dinsdag 27 december 2011

Op stap....

De kerstdagen liggen weer achter ons.. de laatste dagen van 2011 gaan er in sneltreinvaart door.
Voor onze waren de kerstdagen rustig, vik zat in de nachtdienst dus veel activiteit kon ik van hem niet verwachten.
1e Kerstdag zijn we 's middags met het gezin naar de film Happy Feet 2 geweest.. zelfs de jongens vonden hem leuk.
Gisterenmiddag lekker met familie bij elkaar geweest.
EN vanmorgen mochten we al weer vroeg ons bed uit..... Tom onze middelste vertrok met zijn hansbalteam naar Denemarken, om half 5 moesten we hem afleveren op de afgesproken plek..Nadat we het hele stel hadden uitgezwaaid..( 4 teams + begeleiding) zijn we nog wel even terug het bed in gegaan..en zelfs nog geslapen..

Vanmiddag had ik met Eva afgesproken dat we een tocht met paard en huikar zouden maken.
Dus op naar H.oog S.oeren...
Ze mocht zelfs voorop de bok zitten, ik zat heerlijk achterin de verwarmde wagen, wel zo fijn voor deze koukleum ..!

Onderweg nog wel even de pech dat we een klapband kregen...tja dat hebben wij dan weer, maar het had ook wel iets hilarisch .. na het wisselen van een andere wagen konden we de rit afmaken.


Terug bij het startpunt moest er natuurlijk nog wel even geknuffeld worden ..
Het zijn Eva's vriendjes...!
En toen erwtensoep....en glühwein... voor de kids natuurlijk chocolademelk.
We kijken terug op een geslaagde middag.



Morgen een dagje stadten ... en vrijdag sta ik op de markt in E.pe met mijn vader oliebollen te verkopen.. !!
Altijd leuk en gezellig....!! Op naar 2012...!!

Fijne week.
Groetjes Hetty



18 opmerkingen:

t brocante sfeertje zei

heerlijk Hetty om met dit zachte weer zo'n tocht te maken.Alvast 2012 mooi momenten voor t nieuwe jaar.groetjes,Ingrid

oma leentje zei

Gezelligheid troef bij jullie. Ben zo blij dat we geen nachtdiensten meer hebben hier na 40 jaar politiewerk is dat gelukkig voorbij.
Liefs leni

Madelief zei

Hoi Hetty,

Fijn dat jullie een goede kerst hebben gehad. De huifkartocht ziet er ondanks de lekke band heel gezellig uit én wat een mooie dochter heb je!

Veel succes op de markt en een gezellige oudejaarsavond toegewenst!

Lieve groet,

Madelief x

Corine zei

Die klapband, dat is idd hilarisch :))
Enne, wij koukleumen mogen niet mopperen met deze temperaturen hè?!
Ik las in het regiokrantje dat bakker van R. weer oliebollen bakt de 29ste.. Succes met de verkoop!
Leuk dat Tom naar Denemarken is, een leuke ervaring!
Groeten, Corine

Colin zei

Nou ja, een paardenkar met klapband, dat verwacht je al helemaal niet. Succes met de oliebollen! Groetjes Colin

Miranda zei

Fijn om je dagen op deze manier door te brengen; geniet ervan!

Fijne avond. Groeten, Miranda

Petra zei

Lijkt me hardstikke leuk zo'n ritje met huifkar! En dat verwarmde spreekt me ook erg aan...
Fijn dat je het gezellig hebt gehad. Wij ook en nu maar op naar het nieuwe jaar!
Fijne week nog, groetjes van Peet.

Huize Kip Kakel zei

Klinkt allemaal erg leuk!
De paardenrit ziet er ook erg leuk uit, jammer dat de sneeuw het liet afweten ;-))
Fijne week nog!
Groetjes Hannie

It's me zei

Heerlijk he??? de dagen na kerst ...wij hebben ook lekker vrij en doen bijna niks genieten van het vrij zijn....xxx...

Ger zei

Hoi Hetty,

Dan maar liever 'n lekke band en stilstaan.....dan dat de huifkar te snel gaat omdat het paard op hol slaat;-)

Gezellig hé.....dat vroege opstaan iets minder natuurlijk....maar het uitzwaaien van zoonlief en duimen op succes is wel weer super leuk en spannend.

Ik wens jullie een fantastisch mooi 2012 en dat al je wensen in vervulling mogen gaan!!!

Lieve groeten,
Ger

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat ideaal een verwarmde huifkar! Het klinkt alsof jullie superleuke kerstdagen hebben gehad. Wat fijn!

Groetjes,
Esther

Modern Country zei

Thanks Hetty, for your kind comment you gave me, with your wishes for a Merry Christmas. I hope you had an atmospheric and nice celebration too. Thanks also for all the inspiring posts in the past year, you have given me a lot of new ideas! Have a nice time at the market with your father, it sounded so nice :)


Warm greeting, Aina

English style zei

Wat leuk voor je zoon dat hij naar Denemarken is !
en gezellig dat je met Eva zo'n leuke huifkartocht hebt gemaakt, lekker rustgevend... behalve die klapband dan :-(
succes met de oliebollen !
fijne jaarwisseling
groetjes Yvon

Nicole zei

Gezellig hoor zo met de huifkar!
Een goede oliebollenverkoop!
Lieve groetjes,
Nicole

De sfeer van ..... zei

Als mijn oliebollenbeslag dus mislukt dan weet ik waar ik moet zijn :-) Even weer terug naar het vertrouwende E.pe. Wat leuk dat je met Eva een tocht hebt gemaakt door het bos. Dat zou M. hier ook wel leuk vinden om te doen! Fijn om te lezen dat jullie zo genoten hebben van de kerstdagen.

Lieve groet van Petra

Musje zei

Wat geweldig zo`n tochtje,ik wens je een fijn Oud en Nieuw en al het goede voor in 2012,lieve groet Musje.

Corinne. zei

« ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2012
╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆ ♥♥♥ »

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

een gelukkig nieuwjaar en een fijne week ...lieve groet rosita