dinsdag 13 december 2011

Kerst bij ons

Ingetogen en niet te veel bling bling...De boom staat de lichtjes branden.. en verder in huis wat kleine details, maar meer ook niet..
Ben zelf niet zo van het versieren in huis..het wordt me al snel te druk en te vol.. maar een kerstboom en wat kleine dingetjes horen er toch wel bij.
Ik heb de lichtjes in de boom gehangen en Eva heeft de boom versiert met de oude kerstversiering..Ik moet nog even op pad voor een zilveren kralen ketting.
De oude vaas van buiten heb ik naar binnen gehaald en zo samen met de dadeltak en wat oude kerstballen is het een mooi geheel geworden
De vaas staat op de grote tafel voor.


De mistletoe aan de oude luiken, gewoon omdat het mooi staat.
Er samen onder door lopen zal niet gaan dus dat kussen laten we dan maar overgaan..;-)


En vandaag nog een paar mooie witte kerststerren in de gietijzeren vaas...Ik liep er in de stad tegen aan en kon ze niet weerstaan...
Tevreden kijk ik rond.. ik zet nog even een mooie kerst CD op en denk........het is goed zo..!!
Groetjes Hetty

24 opmerkingen:

lia zei

Hier kun je ook niet onder de mistletoe, alhoewel misschien als je goed in de spiegel kijkt.

En hier ook niet te veel poespas, net goed genoeg...

Lieve groet Lia

ria zei

Het is prachtig zo!!Ik ben ook niet van de bonte toestand of teveel in huis.Maar ik vind dat je een prachtige sfeer hebt neergezet!!Ik ben net naar de stad geweest voor mistletoe...zag dat op verschillende blogs voorbij komen en vond t zo leuk.Maar nergens te krijgen.....:-(Heb je een tip?
Lieve groet Ria

Carre Blanc Maison zei

Prachtige kerstsfeer.Groetjes Karolina

oma leentje zei

Heel erg mooi Hetty ziet het er weer uit. Geniet ervan met je gezin. Fijne dag

amy zei

Schattig boompje ,en een mooie plek op het tafeltje
hier ook niet teveel kerstversierselen
Gr Amy

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ziet er prachtig uit zeg die tuinvaas helemaal mijn ding ....geniet maar lekker fijne week lieve groet rosita

Jansepans zei

Eenvoud siert! Prachtig Hetty. Nu lekker van genieten. Liefs Janneke

Met Brocant Label zei

Mooi versiert Hetty, de vaas met de dadeltak is prachtig. Fijn als het je helemaal naar de zin is.

Lieve groet,
Yvonne

Brocante en theetuin zei

Het is prachtig zo! Lekker genieten, met een muziekje aan!

Groeten Maaike

Corine zei

Juist de sobere versiering geeft zoveel sfeer!
Ziet er mooi uit Hetty!
Groeten, Corine
PS. Maar wel jammer dat er niet gekust gaat worden :))

Ans zei

Heel erg mooi,Hetty.
Te druk,daar houd ik ook niet zo van.

Groetjes Ans

Le Style zei

Zo mooi!
Mooi de witte kerststerren in de vaas.
En de mistletoe, zo'n mooi plaatje.
Heel sfeervol gestyled.....
Fijne avond!

Hartelijke groet,
Harriëtte

Home and Lifestyle zei

Eigenlijk ben ik helemaal niet zo van kerststerren, maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik deze witte exemplaren erg mooi vind staan in de Franse vaas!!

Hier ook niet al teveel kerstdecoraties, ik vind het ook prima zo.

Een fijne avond Hetty! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

heerlijk sfeertje heb je, hier hou ik van! lekker van genieten!

fijne avond!
lieve groet van Tjits

Miranda zei

Ik kan mij voorstellen dat je tevreden bent, het ziet er allemaal heel sfeervol uit!

Fijne avond. Groeten, Miranda

BROCANTERIE DERDIJK zei

Heel erg mooi allemaal, de mistletoe aan je luiken vind ik zo leuk, echt helemaal kerst evenals de kerststerren in de vaas. Prachtig!

Groetjes,
Esther

Servies en Brocante zei

Lekker rustig..mooi zo :D

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

Helemaal goed, in al zijn eenvoud,

groeten Pauline

It's me zei

Geweldig mooi allemaal Hetty !!...prachtig ...liefs van mij...xxx...

Collie-Collie.com zei

Ik vind het prachtig, heel sfeervol. Prachtig die oude vaas met een eenvoudige versiering, hahaha misschien een stoeltje onder de mistletoe zetten? hahaha.

Bij ons blijven er ook steeds meer spullen in de bak (gelukkig). Alle slingers dit jaar en wel minstens 15 ballen (jippie), dankzij Bridget, want ik had vorig jaar mijn boom al gestript, hahaha. Het belangrijkste is dat we ons heerlijk hebben vermaakt vrijdagmiddag!

Groetjes, Collie

Miss M zei

Wat mooi, die witte kerststerren in de vaas!
Bij mij gaan de kerststerren altijd veel te snel dood, dus ik begin er niet meer aan.
Heerlijk sfeertje heb je gemaakt in huis. Niet te veel blingbling, precies goed!

Groetjes, Marjolijn ♥

Maison Marie et Florence zei

Ziet er gezellig uit hoor ,zelf zet ik dit jaar eens geen kerstboom ,ik heb er helemaal geen zijn in (komt misschien door het weer ?) ik ben wel van plan hier en daar een kersthoekje te maken met wat groen en zilver..
Maar ik moet er nog aan beginnen ,bij het zien van jou foto's begint het toch al een klein beetje te kriebelen hoor!

cindy 'wonenmeteenhart" zei

mooi rustig sfeertje

liefs cindy

Diny zei

Hallo Hetty.

Helemaal mooi,anders is het je huis niet meer he .
Herken dit zo.
Och en kussen kan je overal toch.

Genieten tot mails he .
Dinyxxxxx