donderdag 11 augustus 2011

Vitrinekastje

Soms loop je tegen iets aan en dan ben je meteen verlieft...
Dat had ik dus met dit prachtige vitrine kastje...
Zooooo.. super..!!


Het geleefde uiterlijk dat sprak me meteen aan...

Zoiets moois dat laat je toch niet staan...!!

Prachtig om mee te decoreren,.. voor nu staat het hoofd er in wat ik op mijn verjaardag heb gekregen.
Het stond zoals jullie weten eigenlijk de tuin te bewaken.. maar met dit PRUT..!! weer zitten we bijna niet buiten, dus echt genieten van mijn nieuwe aanwinst was/is er niet bij.
Nu waakt het hoofd over ons huis.. en geniet ik er iedere dag van.



Het tafeltje met daarop het vitrine kastje staat voor het raam, maar omdat het daar zo moeilijk fotograferen is heb ik het even naar voren geschoven.



Hopelijk knapt het weer een beetje op en kunnen we nog genieten van een beetje nazomer.
Vanaf maandag mag ik weer aan het werk,... helaas de vakantie zit er weer op.
Maar ach..ik vind mijn werk leuk dus zo'n straf is het niet, ook wel weer goed om in een ritme te komen.

Fijn weekend allemaal.
Lieve groetjes Hetty

16 opmerkingen:

Painting by Louise en Maison Louise zei

Wat een prachtig mooi vitrine kastje.
Daar zou ik ook zo verliefd op zijn geworden.

Met het nare weer buiten kan je in ieder geval genieten van je mooie aanwinst.

Groetjes Loes

judith zei

Heel prachtig vitrine kastje! het geleefde maakt het alleen mooier he.
En het hoofd is echt stoer erin, mooie comginatie!

Groet,
Judith

Home and Lifestyle zei

Het lijkt er wel speciaal voor gemaakt...het past zo goed bij elkaar!

Succes maandag, mijn ervaring deze week was dat je er zo weer in zit en als je er eenmaal bent is het ook weer gezellig en goed!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Le style zei

Deze is echt super!
En speciaal met je verjaardagsaanwinst erin.....

Geniet van het weekend!

Hartelijke groetjes

English style zei

Prachtig vitrinekastje Hetty !!
Vanmorgen gevonden in Apeldoorn ?
Je was zo aandachtig aan het kijken bij de kramen, dat ik je niet wilde storen :-)
Wat een wind stond er he, ik hoorde her en der toch wel gerinkel van glas of serviesgoed, zonde hoor
Fijn weekend gewenst!
Groetjes Yvon

Miranda zei

Sommige dingen zijn inderdaad té mooi om te laten staan... prachtig!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Corine zei

Mooi! En dat op jullie eigen brocantemarkt? Wij wilden nog gaan, maar ik was te moe..alle troep van de vakantie is opgeruimd en ik was het ineens helemaal zat, dus liep ik tot half 12 heerlijk in ochtendjas door het huis te krummelen... Morgen willen we naar de Potstal, toch nog even iets leuks doen voor de werkweek volgende week weer begint.
Groeten, Corine

Miss M zei

Hee, daar heb je dat lieve mannenhoofd weer! Groot gelijk dat je hem in een kast stopt. En wat voor één. Een goede aankoop heb je gedaan. Geniet ervan!

Groetjes, Marjolijn.

Claudia. zei

Mooie combi, het hoofd en het kastje, een super sfeertje.
En... werk ze weer.
Claudia.

lia zei

Mooi vitrinekastje is dat Hetty.
En het hoofd staat lekker warm, want het is inderdaad een Flutzomer. Hoop dan toch ook een beetje op een goede nazomer.

liefs Lia

It's me zei

Wat een leukkie !!!...liefs van mij...xxx...

Ans zei

Inderdaad,een heel mooi vitrinekastje.
En zo met het hoofd er in,ziet
het er zeer bijzonder uit.
En van mij mag het ook weer eens gaan zomeren.

Groetjes Ans

Haikey zei

Je hebt helemaal gelijk!
Prachtig vitrinekastje.
Ik zou ook nog graag zoiets willen hebben voor mijn schelpen.

fijne dag!

Haikey

Petra zei

Wat een prachtig kastje Hetty.

Groetjes Petra

Bonjade zei

Prachtig wat een lief vitrine kastje....kan me voorstellen dat je hier voor gevallen bent...
Zoveel leuks mee te doen.
Ahum...je hoofd staat er goed in ;)
Fijn weekend

Musje zei

Wauw het is zekers een prachtig vitrine kastje,mooi geheel zo,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.