vrijdag 18 november 2011

Franse zeep

Als ik in Frankrijk ben kan ik het niet laten, ik moet altijd even de zeepwinkel in...!
Geweldig zoveel mooie stukken zeep, en met name de eenvoudige stukken Savon Marseille
Ieder jaar neem ik dan ook als ik daar ben wel een stuk mee.
Inmiddels heb ik al een hele verzameling.
Maar deze stukken nam ik misschien wel 20 jaar gelden mee uit Frankrijk.


In de loop der jaren zijn ze alleen maar mooier geworden..!
Zo heerlijk oud.


Ze verhuizen nog wel eens van plek.
Het zijn ook prachtige decoratie objecten

Het blik heb ik te koop in mijn webwinkel faire un Songe


Fijn weekend allemaal

17 opmerkingen:

Corine zei

Ruiken ze na al die jaren nog zo lekker?
Trouwens.. nog geen aankondiging hoor, dus we moeten echt nog een maand wachten :))
Groeten, Corine

Collie-Collie.com zei

Wat zijn ze mooi craquelé geworden. Ik kan in Frankrijk in de èchte zeepwinkeltjes altijd zo heerlijk rondsnuffelen, letterlijk en figuurlijk. Allerlei kleurtjes, geurtjes en vormpjes. Kirsten en Bridget neuzen altijd ijverig mee...

Een prachtig blik staat erbij, helemaal in sfeer.

Fijne avond, groetjes Collie

Dani zei

Zalig hé die Franse zepen. Ze zijn inderdaad mooi geworden door de tijd.
groetjes
Dani

Kom Achterom zei

Mooi zeg! vooral diegene die zo mooi zij gecraqueleerd!
Fijn weekend
Yolanda

It's me zei

Heel mooi Hetty....fijn weekend....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

Bonjade zei

Oh inderdaad ze worden steeds mooier door de jaren heen.....
En ze ruiken vast ook nog heerlijk.....
Om te koesteren.
fijn weekend
Lieve groet

Le Style zei

Wat zijn dat lekkere zepen hè?
& Heel mooi zo!
De vleeshaak is vanmiddag bezorgd, nogmaals hartelijk dank!!
En nu kijken of het lukt;-)..... wordt vervolgd.
Een heel fijn weekend!!

Lieve groet,
Harriëtte

Home and Lifestyle zei

Hier op de badkamer liggen ook een paar stukken zeep van Franse komaf, maar die zijn lang nog niet zo oud!!

Ik begrijp de opmerking van Corine...we wachten af ;-)!

Een fijn weekend Hetty!! Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig zijn ze zeg zelfs als ze oud zijn ...fijn weekend lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

heerlijk die stukken zeep! ik kan het ook nooit laten en heb ondertussen ook al een hele verzameling.
mooie foto's!!

ik heb een leuke give away met een klein stukje frankrijk, als je zin hebt kom maar even langs op mijn blog:)

fijn weekend!
lieve groetjes, Tjits

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige verzameling en ze zijn inderdaad door de jaren heen nog mooier geworden!

Groetjes,
Esther

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een prachtige verzameling en inderdaad, door de jaren heen zijn ze nog mooier geworden!

Groetjes,
Esther

Miss M zei

Hmmm... wat zal het lekker ruiken bij je thuis! Zeepjes van 20 jaar oud: ruiken die nog steeds zo lekker? Ik vermoed toch van wel!

Fijn weekend, liefs, Marjolijn.

Carre Blanc Maison zei

Ja zeer mooi savor:)Een fijne weekend Groetjes Karolina

Anita zei

Schitterende kunstwerkjes zijn die zeepjes zowieso al met ze worden alleen maar mooier met de tijd!Ben zeeer benieuwd naar je At home artikel!
Groetjes Anita

Brocante en theetuin zei

Altijd fijn die zepen! En wat zijn ze mooi geworden met de tijd!

Groetjes Maaike

Maison Marie et Florence zei

Leuk zijn ze he ,die zeepjes ? ik moet ze af en toe eens afborstelen omdat ze wel stof "vangen";-)
Maar ik ben er ook weg van!
Ik kijk al uit naar de ariadne,ik volg je blog al een hele tijd en geniet altijd van je foto's!,ben ooit zelf eens gestart met een blog ,maar ben niet erg ver geraakt ,had een klein beetje te veel hooi op mijn vork genomen:-(
extra studie's enz ..nu is het allemaal wat rustiger en werk ik ook wat minder,dus ik ben opnieuw begonnen .
Misschien kom je eens kijken ?
Feedback is altijd welkom!
Een heel fijn weekend toegewenst!
Manuela