donderdag 8 september 2011

Terug uit Engeland

Er was regen..heel veel regen...heel, heel, heel veel regen....... dus we waren nat..heel, heel erg nat,... heel, heel, heel erg nat...er was geen draad meer droog aan ons lijf..
En helaas er waren veel minder standhouders... door de regen..!!
Maar des al niet te min.. we hebben leuke spulletjes mee kunnen nemen.
Ik heb weer leuke brocante vondsten gedaan. Franse flessenrekken, Engelse koffertjes,een prachtige cloche...te veel om op te noemen.
Hier al vast even een foto om een beetje idee te geven wat ik heb meegenomen

En hoe dan ook waren het een aantal gezellige dagen.
We hebben heel erg veel gelachen.. want tja je ziet er nu eenmaal belachelijk uit in een plastic action jas.. en helemaal als die dan ook nog over je hoofd geknoopt is.. nee helaas hiervan geen foto's. De camera had dan waarschijnlijk water schade gekregen.



Onze bed and breakfast was in oud Engelse Cottage stijl.. een prachtige tuin.. helaas door de regen niet echt goed op deze foto te zien.

We hebben hoe dan ook genoten van een paar gezellige dagen...
Deze Engelse pub hebben we 's avonds onveilig gemaakt... ach het was er warm, droog en gezellig. En het het eten was er lekker.
Dus waarom zou je naar buiten gaan. ;-)
Foto van internet afgehaald

Ik ga morgen foto's maken en hoop zaterdagavond mijn site weer gevuld te hebben.

29 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Toch jammer dat het er zo nat was, een zonnetje was lekker geweest! Gelukkig ben je niet met lege handen thuis gekomen!

Een fijne avond! Lieve groetjes, Ingrid

Anoniem zei

Het ziet er weer veelbelovend uit al dat leuke spul.
Jammer van de regen maar je geniet toch wel met elkaar van een erg leuk en gezellig uitje.

groetjes Hilda

All Seasons zei

Wat jammer dat het zo'n slecht weer was. Maar zo te horen hebben jullie goed genoten daar in Engeland en leuke dingen gescoord voor je webwinkel. Dat maakt weer een hoop goed!

Ik wens je een fijne avond, Hetty
Lieve groet,
Patricia

Bonjade zei

Heerlijk dat je ondanks het weer zo geslaagd bent.
Fijne avond

Corine zei

Ah nee, ik heb het nog gedacht...als het maar niet teveel en te hard regent.. wel dus! Maar gelukkig niet voor niks geweest, leuke dagen en leuke vondsten... ben benieuwd!
Welkom thuis in ieder geval ;) het belooft hier wat beter weer te worden de komende dagen!
Groeten, Corine

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk dat je ondanks het slechte weer ook genoten heb en zoals ik zie prachtige aankopen gedaan ... wens je een fijne week nog lieve groet rosita

Le style zei

Wat fijn dat jullie ondanks de regen het zo gezellig hebben gehad.
Wel veel gevonden, mooi dat je zo geslaagd bent. En voor jezelf? Ook een unieke vondst gevonden;-)?
Fijne avond,

Lieve groet

Carre Blanc Maison zei

Hoi Hetty maar jij bent heel geslaagd:)Groetjes Karolina

Anoniem zei

hahaaha Hetty als ik je verhaaltje weer lees zie ik me weer met het plastic kapje op mijn hoofd...zoooo blij dat daar GEEN foto's van zijn!!! Ondanks alle regen regen regen hebben we toch heeeerlijk genoten met ons viertjes!! Op naar de volgende keer! xxAngélique

Heidi zei

Toch een leuke buit, zou ik zeggen.., ziet er leuk uit! Succes met het verwerken voor je winkel.

lia zei

Dat lijkt me héél héél vervelend. Maar gelukkig kon je nog lachen en geniet je nu van de buit.

Lieve groet Lia

oma leentje zei

Aardig lopen slepen dat zie ik zo. Ik ben bij de Engelse in Lille geweest ook veel gekocht. Maar jij spant de kroon . Helemaal leuk . Liefs Leni

Jeanette zei

Een troost Hetty, ook hier regen, regen regen...Wel sneu want het maakt alles zo nat hè en koud. Toch lijkt het dat je goed geslaagd bent. Succes met de verkoop!

