vrijdag 16 september 2011

Toevallige sfeer


Soms ontstaat er een toevallige sfeer die wel erg mooi is...

Zo ook deze..
Grove stevige beton in combinatie met de druiven ...al overrijp en er is door de vogels al van gesnoept..maar daarom niet minder mooi.
Eigenlijk al wel een beetje echte herfst, we kunnen er niet om heen.
En ook al zou ik nog zo graag een paar weekjes zon willen....de kalender geeft aan dat het al half september is.
Dus ik geniet van iedere nazomer dag, zolang het nog kan.







Fijn weekend.

Liefs Hetty

13 opmerkingen:

Passione Helena zei

Dit middagje genieten heeft je heel mooi beeldmateriaal opgeleverd. Spontaan uit het niets ben je zomaar aan het fotograferen...herkenbaar.

Prachtig de kleurstelling van de druiven tegen het sobere beton. Herfst met een zoet smaakje;-)

Geniet nog even van de laatste straaltjes...morgen is het weer voorbij.

Fijn weekend!
Liefs Helena

Ans zei

Echt heel mooi,je herfstsfeer.
En inderdaad,we kunnen er niet omheen,de zomer is voorbij.

Fijn week-end
Groetjes Ans

Le style zei

De afgelopen dagen waren heerlijke nazomerdagen, daar kan ik ook zo van genieten.
De verandering in de natuur levert bij jou wel hele mooie plaatjes op.
Prachtige combinatie de kleuren van de overrijpe druiven en het betonnen tuinornament.
Een heel fijn weekend!

Lieve groet

Home and Lifestyle zei

Mooie herfstfoto's en het bord Rue de la Vézère mag er ook zijn!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Carre Blanc Maison zei

Prachtige oude tuinornament ook ik wil graag:)Groetjes Karolina Een fijne weekend

lia zei

Ja Hetty, we moeten eraan geloven. Ik had me er al bij neer gelegd, en dan komt zo'n mooie dag als vandaag echt als een kadootje.
Net als die druiven bij dat betonnen beeld, prachtig...

fijn weekend, lia

Met Brocant Label zei

Je foto's zijn erg leuk geworden. Zo zie je maar dat er zomaar een mooie combinatie kan ontstaan. De herfst geeft toch wel prachtige plaatjes.

Lieve Groet,
Yvonne

Nicole zei

Erg mooi geheel Hetty!
Ik wens je n geweldig weekend!
Nicole

Miranda zei

Mooie nazomerfoto's op een prachtige dag. Moest (helaas) de hele dag werken, maar heb tussen de middag nog even genoten van de zon.

Fijn weekend! Groeten, Miranda

Collie-Collie zei

Inderdaad is het zo in het nazomerzonnetje mooi herfstig. De tintjes van de druiven met het stoere beton prachtig.

Fijn weekend, Collie

It's me zei

Heel mooi plaatje zo !!...heel fijn gezellig weekend...liefs van mij...xxx..

Corine zei

Dit zijn van die kadootjes...maar je moet het wel zien hè?! En mooi voor ons heb jij het vastgelegd voor op je blog!
Groeten, Corine(THUIS)
PS. Vic al weer thuis??

Judith zei

Geweldige foto's! En de herfst is toch heerlijk met al zijn mooie kleuren en nog nu en dan een heerlijk zonnetje! Geniet ervan,

Groet Judith.