vrijdag 6 januari 2012

Even A.peldoorn bellen............

Tja en dat was het groene dakje......;-)
Al een tijdje stoorde ik mij aan het groene mastiek op het dak van ons schuurtje...Maar ja om het er nu zomaar af te halen en er zwart op te maken is ook wel een beetje kapitaalvernietiging............. Dus dan vraag je moeder natuur om je te helpen..... ;-)))

Gevalletje stormschade........!!

Nee gekheid...Dit was niet helemaal de bedoeling...
En ik baal er best van, want hier staan heel veel spullen van mijn webwwinkel.
Dus gisteren in de regen de boel maar even afgedekt..
En helaas het is niet anders, de zaterdag wordt op een iets andere manier ingevuld dan gepland...eerst moet het dak gerepareerd worden.
En de kleur is zwart...;-)


Foto's gisteren in de stromende regen gemaakt....
Brrrr... echt niet lekker..

Fijn weekend ... en ik hoop dat het weer iets beter gaat worden.
Groetjes Hetty

21 opmerkingen:

Claudia. zei

Geluk bij een ongeluk??
Maar jammer dat je er zo'n hoop werk mee krijgt.
Uit eindelijk wordt het dan toch beterder en mooier.
Claudia.

Annelies zei

hé balen joh! Maar..ellek nadeel heb z'n voordeel. Krijg je eindelijk je nieuwe zwarte dakje!
Succes met het vernieuwen!
liefs, Annelies

Home and Lifestyle zei

Oei, de spullen uit de webwinkel wil je uiteraard heel graag drooghouden! Ik geloof dat het vandaag wel wat aardiger buiten wordt!!

Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

Musje zei

Ohh dat is balen zeg en zeker als je spullen daar staan,haha mijn mijn is dakdekker,zal ik hem sturen,hopelijk is het gauw opgelost en ja zwart zal best mooier staan,fijne dag,lieve groet Musje.

Jansepans zei

Een heel klein gelukje dus. Wel weer jammer dat het weer tijd en geld gaat kosten. Succes ermee enne we zien wel foto's verschijnen van het nieuwe zwarte dakje. Liefs Janneke

Thuis bij Tjits zei

ieder nadeel heeft zijn voordeel hoorde ik ooit eens iemand zeggen;))
alleen jammer dat het bijna altijd op een ongelegen moment komt! ik hoop dat je mooie spulletjes geen schade opgelopen hebben.

ik wens je een fijn weekend,
lieve groet, Tjits

Mayflower zei

Nee....hier zit je niet op te wachten. Gelukkig schijnt nu de zon en is het een stuk aangenamer dan de afgelopen dagen.
Vervelend....maar nu krijg je onverwacht toch een zwart dak op je tuinhuisje.
Fijn weekend Hetty.
Lieve groet, Mea

English style zei

dat is ook een manier om het afdakje zwart te krijgen, maar dat was vast niet helemaal je bedoeling.
er komt altijd extra werk bij kijken, hoop dat je de spullen wel hebt kunnen redden van de regen, zou echt zonde zijn
succes met de reparatie (dat laat je vast aan een ander over hihi)
groetjes Yvon

Ger zei

Hoi Hetty,

Je kan ál die beste wensen voor dit nieuwe jaar op twee manieren bekijken.....of het begon met grote pech met stormschade...
en kwam er tot nog toe niet veel van uit...

of is juist wel aan je wensen voldaan en hielp jan de wind jou een handje.....
hij heeft vast vernomen dat jij het dakje niet ''één van de zeven schoonheden'' vond;-)
en daar komt nou noodgedwongen een betere mooiere oplossing voor in de plaats.
Je moet er toch niet aan denken dat je mooie spullen verloren gaan door lekkages.

Succes met de klus!!!

Hartelijke groeten,Ger

Puur Kate zei

Ook al wilde je graag een zwart dak is het niet echt prettig als het er onder deze weersomstandigheden spontaan afvliegt.
Ik hoop niet dat je spullen schade hebben opgelopen.
En ondanks het klussen,wens ik jullie een fijn (droog) weekend!
Vriendelijke groet,
Katja

Corine zei

Zo zeg, dat is vervelend ;)!
Wel fijn dat er in de weekenden nu tijd is om te klussen hè?!
Succes (voor Viktor dan).
Groeten, Corine

De sfeer van ..... zei

En dan maar hopen dat het zaterdag prachtig mooi weer is zodat ze hier snel mee klaar zijn :-))
Gelukkig is het al vrijdag en hoef je niet zo lang te wachten.

Groeten van Petra

Bizzy @ home zei

Oei, dat was nou ook weer niet de bedoeling natuurlijk...maar ach, straks ben je vast erg blij met de nieuwe look!
Alle goeds voor 2012 nog!
Lieve groet, Renny

It's me zei

Zou best mooi staan zwart toch????...alles heeft een positieve kant toch ??? ...liefs fijn weekend van mij...xxx...

Ans zei

Best balen,maar van de andere kant gaat er nu onverhoopt een wens van je in vervulling.

Fijn week-end
Groetjes Ans

Maaike, brocante en theetuin zei

Dat is niet fijn! Maar aan de andere kant moet het nu wel snel zwart worden!


Fijn weekend en succes.
Groeten Maaike

lia zei

Oh, wat(ahum)erg...... haha
Nu maar snel klussen morgen om er een mooi nieuw dak op te leggen.

Succes en een fijn weekend
Liefs Lia

Miranda zei

Gelukkig was het vandaag al wat beter weer, maar je spulletjes moeten natuurlijk wel droog staan. Succes met de klus!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Colin: zei

Wel balen dat je spullen daar liggen. Is het allemaal gelukt vandaag? Hier hebben we (vooral ik dan toch) heel hard geduimd dat één van de grote bomen van de achterburen om zou gaan boven op onze carport. Anderen vinden het onbegrijpelijk dat ik dat ding echt niks vind en ooit toch echt ga vervangen. Groetjes, Colin

Maison Marie et Florence zei

Wat vervelend allemaal,maar straks heb je toch maar lekker een zwart dak he;-)

Bedankt voor je verjaardag's wensen en de beterschap's wensen voor onze Marloes !

Gelukkig heb ik "maar" 1 man om in toom te houden , maar hij telt voor 10!!

Morgen gaat hij gelukkig weer aan het werk! pfff:-)

Groetjes! Manuela

wonen met brocante zei

Hoi Hetty, je had van het weekend een berichtje bij mij achter gelaten over de paspoppen. Ik kom morgen zeker even bij je kijken voor de dame met wespentaille. Ben benieuwd.
Enne...zit je dak er al weer op?
Groetjes Peggy