zondag 11 december 2011

Dagje het Noorden

Gisteren een dagje naar "Het Noorden" geweest. Gezellig bijkletsen met A.ngelique en J.ohan...heerlijk ongedwongen over van alles en nog wat kletsen.
Maar natuurlijk hebben we het ook over onze gezamenlijke hobby....BROCANTE..
We hadden om 11 uur afgesproken bij T.ineke van Ditjes & Datjes, het was daar super sfeervol,...alles gezellig in kerstsfeer.



Nadat we voor ons gevoel alles hadden bekeken en met de nodige spulletjes weer naar buiten gingen zijn we richting H.oogezand gegaan..
Daar hebben we even heerlijk rond gekeken bij K.arin van de De Tuinkamer
Ook hier weer alles in heerlijke kerstsfeer... helaas van binnen heb ik geen foto's maar buiten had ze deze leuke kerstboom staan...zo mooi gedaan..!!
En natuurlijk moest ik ook even een kijkje nemen bij de heerlijke voorraad van A.ngelique.. ze heeft dan geen verkoop aan huis, maar een prachtige webwinkel met schitterende brocante..Country Chique


Kortom het was weer een heerlijk dagje vol ideeën en met een heleboel positieve energie gingen we weer op weg naar het "Oosten"....
Het was weer een dag met een gouden randje.
Fijne week.
Liefs Hetty

16 opmerkingen:

De Lorelei Brocante. zei

Ohhhh Hetty,SUPER !!!!
Waar heb je de onderste foto gemaakt ??? dat is heel sfeervol..
Het was een topdagje lijkt mij zo hé, fijn,gezellig altijd leuk.
Je hebt genoten dat is zo belangrijk.

Groetjes
Dicky Marie

Home and Lifestyle zei

Heerlijk om samen een paar van die mooie adresje langs te gaan!! Maar de opslag van je vriendin lijkt wel een winkel op zich, wat staat daar veel (moois)!

Een fijne week Hetty! Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Wat een mooie spullen zie ik voorbij komen op je sfeervolle foto's! Gezellig om een dagje samen uit te gaan en vol met leuke ideeën weer naar huis te gaan.

Groeten, Miranda

Le Style zei

Zo leuk zo'n gezellig samen zijn en dezelfde passie delen.
Wat kun je toch ook leuk brocanteshoppen in het Noorden.
Zeker nu met kerst super gezellig!
Wat een leuke kerstboom creatie.
En wat een Super opslag bij Angelique. Leuk zulke 'kijkjes'.
Een fijne nieuwe week!

Lieve groet

Dani zei

Wow,zo'n opslag wil ik ook wel! Prachtig zeg. Je hebt een leuk dagje gehad zo te zien.
Groetjes
Dani

ria zei

Wat een mooie foto's!Ik blijf kijken naar al dat moois!!Kan me voorstellen dat je genoten hebt.Ben heel benieuwd wat je gekocht hebt.Maar dat zien we misschien nog wel een keer voorbij komen?
Lieve groet Ria

Corine zei

Wij deden gisteren(zondag) de rit naar het noorden, naar Karin en Tineke.. we hebben volop inspiratie opgedaan en zijn ook niet met lege handen naar huis gegaan :))
Heerlijk zulke uitjes hè?!
Groeten, Corine(THUIS)

Kiki zei

Heerlijk toch zo'n gezellig uitje! Lekker inspiratie opdoen....vooral rond deze periode zo heerlijk sfeervol in de winkels! Geniet van je aankopen !
Fijne week,groet van Kiki.

Maison Marie et Florence zei

Dat zal vast een hele leuke dag geweest zijn!,veel plezier met je aaankopen en het "nagenieten"
Groetjes uit Belgie, Manuela

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Ziet er uit als een heerlijke dag. Heerlijk om al dat moois te zien en van te genieten.
Fijne week en groetjes, Nicole

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat fijn he, zo'n dag.

Wat een mooie foto's heb je gemaakt en Country Chique
een prachtige webshop,waar ik al menigmaal een kijkje heb genomen.

Lieve groet,

Loes

lia zei

Van zulke dagen kun je altijd zo lekker lang nagenieten vind ik..

Fijne week
Lieve groet Lia

Met Brocant Label zei

Heerlijk zo'n dag kan me helemaal voorstellen dat je genoten hebt.

Lieve groet,
Yvonne

Brocante en theetuin zei

Lekker dagje dus!

Groeten Maaike

Anneke zei

wat heerlijk zo,n dagje he, en als ik dit zo zie kan ik mij voorstellen dat je genoten hebt.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig hoor kan haar site kijk er heel vaak op super mooi en mijn stijl ....fijne week lieve groet rosita