Liefs...

English style zei

Ondanks de vele regen erg goed geslaagd, en wat een prachtige cloche!!!
nu maar hopen dat het met foto's maken niet zulk donker weer is, das ook altijd zo lekker
groetjes Yvonne

It's me zei

Wat een mooie spulletjes Hetty !!...leuk die flessenrekken!!...en die koffers........leuk leuk !..liefs van mij...xxx...

Collie-Collie zei

Jammer dat het zo nat was, maar je hebt wel hele mooie spulletjes gevonden.

Mooie koffertjes en die cloche.... pláátje!! Foto-maakse morgen.

Liefs, Collie

Huize Kip Kakel zei

Helaas!
In Engeland kan je het verwachten, maar leuk is anders..
Volgns mij ben je ondanks de regen goed geslaagd..zie weer zo'n mooi kopjesrek...Groetjes Hannie

Lynda zei

nah kijk dan! Vruchtbaar reisje....lekker geslaagd, heerlijk gegeten, veel gelachen...EN schoongespoeld;)!
O well......

Groetjes
Lynda

Ger zei

Heel jammer van het slechte weer...
maar dat heeft niemand in de hand!

Maar die mooie spullen heb jij wel in de hand:-)

En daar zullen straks weer veel liefhebbers voor zijn!!!

Fijn weekeind waarin we nog wat mooie weer krijgen.
Lieve groeten,
Ger

Ans zei

Jammer van de regen,maar je nieuwe spulletjes zijn er niet minder mooi door.
Het ziet er heel erg leuk uit.

Groetjes Ans

Granny's Place zei

Zonde joh had graag meer foto's gezien, maar je hebt wel aardig wat spullen en de uitstraling van de cottage komt gelukkig nog wel goed over.
Fijn weekend alvast,
Madelon

Met Brocant Label zei

Ik keek al uit naar je post, wat zou ze gevonden hebben, Engeland staat ook nog op het verlanglijstje. Maar wat jammer dat het weer zo slecht is geweest. Daar had ik het in Lille nog over waar het snikheet was (ook niet alles maar wel beter natuurlijk) dat het lang niet zo leuk is als het regent. Spullen afgedekt, minder standhouders, niet alles goed kunnen zien. Maar ja je bent niet voor niks geweest, ga je webwinkel gauw bekijken.

Lieve Groet,
Yvonne

Diny zei

Hallo Hetty.

ik heb zo aan jullie gedacht,zojuist gekeken en prachtige vondsten hoor.
En het weer och als je maar geniet,en dat heb je gedaan he.
tot mails en liefs van Diny

Martine zei

Jammer hoor, geen foto van je regenjas, hi hi. Maar ja, ik snap dat het fototoestel niet blij wordt van de regen.

Wat een leuke vondsten heb je daar weer gescoord. Dat is alle regen wel waard geweest. Ik kijk morgenavond gauw op je site.

groetjes en een fijn ( hopelijk zonnig) weekend. Martine

Jacqueline @ HOME zei

Oh Hetty,
I'm so sorry that the weather was unkind to you when you came here to England. I think that the weather has been bad in many countries lately. At least you stayed in a lovely place and enjoyed your meals at the pub !!....and you bought some nice things.
I hope that it will be sunny if you return to England. XXXX

Mayflower zei

Wat jammer dat het zo'n slecht weer was Hetty, maar ik zie op de foto dat je evengoed prachtig spullen op de kop heb getikt en je humeur niet heb laten bederven door de regen.
Fijn weekend en een lieve groet, mea

Miranda zei

Jammer van het weer, maar volgens mij was het verder een geslaagde trip. Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten, dus kom dit weekend nog even weer rondneuzen...

Fijn weekend! Lieve groet, Miranda

Onder de knotwilg zei

Jammer dat het zo regende... Gelukkig toch nog mooie vondsten gedaan!

Fijn weekend! Tineke

G-style zei

Jammer van de regen maar toch leuke spullen kunnen kopen ....ach ja,eenmaal thuis met al dat leuk spul ben je de regen gauw vergeten .

Ik ga vanavond even kijken op je verkoop-blog , ben benieuwd naar al dat leuks, ziet er hier al veelbelovend uit in elk geval.

Fijn weekend verder, hartelijke groet Gea