vrijdag 4 november 2011

Nieuwsbrief Faire un Songe november 2011


Sfeer in huis
In dit seizoen.....lange avonden en kaarslicht, samen zorgen zij voor sfeer in huis.
...deze sfeer hoort bij de laatste maanden van het jaar.
Door te kiezen voor mooie brocante en dit te combineren met kaarslicht wordt de sfeer nog intensiever.

De websites is weer gevuld met mooie brocante. De foto's spreken voor zich, mochten er vragen zijn dan hoor ik die graag.
Neem een kijkje op de website, klik op onderstaande link
Faire un Songe

Groetjes Hetty

10 opmerkingen:

It's me zei

Leuk hoekje lekker sfeertje...ga even kijken ....liefs fijn weekend....xxx..

Le Style zei

Heerlijk sfeertje!
Een heel fijn weekend!!

Lieve groet van mij

Home and Lifestyle zei

Mmmm...ik zou bijna zin in de winter krijgen ;-)! Het staat zó gezellig!!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk hoekje ....fijn weekend lieve groet rosita

ria zei

Mooi sfeertje!!En heerlijk he,de herfst (ook al lijkt t door de temperatuur niet echt herfst).Ik kan er echt van genieten.
Fijn weekend en lieve groet Ria

Miss M zei

Wat een mooie spullen heb je in je webshop staan! Je maakt er ook de mooiste foto's van! Prachtig.

Fijn weekend, groetjes, Marjolijn.

La Maison en Wonderboom zei

Net even gekeken wat je te koop hebt.
Mooie spullen, echt.
Succes met de verkoop.

Lieve groet
Hermine

Brocanterie Derdijk zei

Wat een uitnodigende foto heb je geplaatst! Ik ga zeker even een kijkje nemen in je webwinkel.

Groetjes,
Esther

Miranda zei

Een mooie foto en mooie woorden, laat die gezellige maanden maar komen ;)

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Anneke zei

prachtige foto,s en blog heb je.
helemaal mijn stijl.
ik ga even in je webwinkeltje kijken.