vrijdag 16 december 2011

Extra Nieuwsbrief Faire un Songe

Alweer de laatste nieuwsbrief van het jaar 2011.

Deze maand in de At Home.
Het gezicht achter de website
Mooie promotie voor mijn webwinkel.
Op donderdag 27 oktober ben ik voor een reportage naar Amsterdam geweest.
Leuk om mee te maken en nog leuker om het resultaat te zien.

Aan de website heb ik de afgelopen week nog een aantal nieuwe items toegevoegd.
Aankomende week volgen er nog een aantal.
Ik kijk terug op een leuke start van mijn website, Een droom kwam uit.
Ik wens iedereen sfeervolle kerstdagen toe en voor 2012:

Droom wat je dromen wil
Ga waarheen je wil
Wees wie je wil zijn
En volg je hart.

Hartelijke groet Hetty
www.faire-un-songe.nl

Door een technische storing waren de foto's niet meegezonden met het versturen van de nieuwsbrief, excuus hier voor.

23 opmerkingen:

Collie-Collie.com zei

Ook een hele fijne sfeervolle feestdagen en voor 2012 ben ik het hélemaal met je eens!!

Wat sta je er trouwen voor de At Home schitterend op de foto en zie je er bééldig uit!!

Groetjes, Collie

&Styling Interieur en kleuradvies zei

Gefeliciteerd! Mooie foto. Leuk artikel.

Home and Lifestyle zei

Je ligt hier voor mijn neus Hetty, ik heb je in mijn handen ;-)! Wat een mooie reportage en wat zie je er prachtig uit! Geweldig dat je zo het jaar af kunt sluiten, nu je droom in vervulling is gegaan!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Bij thuiskomst zag ik hem al liggen, en meteen gekeken natuurlijk.
Wat een leuk stukje. De foto is mooi maar jijzelf ook hoor. Ik had je gewoon niet herkend, en dat losse haar staat je wel heel leuk.
Geniet er lekker van meid, en een fijn weekend.

Liefs Lia

Corine zei

Ha Hetty, ik kom net thuis, pak gauw de At Home uit de brievenbus en ja..daar sta je! Prachtig plaatje!
Succes met de uitbouw van je handel :)
Groeten, Corine

ria zei

Had de ariadne vanmorgen al in huis.Zag je staan.Heel erg leuk!!En super om zo je droom te kunnen uitvoeren en te zien uitkomen!
Lieve groet Ria

De Lorelei Brocante. zei

Je Hetty ik herkende je niet op de foto hoor !!!
Wat leuk om te zien en te lezen.
Ik wens je ook fijne feestdagen.

groetjes
Dicky Marie

Angélique zei

He meis, ik had vanmiddag de primeur...en zoals ik al zei, prachtige foto !
xxAngélique

Marja zei

Ook ik had de At Home vandaag binnen en kwam je tegen,wat een leuke reportage & zelf sta je ook prachtig op de foto!Fijn weekend..

Lieve Groet Marja.

It's me zei

Helemaal leuk hoor!! super je reportage......fijne dagen meis...liefs van mij....xxx...

Le Style zei

Wat een mooie reportage en wat leuk nu het gezicht achter Faire un songe te zien. Faire un Songe een prachtige naam en dat deze in het volgende jaar nog meer betekenis mag krijgen! Succes met Faire un Songe en met alles wat je gaat doen.....
Geniet van de Feestdagen!

Lieve groet

Miranda zei

Wat een mooie reportage! En wat een prachtige wens voor 2012... ik wens jou heel veel succes bij alles wat je doet en hoop dat 'faire un songe' een nog groter succes mag worden.

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Martine zei

Wat een mooie reportage en een mooie foto van jou. Wat een gaaf haar heb je, ik ben gewoon jaloers met mijn dunne en steile haren. Jammer genoeg kan ik het volgende week pas echt in de At Home zien, want ik heb geen abonnement. Dus volgende week ren ik naar de winkel .

Jij ook hele fijne dagen en ik sluit me aan bij je wens voor het nieuwe jaar.

lieve groet, Martine

All odd things zei

Wat een geweldig leuke foto van je Hetty! Helaas moet ik nog even wachten want ik heb mijn abbo van de Ariadne omgezegd naar een VTwonen. Dus moet ik hem in de winkel kopen. Maar dan weet ik zeker dat ik iets heb om naar uit te kijken!
Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen en alle goeds voor 2012!
groet, Marielle

Mayflower zei

Wat leuk dat je in de Ariadne staat Hetty en wat een prachtige foto van jou.
Ik ga er dinsdag snel een kopen.
Ik wens jou ook hele fijne feestdagen.
Lieve groet, Mea

Miss M zei

Hé, ben jij dat echt Hetty? Wat een prachtige vrouw! Je bent zo mooi aangekleed daar. Echt helemaal mijn smaak!
Je mag trots zijn op jezelf hoor! Chapeau!

Liefs, Marjolijn ♥

Colin zei

Ik deed de omgekeerde volgorde; bladerde door de Ariadne en lees nu pas je blog. Leuk gewoon zo'n hele eigen pagina en geweldig foto! Groetjes Colin

vosges paris zei

hah ik had het kunnen weten dat het artikel natuurlijk gewoonop je blog staat, niet echt te lezen helaas maar wel een superleuke foto.. het lijkt wel of je joger bent gewordenin de laatste 4 jaar dat ik je langs zie komen ;) Mooie vrouw ben je x dees

Annelies zei

Bedankt voor je lieve berichtje!

Wat prachtig die reportage in At Home! en wat sta je er leuk op joh!!
liefs, Annelies

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ik zag je inderdaad in het blad zei meteen thuis he die ken ik van dr blog hahaha
leuk hoor wat een eer om daar in te komen
echt iets om heel trots op te zijn!

lieve gr cindy

cindy 'wonenmeteenhart" zei

ik zag je inderdaad in het blad zei meteen thuis he die ken ik van dr blog hahaha
leuk hoor wat een eer om daar in te komen
echt iets om heel trots op te zijn!

lieve gr cindy

Madelief zei

Hoi Hetty,

Met veel plezier heb ik je tekst in de At Home gelezen. Wat ontzettend leuk zo'n dagje Amsterdam en fotoshoot! Je staat er prachtig op! Leuk om te zien wie nu 'Hetty' is.

Een gezellige avond!

Madelief x

Met Brocant Label zei

Hoi Hetty, wat ontzettend leuk je stuk in At Home. Nu zien we eens wie achter Faire un Songe zit. Leuke foto en tekst mag je trots op zijn. Ik ben daar laats ook voor benaderde door Mieke ben benieuwd of het nog eens iets gaat worden. Ik wense je hele fijne kerstdagen Hetty en geniet van je sterrenstatus !

Lieve groet,
Yvonne