dinsdag 18 oktober 2011

Paspoppen



Ik hoef jullie mijn liefde voor Paspoppen niet uit te leggen,..dat heb ik al vaak genoeg gedaan..
Maar zo af en toe moet ik ze toch even op mijn blog vermelden.
Ze horen zo helemaal bij mij...
En daar ik zit te wachten op een emmer verf en dus de deur niet uit kan...."mocht je dat al willen met die regen buiten", en de kamer op dit moment niet echt een inspiratie is voor leuke foto's.
Even wat aandacht voor iets uit de oude doos...


Het blijven toch mijn sfeervriendjes en er is altijd wel een plekje wat net dat beetje extra's krijgt door een mooie paspop.
Kortom ik kan er geen genoeg van krijgen en ik kan er niet genoeg van hebben...Op iedere markt trekken ze wel mijn aandacht, al ben ik nu wel wat kieskeuriger dan een paar jaar geleden.. Nu mag ie alleen mee naar huis als het een hele mooie is.
Helaas zijn ze ook in de loop der tijd steeds duurder geworden.
En de mooie steeds zeldzamer.....

Fijne dag...
Lieve groetjes Hetty

Oja.....nog dank voor alle koffie tips...!
Webwinkel in Engelse en Franse brocante Faire un Songe

20 opmerkingen:

Le Style zei

Wat een bijzondere verzameling heb jij door de jaren heen bij elkaar gespaart.
Ze zijn zeker zo in de loop der tijd steeds duurder geworden.
Dat de mooie steeds zeldzamer worden vind ik wel weer leuk, ik hou zo van net dat ene unieke stuk vinden.....
Ga je de kamer verven?
Succes met je verfklus.....
Een fijne dag,

Lieve groet

ria zei

Super!!Wat een mooie paspoppen.Ik kan me voorstellen dat je trots bent op je verzameling.Ik hoop er ooit ook nog s een in mijn bezit te krijgen,maar ja heb nog zoveel wensen.Mooie blog heb je,ik ga je volgen hoor!
Fijne dag,hartelijke groet Ria

Collie-Collie.com zei

Ik vind ze prachtig... inderdaad ze staan waar je zo ook neerzet altijd mooi!

Inderdaad alleen jammer dat ze zo prijzig zijn... maar ja, dan heb je ook iets bijzonders.

Groetjes, Collie Oh, ja en wachtse op die pot verf!!

All Seasons zei

Vinden wij hier helemaal niet erg hoor, om je pracht verzameling te mogen bewonderen, keer op keer. Ik blijf ze erg mooi vinden, je paspoppen.
Wat ga je schilderen in je huis?
Hier zullen eerdaags de foto's wel langkomen..
Succes!

Liefs,

Met Brocant Label zei

Het is echt geen straf hoor om je mooie verzameling voorbij te zien komen. Ik vind ze ook erg mooi, ik heb er maar 1 en ben daar ook heel blij mee.

Lieve groet,
Yvonne

Kiki zei

Dat is echt een grote verzameling. Zelf heb ik een pasop op de slaapkamer waar ik dan mooie kettingen ophang, ook vaak een mooie shawl.
De dag begon grijs, maar hier schijnt nu steeds meer het zonnetje, van mij mag dat even blijven.
Heb je grootse verfplannen? Succes !
Fijne week,
Groeten van Kiki

Mayflower zei

Leuk zo'n post uit de oude doos hoor Hetty, je heb een verzameling die gezien mag worden.
Ga je de woonkamer schilderen?
Lieve groet, Mea

Corine zei

Helemaal goed hoor om je paspoppen weer even in de spotlights te zetten! Maar zo tussen neus en lippen door zeggen dat je op een pot verf wacht, roept natuurlijk wel vragen op :)
Wat gaat er gebeuren??
Groeten, Corine(THUIS)

It's me zei

Maar welke gaat het nu worden ??? koffie bedoel ik???...ik zoek nog steeds een kinder paspop lijkt me zo leuk he???..liefs van mij...ga even in je winkel kijken leuk !!...xxx...

English style zei

Geweldig die paspoppen he, afgelopen Zomer is hier nog een oude dame het team komen versterken, en een paar weken terug is er een klein stockman paspopje bij gekomen :-)
Hoop ooit nog eens een klein napoleonnetje te kunnen bemachtigen, prachtig zo'n verzameling !
Succes met je verfsklus
groetjes Yvon

Thuis bij Tjits zei

wauw wat een prachtige en bijzondere verzameling!!
heb je daar een aparte kamer voor of staan ze her en der door je huis?

fijne avond!!

Brocanterie Derdijk zei

Mooi hoor je paspoppen en wat heb je er veel!

Groetjes,
Esther

Amy zei

ze blijven mooi he die paspoppen ,en ach als je er de ruimte voor hebt ?...
Gr Amy

Kind An Huys zei

Leuk om je bijzondere verzameling weer even te zien! Onvoorstelbaar hoeveel soorten en maten er zijn.
Succes met de verf..ik ben benieuwd!!
Liefs, Anne.

Colin zei

Geweldig zeg, wat een grote verzameling, leuk! Groetjes, Colin

Jeanette zei

Ik vind al je poppen prachtig maar die met dat zwarte kant is toch wel mijn favoriet hoor! ennehhhh...je wacht op een emmer verf? wat ga je doen? ben niet nieuwsgierig ofzo hoor maar mag graag alles weten"-)

Liefs...

Servies en Brocante zei

Heyy die oude met hout .. etalage pop heb ik ook te koop staan :)

Mooie verzameling hoor!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige verzameling hoor ... je hebt er al zoveel zijn er dan nog zoveel verschillende ? prachtig om te zien ...fijne avond lieve groet rosita

Madelief zei

Hoi Hetty,

Ik kan mij het stukje over jouw paspoppen in de At Home nog herinneren. Wat heb jij toch een geweldige collectie!

Een gezellige avond,

Madelief x

Home and Lifestyle zei

Je paspoppen verzameling is prachtig, laat ze gerust zien wat ik geniet er elke keer weer van! Hoop hier ooit ook een paspop te hebben, maar manlief vindt het een vreemd gevaarte voor in huis, dus of het gaat lukken is maar zeer de vraag :-)!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid