vrijdag 26 augustus 2011

Brocantemarkt Engeland en Lille


Binnenkort gaan we weer een paar dagen naar de brocantemarkt in Engeland.. en ik heb er super veel zin in...!!!
Hopelijk scoor ik voor mijn website Faire un songe weer leuke brocante want dat is natuurlijk ook een beetje de bedoeling.
Verder is het heerlijk om daar rond te lopen.
Engeland zelf is ook zo leuk......Zo heerlijk kneuterig..

Deze foto's zijn van de markt in Engeland.

Dit jaar voor ons geen Lille,.. helaas het gaat niet lukken.
Misschien volgend jaar weer.
De brocante markten zijn zo verschillend.
Beide hebben zo hun eigen heerlijke sfeer, dat vind ik ook wel weer het leuke.
Ook is het altijd weer leuk en spannend want wie weet loop je tegen iets geweldigs aan.
Mijn interesse blijft altijd uitgaan naar paspoppen en ook al heb ik er in huis al een hele verzameling staan.. Ik kan het niet laten,.. moet kijken en voelen, want tja je zal maar net tegen een hele speciale aan lopen.. jullie snappen het die laat ik dan niet staan.


Om al vast een beetje in de sfeer te komen............
Bovenstaande foto's zijn van de brocantemarkt in Lille 2009..
Ik duim voor iedereen die gaat dat het een hele mooie zonnige dag mag worden,.. dat is al de helft van de sfeer.

Lieve groetjes en een fijn weekend.
Hetty

33 opmerkingen:

Le style zei

Super sfeer en wat veel moois!
Succes in Engeland, ben benieuwd wat voor vondsten je tegen komt.....
Voor nu een heel fijn weekend!

Hartelijke groet

All Seasons zei

Lille zit er dit jaar ook niet voor ons in. Vind het wel erg jammer, wij zijn ook in 2009 voor het laatst geweest.
Ik hoop dat je leuke dingen scoort in Engeland en dat ook het weer nog een beetje mee zal zitten, want dat doet ook een hoop goeds.
Ik wens je een heel fijn weekend ☼
Lieve groet,
Patricia

English style zei

Succes in Engeland, heerlijk om zo'n snoepreisje in het vooruitzicht te hebben!
Fijn weekend gewenst
groetjes Yvon

Margot zei

Hai Hetty.
Weer even wat bijgelezen, van je beachball-kampioenen, je Maxima outfit (super!!!), je aankomend privéchauffeur en je engeland bezoek...
Wij zijn 14 jaar geleden naar Zuid Engeland gegaan..Bed and Breakfasten bezocht en ook veel marktjes en andere curiosa/curieuze gebouwen...
Het was één van onze mooiste reizen en hebben het er nog geregeld over..
Vooral Bath was heel speciaal.
Dus...heel veel plezier, maar dat zal vast wel lukken.
Zonnige???groetjes, Margot

Painting by Louise, Maison Louise, NieuwGroenLeven. zei

In Engeland hebben ze bijzonder mooie brocante.
Dat zie je ook in de webshops met Engelse stijl.

Het lijkt mij ook geweldig om eens over een brocante markt in Engeland te lopen.

Groetjes Loes

Onder de knotwilg zei

Wat heerlijk zo'n reisje in het vooruitzicht!

Hopelijk vindt je weer hele mooie spulletjes!

Groetjes Tineke

Home and Lifestyle zei

Gelukkig maar dat je wel naar Engeland kan! Ik ben nog nooit naar Lille geweest en ook nu wordt het niets, maar aangezien een mooie (en betaalbare) paspop hier nog op het wensenlijstje staat zou ik er toch eens naar toe moeten!

