)
Groeten, Corine(THUIS)

Ger zei

Hoi Hetty,

Dat jullie een super weekend achter je hebben daar twijfel ik geen moment aan!
Op de eerste plaats dat de boys zo'n geweldig goede sportieve prestatie leverden, TOP!!
Van harte proficiat!!!

En dan met je dochter samen opstap dat is toch fantastisch.
En tja......vertel mij wat:-)....Marian is een schat en eerste klas gastvrouw,ze hebben een gezellige B&B waar mijn man en ik vorig jaar de eerste officiele gasten waren, dit jaar waren we er weer met zus en zwager en voor het volgende jaar hebben wij met vieren al weer geboekt,het is er heerlijk zo midden tussen de bloeiende bollenvelden!!!

Lieve groeten,Ger

Lina zei

Dat leest echt als een heerlijk weekend. Qualitytime met Eva en genieten van je gezin!
liefs