zaterdag 8 oktober 2011

Herfst

Ik had bij Lynda aan gegeven dat ik ook graag mee zou doen met haar fantastische Give Away.. en jullie snappen het ..ik heb nu de smaak te maken...
Dus hier mijn bijdrage voor de Herfst Give Away 2011.

Regenlaarzen in de herfstbladeren......

Herfst........
Ik moet eerlijk zijn..het is niet mijn seizoen ..hoe mooi de natuur ook is..ik moet wennen aan de kou, de regen, de wind, en het binnen zitten.
Ik ben een op en top zomermens..
Doe mij maar wentelen op het strand.. ik roep altijd een half uur op de buik en een half uur op de rug.. en weer wisselen...Nee gekheid.. Maar die warmte ..HEERLIJK.. deze zomer was nu niet de zomer die voor mij in de top 10 komt te staan.. al hebben we in Spanje best goed weer gehad...Maar na de mooie dagen van afgelopen week is de overgang toch best wel groot...Herfst is gewoon niet zo aan mijn ding.
Helaas......ik zal er mee moeten dealen.....!!
Dus ik trek mijn regenpak aan ,..spring op de fiets en ga "Gezellig" even naar de markt....!!

Fijn weekend.
Lieve groetjes Hetty


Webwinkel in Engelse en Franse brocante Faire un Songe

25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

De herfst is ook niet mijn favoriete seizoen, doe mij de lente en de zomer maar! Ik heb het hier binnen al koud, terwijl ik het liefst buiten in de zon bezig ben! Wat was het vorige week nog lekker hè? Maar wie weet komen er nog een paar van zulke heerlijke dagen!

Ik wens je een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Collie-Collie.com zei

Ik heb nu geen regenlaarzen aan, maar mijn Uggs en een hele lekkere warme gebreide jurk... Brrr... maar als het zonnetje schijnt in de Herfst... dan heb ik er totáál geen problemen mee, hahaha.

Fijn weekend, groetjes Collie

Pink Princess zei

Hier ook GEEN herfts liefhebber, doe mij maar een hele hete mooie droge warme zonnige zomer hihi. Maar ja...het komt toch dus maken we er maar wat van, toch??

Fijn weekend alvast en hoop dat het toch zonnig blijft, hier schijnt de zon nu nog (zo de post bezorgen dus hopen dat het in ieder geval droog blijft :) )

Marian

Jacqueline @ HOME zei

Dear Hetty,
I love the Autumn, but I think that's because our son and daughter-in-law got married in October 2008 and it was such a special day and this time of year brings back so many happy memories.
It has been rather a shock when last weekend the temperature was 29C and today it is 13C !! A very big drop in temperature, but, having lived in the UK all of my life, we are used to odd weather !!
But, on the bright side, I can get my boots, jackets, and coats out. It is my favourite time as far as fashion goes.
I think that all of the seasons have their good side......I love the warm months of the Spring and Summer but look forward to open fires, candles and comfort food in the Autumn and Winter.
Try to think that Spring isn't TOO far away !!!! haha XXXX

Le Style zei

O, zo herkenbaar ook ik ben meer een lente en nog meer zomer mens!
De foto van de regenlaarzen in de herfstbladeren geeft toch wel Super mooi de herfst weer!!
Een fijn weekend,

Lieve groet

Haikey zei

Tja, ik vind het toch wel weer lekker de herfst. De warme kleuren, de gezelligheid in huis... Vind het wel weer wat hebben

fijn weekend!

Haikey

Brocanterie Derdijk zei

Een leuk en herkenbaar verhaaltje.
We moeten er inderdaad mee dealen dat de herfst er is, maar het valt niet mee!

Een fijn weekend,

Groetjes,
Esther

Met Brocant Label zei

Ja ik vind de overgang ook groot, heb het gewoon koud terwijl we vorige week zaterdag nog heerlijk buiten konden zitten. Maar ja dat maken het binnen maar weer extra gezellig.

Lieve groet,
Yvonne

Lynda zei

je hebt er de boots voor en zelfs een regenpak!!!! Dat komt helemaal goed met je deze herfst!!! Leuk dat je meedoet!!!

Liefs,
Lynda

Lynda zei

je hebt er de boots voor en zelfs een regenpak!!!! Dat komt helemaal goed met je deze herfst!!! Leuk dat je meedoet!!!

