vrijdag 23 december 2011

Fijne kerstdagen


Ik wil iedereen een hele fijne kerst toewensen,.. met veel warmte en gezelligheid.
Dit voor mijn volgers.. maar ook voor de mensen die af en toe per mail reageren of stil meelezen.
Ik hoop dat ik met het schrijven van mijn stukjes en het af en toe een kijkje geven in mijn leven.. jullie heb kunnen inspireren.

Verder wil ik jullie heel veel dank zeggen voor alle leuke lieve en spontane reacties die ik heb gekregen op de plaatsing in de At Home.
Super............... dank jullie wel.!


Dit kaarsje brand ik voor die gene die het afgelopen jaar niet zo gemakkelijk hebben gehad.... en wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken.


Eén lichtje is sterker
dan alle duisternis van de wereld

Fijne dagen.

Liefs Hetty


24 opmerkingen:

De Nostalgische Nonnevot zei

Jij ook fijne dagen, met een prachtige sfeer, Nicole*

Geke zei

Fijne dagen Hetty, ik ben zo'n stille lezer (al heb ik wel m'n eigen blog ha). Fiijne dagen en tot in 2012.
Groetjes,
Geke

Carre Blanc Maison zei

Een fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar 2012.Dikke kus groetjes Karolina

Annelies zei

Ik wens jou en je gezin ook hele mooie dagen vol Licht!

Le Style zei

Fijne, sfeervolle & liefdevolle feestdagen en alle goeds voor 2012!
Voor jou en je gezin.....

Lieve groet,
Harriëtte

Linda zei

Hele fijne feestdagen en bedankt weer voor een mooi blog jaar, heb genoten van je posten. Een goed en gezond nieuw jaar gewenst.

Groetjes, Linda

Ans zei

Ook voor jou en je familie hele fijne kerstdagen en een goed en gezond 2012.

Groetjes Ans

English style zei

Gezellige dagen voor jou, gezin en familie ! geniet van het samenzijn
Lieve groet Yvon

It's me zei

Bedankt lieverd voor je gezelligheid steun en liefde van het afgelopen jaar......liefs van mij.....xxx...Ria


Thanks my darling for your fun loving and support over the past year....love from me.....xxx...Ria

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||



Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Thuis bij Tjits zei

ook voor jou en allen die je dierbaar zijn fijne en warme kerstdagen Hetty!

lieve groet, Tjits

De Lorelei Brocante. zei

Bedankt Hetty voor al je leuke posten.
Ik wens jullie ook hele gezellige dagen met je familie.
Geniet ervan maar vooral.........geniet van elkaar.

lieve groet.

Dicky Marie.

Nicole zei

Fijne kerstdagen ook voor jou en je gezin!
Lg,
Nicole

Juul zei

Ik wens jou en je gezin een hele fijne kerst!
Groetjes Juul

All Seasons zei

Ik wens jou hele fijne en liefdevolle Kerstdagen toe, geniet samen met de mensen om je heen die je lief zijn..

Liefs,

Mayflower zei

Ik wens jou ook liefdevolle Kerstdagen.
Bedankt voor een inspiratievol blogjaar Hetty.
Lieve groet, Mea

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

jij ook een hele fijne dagen ...lieve groet rosita

Miranda zei

Een mooie en warme post zo vlak voor de kerst!

Ik wens je fijne en gezellige dagen, samen met de mensen die je lief zijn.

Lieve groet, Miranda

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Ook voor jou en alle mensen om je heen, fijne kerstdagen.

Lieve groet,

Loes

Kiki zei

Hele fijne feestdagen voor jou en je familie !
Groet Kiki

Jeanette zei

Ik wens jou en je gezin hele fijne warme, gezellige feestdagen en een goed begin van het nieuwe jaar.

Groet,
Jeanette

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

★ Merry Christmas!! ★

Geniet ervan!

Groetjes, Veronique

Colin zei

Mooi blogje Hetty, jij ook hele fijne dagen! Groetjes Colin

Musje zei

Een hele fijne 2e kerstdag gewenst,lieve groetjes Musje.

De sfeer van ..... zei

Ik ben een beetje laat, maar hoop dat je fijne dagen gehad hebt, mischien dat ik zaterdag nog wel langs kom!

Lieve groet van Petra