Veel plezier in Engeland! Lieve groetjes, Ingrid

wonen met brocante zei

Veel plezier in Engeland. Ben daar nog nooit naar een brocantemarkt geweest. Ook niet in Belgie of Frankrijk. Zou dat graag een keer willen. Gaat ooit nog wel gebeuren. Tot die tijd geniet ik van jullie foto's. Groetjes Peggy

Ger zei

Hoop voor jou Hetty dat je aardige spullen mag tegenkomen op de brocante/antiek/verzamel markten in Engeland.

En niet zo als ik over de jaarlijks grootste ''antiek'' en verzamelaars markt rond liep in Temploux, vorig weekend met over het algemeen kramen vol spullen die absoluut niet tot mijn smaak behoren, met hoog kitch gehalte, en zó vreselijk duur als je de prijzen vergelijkt met doorsnee brocante markten.
Wij hebben er al heel wat jaren en uren rondgelopen zelfs de hele nacht door met zaklamp....maar echt voor de laatste keer!!!
En die ervaringen lees en hoor ik de laatste tijd ook over Lille.
Als ik op jou foto's kijk zie ik zo ie zo al een heel ander sfeertje aan landelijke spullen waar ik wel met plezier zou rondlopen!!!

Fijne dagen gewenst en succes met inkopen voor schappelijke prijzen, anders zal je het in NL ook moeilijk kunnen slijten aan de meeste liefhebbers.

Lieve groeten,Ger

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Lekker toch even naar engeland heerlijk sneupen en zoals je zegt je moet het kunnen voelen zien en ruiken ..... je hebt een heerlijke verzameling van poppen erg mooi en wie weet hahahah wens je een fijn weekend lieve groet rosita

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Heerlijk om naar Engeland te gaan, ik hoop dat je mooie spulletjes vind. Ik hoop dit jaar weer naar Lille te gaan. Kijk ook eens op mijn blog, ik heb een leuke give away.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Carre Blanc Maison zei

Ik ga naar Lille met mijn moeder en man Fred:)Ik wens u succes in Engeland.Een fijne weekend Groetjes Karolina

Annelies zei

Lijkt me heerlijk zo rond te struinen over de brocantemarkten in Engeland en Lille. Helaas zelf nog nooit geweest. Lille valt altijd samen met de rommelmarkt v.d. kerk waarbij ik dan altijd meehelp. Hier op blogger en picasaforum lees ik van veel dames dat ze er heengaan. Ben dus wel erg nieuwsgierig geworden.
Maar ik wil er toch zeker graag een keer heen. Lijkt me een supermooie ervaring!
Nog gefeliciteerd met je 18 jarige zoon!! die log is me helemaal ontgaan..
Een heel fijn weekend! (ik hou me even gedeisd, heb net bij de tandarts 2 verstandskiezen laten trekken en zit nog helemaal onder de verdoving haha)
liefs, Annelies

lia zei

Voor mij dit jaar ook geen Lille, en ik baal er nu toch van. Maar ja, soms kan het niet anders.
Het sfeertje daar is al de moeite waard om te gaan.
Maar vorige wk wel afgesproken met mijn zus om eens naar Zuid Engeland te gaan. Wie weet......

Fijn weekend, lia

Servies en Brocante zei

wauw die fotos van engeland zijn super. Wist niet dat ze daar ook zulke grote markten hadden.
Veel plezier!!

Corine zei

Heerlijk dat er toch een brocantespeurtocht aan zit te komen (al wordt het dan geen Lille dit jaar). En als je net als vorige keer zulke mooie spullen in Engeland vindt komt het met je webshop wel goed :)
Ook voor ons geen Lille, maar we gaan wel even naar de brocantemarkt in Zwolle.
Veel plezier! Groeten, Corine

Verrassend Goed! zei

Engeland, brocantemarkt, klinkt goed allemaal.
Ga volgend weekend richting Stockholm dus Lille en Engeland zit er niet in voor mij.
Veel plezier en duimen voor mooie vondsten.
fijn weekend,
groet Marianne

Jacqueline zei

Dear Hetty,
I wish you a wonderful trip. The translator isn't very good but, I think that you are coming to England and to Lille for the flea markets so I hope you find some wonderful things.
Safe journey and have a great time. XXXX