Liefs,
Lynda

Room Seventeen zei

Héhé, eindelijk weer eens iemand die net als ik ook niet dol is op de herfst. Ik loop nu al weer te rillen en de winter moet nog beginnen. Heb een goede herfst tip voor je : Warme kruik, half uurtje op de buik, half uurtje op de rug :-))

Amy zei

ik ben ook niet zo n herfstype ,alhoewel als het zonnetje schijnt en dan in het bos wandelen ,dat is wel heerlijk maar al die regen .......niet mijn ding
Gr Amy

G-style zei

Mooie laarzen hoor en ik kan niet met je meegaan in je aversie tegen de herfst ....
Ik vind het wel wat hebben die gezelligheid binnen en storm en regen buiten.
Als het zomers te warm is, loop ik te puffen en dan ben ik het al snel zat allemaal.

Maar goed dat we in een land wonen met verschillende weertypen, zo is er voor ieder wat wils...

Fijn weekend hetty ,

hartelijke groet Gea

elma zei

regenlaarzen zouden wel van pas gekomen zijn vandaag..jeetje wat een bui is er gevallen....

Groet, Elma

Musje zei

Gave laarzen,ehmm ik hou wel van het verkleuren,de kaarsjes en de bepaalde sfeer die het geeft,maar hou ook niet van de regen en kou haha,maar idd we moeten het ermee doen,het is nu helemaal hopeloos weer,vorige week was het zo zalig,hopelijk krijgen we nog wat van zulke dagen,fijne avond,lieve groet Musje.

Madelief zei

Hoi Hetty,

Met deze mooie laarzen aan kun je de regen wel trotseren. Ook ik ben niet zo van de herfst. Geef mij de lente maar :-)!

Een heel fijn weekend!

Madelief x

puur wit zei

hoi nou geef mij de zomer maar brr die kou niks aan
vandaag zat ik op de fiets en ik kreeg me een plensbui over me heen
ik was klets en klets nat
bah herfst
maar je hebt leuke laarzen
gr sandra

Miranda zei

Ondanks dat je niet van de herfst houdt (heb zelf ook liever zomer hoor ;)) heb je er toch een leuke bijdrage van gemaakt.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Corine zei

'Gezellig' in je regenpak naar de markt???? Hetty, is dat niet een beetje erg overdreven positief...als het regent moet je gewoon binnen blijven of de auto pakken :)
Maar je laarzen zijn gaaf! Groeten, Corine

It's me zei

Leuk je laarzen...en ja ook aan de herfst komt een einde lieverd even doorbijten...liefs van mij...xxx..

English style zei

Wat een leuke laarzen Hetty !
Herfst, ik vind het Heerlijk, de Natuur is zoooo mooi, het verkleuren van de blaadjes, alle giften van de natuur waar je de prachtigste dingen mee kan maken, binnen de gezelligheid van de geurkaarsjes enz... ja ik houd er wel van
Mij hoef je niet op een strand te leggen, ik zou er geen geduld voor hebben en die hitte op je huid blehhhhhhh, nee niks voor mij haha
zo zie je maar weer, ieder z'n eigen seizoen
Groetjes Yvon

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hahahha je laarzen vind ik te gek en ja sorry ik vind herst heerlijk .... fijne week lieve groet rosita

De sfeer van ..... zei

Ik zou wel met zulke laarzen een megawandeling kunnen maken in een herfstbos...of naar de markt. Ook goed :-) De herfst.. ik vind het heerlijk, zolang het maar niet regent.

Fijne week!

Groeten van Petra

Judith zei

Blehhh... herfst... Die mooie kleuren mogen ze hebben van me hoor; ik heb afgelopen week weer de hoogzomer opgesnoven en DAT is het goeie leven! Ik riep ook altijd dat ik een zomermens was, maar ik denk dat ik me voortaan maar een lentemens noem, aangezien het dan hierzo het beste weer is... De zomers zijn mij de laatste jaren te nat:-)

Zag dat je meisje jarig was, dus nog gefeliciteerd daarmee! Hoop dat ze een fijne verjaardag heeft om op terug te kijken.

Doeiiiii X

Nicole zei

ja ik moet ook altijd wennen aan het koude en natte, bah!
Leuke foto!
Fijne avond wenst,
Nicole