Jacqueline zei

Dear Hetty,
Everything is fine with me. Thanks so much for asking. I'm so sorry that I haven't been around much. I have been a little busy this summer and also, I seem to have missed your posts ! I'm so sorry, and will make sure that I look at my sidebar more often.
Have a lovely holiday and I look forward to seeing what you buy.
Have fun. XXXX

Bonjade zei

Wat een heerlijk vooruitzicht...
Veel moois scoren.....niets heerlijker dan dat.
Succes.
Fijn weekend

G-style zei

Tja Lille zouden wij ook nog wel eens willen maar als ik de foto's zo zie van de engelse markt dan trekt dat me ook wel trouwens.....

Brocante struinen is en blijft een heerlijke bezigheid he .... altijd een leuk en dankbaar tijdverdrijf .

fijn weekend gewenst , hartelijke groet Gea

It's me zei

Hoi Hetty geniet van Engeland......fijn weekend....liefs van mij...xxx...

Agnes zei

Wat een heerlijk reisje. Hoop dat je er leuke dingen gaat vinden. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit zo'n echt brocante markt bezocht, maar volgens mij wordt je er wel hebberig van. Zulke mooie spulletjes. Heel veel plezier in ieder geval.
Fijn weekend.
Lieve groet,
Agnes

Ps. Nog gefeliciteerd met je 18jarige zoon.

Bizzy @ home zei

Heerlijk vooruitzicht, zo'n uitje. Succes met inkopen!
Lieve groet, Renny

Met Brocant Label zei

Hallo Hetty, heb alvast genoten van je foto's voor ons volgende week een weekend Lille. Vorig jaar ook geweest toen was het prachtig weer. Nu hebben we een overnachting in Brugge erbij geboekt. Ik kom via via op je blog, geweldig leuk, blijf je volgen.

Lieve Groet,
Yvonne

Tanja zei

Ik heb een reisje naar Lille geboekt, dus hopelijk heb ik zondag een hoop leuke spulletjes gekocht

Mayflower zei

Wat een prachtige sfeer Hetty, ik hoop dat je er straks vele mooie vondsten doet.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Judith zei

Ja, je reisje zit eraan te komen... ik weet nog hoe enthousiast je hier aan kwam over je allereerste brocantereis naar Engeland... NOG leuker dan Lille:-) Zelf hoop ik dat m'n gezondheid het toelaat dit jaar weer naar Lille te kunnen. Wens jullie ontzettend veel plezier, succes met de handel en doe A. de groetjes van mij! X

Anoniem zei

Een heel leuk en gezellige Engeland toegewenst.
Hoop voor je dat je leuke dingen op de kop kan tikken.
De foto`s zien er al heel gezellig uit.

groetjes Hilda

oma leentje zei

Wij gaan weer naar Lille Krijgen er geen genoeg van . Geniet van je heerlijke Engeland reis. Liefs leni......

cindy zei

brocante markten heerlijk kan er geen genoeg van krijgen afgelopen vakantie naar tongeren geweest heeeerlijk om daar te snuffelen
in lille en engeland nog nooit geweest maar wie weet ,,,

heb wel deze zomer weer gewone leuke kleine adresjes gevonden met veel brocante leuke oude boederijtjes met een oude boer die verzameld en verkoopt ohhh
echt het top punt van genieten !!

succes daar ben benieuwd wat je allemaal vind

gr cindy

Nicole zei

Oh ja geweldig, naar Engeland! Kan me voorstellen dat je dat geweldig vind!
Jammer van Lille, maar troost je ik ben er nog nooit geweest, maar komt er ooit ook nog eens van...
Fijne week!
Nicole

Miranda zei

Voelen, kijken en gewoon genieten; wat een heerlijke bezigheid blijft het bezoeken van rommelmarkten!

Fijne dag! Groeten, Miranda